1. leht 2-st

VW Corrado 1,9 Turbo '88 DanM

Postitatud: 16.03.2009 22:21
Postitas DanM
Nii siis autot olen omanud natuke üle 2 aasta, millest 1,5 aastat on auto seisnud. Kuna tekkis plaan sõbra Mihkliga 2007 aasta suvel MS mootorit juhtima panna ja sealt see saaga alguse saigi, siis tekkis mõte G-laadur turbo vastu vahetada. Nii siis sai mootor lahti võetud, kuna see oli kulunud. Sai siis uued kolvid tellitud ja nii viiski üks asi teisene. Tegin väikese listi asjatest mis olemas ja ootavad külge keeramist. Hetkel siis mootor maas ning ootab elektrolüüsi, et peale seda puurimisse ja hoonimisse viia. Siis saab hakkata seda kompotti kokku laduma.

Mootor:
* Plokk elektrolüüsitud, värvitud, stress plate puuritud 83mm peale, hoonitud, tööpind lihvitud
* Väntvõll lihvitud, poleeritud, õlikanalid faasitud, kiilusoon taastatud, simmeri tööpind taastatud
* KolbenSchmidt 1. rem. mõõt raamsaaled (-0.25)
* KolbenSchmidt 1. rem. mõõt kepsusaaled (-0.25)
* KolbenSchmidt standard mõõtu pikkilõtkusaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu abivõllisaaled
* Ross Racing 1.9L converison sepiskolvid (83mm), tasakaalustatud 0.7 grammi sisse
* Ross Racing kolvisõrmed ja stopperid
* Ross Racing kolvirõngad
* FRP H-profiil sepiskepsud
* ARP 2000 kepsupoldid
* Custom 12.9 raamipakupoldid
* MegaSquirt'n'Spark Extra V3.0
* MegaSquirt juhtmestik
* Innovate Motorsports LC-1 WideBand
* 486cc@3.0bar Siemens Deka pihustid
* BahnBrenner Motorsport kütuselatt
* BahnBrenner Motorsport FPR-i flants
* BahnBrenner Motorsport esimene mootorikäpp
* Heavy Duty käigukasti padi
* Bosch MotorSport 2x2 coilpack
* Bosch TPS sensor
* Custom made triggerwheel
* Bildon MotorSport 02A Race sidurikorv, mis hoiab kuni 600nm
* Kaas porditud, peenema (7mm) säärega klappidega ja suuremate väljalaskeklappidega
* Garrett GT2876R turbo
* AEM dryflow filter 3" avaga, 9" pikk

Välimus:
* Hetkel veel stock

Veermik:
* WolfRace Pro Sprint veljed 17"x7"
* Zimmermann sport pidurikettad
* Bildon MotorSport 02A Clutch Type Racing differ (made by Kaaz)
* Prothane puksid
* Hiltrac coiloverid

Sisu:
Stock

Selline nägi välja siis 2007 suvi:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Hetke seis:
Pilt Pilt

Mõned detailid:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Rohkem pilte --> http://m-tuning.ee/galerii/DanCorrado

Postitatud: 16.03.2009 22:49
Postitas Mossemeez
äki järgmiseks aastaks saab valmis :lol:

Postitatud: 17.03.2009 0:29
Postitas KaupoK
ei ole midagi järgmine aasta, ta lubas et see on valmis 12-ks juuniks :D

Postitatud: 30.03.2009 18:04
Postitas Ahti
enne hakkan mina oma puujalaga helikopterit juhtima kui see asi valmis saab

Postitatud: 30.03.2009 23:19
Postitas Mihkel
Noh Dan suutis teha eile lõpuks väga suure saavutuse ja ploki elektrolüüsist võtta ning ära pesta ja sisse õlitada.
Nüüd saab ploki iseenesest puurimisse saata. Peab uurima, kas Katsuepapi tüüp on Venemaalt tagasi juba.

Postitatud: 11.09.2009 10:38
Postitas Mihkel
Väike update jälle, asjad hakkavad liikuma.

Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Hetkel tehtud siis:
* Plokk elektrolüüsitud, värvitud, stress plate puuritud 83mm peale, hoonitud, tööpind lihvitud
* Väntvõll lihvitud, poleeritud, õlikanalid faasitud, kiilusoon taastatud, simmeri tööpind taastatud
* KolbenSchmidt 1. rem. mõõt raamsaaled (-0.25)
* KolbenSchmidt 1. rem. mõõt kepsusaaled (-0.25)
* KolbenSchmidt standard mõõtu pikkilõtkusaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu abivõllisaaled
* Ross Racing 1.9L converison sepiskolvid (83mm), tasakaalustatud 0.7 grammi sisse
* Ross Racing kolvisõrmed ja stopperid
* Ross Racing kolvirõngad
* G60 (PG) originaal sepiskepsud, hetkel tasakaalustamisel ja mõõtmisel
* ARP 2000 kepsupoldid
* Custom 12.9 raamipakupoldid

Lisaks sai vahepeal ka uus turbo soetatud, milleks on topelt kuullaagritel Garrett GT3071R.

Postitatud: 11.09.2009 11:47
Postitas mart154
On ka aeg lõpuks ometigi oma perset liigutada! :lol:

Postitatud: 11.09.2009 12:13
Postitas jans
Kolbenschmidti raamsaalede pakendis on 6 soonega saalet ning 4 ilma sooneta. Soonega saaled ilusti paigaldatud(nagu pildilt näha), kuid missuguse puki alla see 6. soonega saale läheb?

Postitatud: 11.09.2009 12:54
Postitas colin
Nr 4 pukile :)

Postitatud: 11.09.2009 13:36
Postitas jans
Miks?

Ise kahjuks infot ei leidnud

Postitatud: 11.09.2009 14:26
Postitas colin
Selleks, et kolmanda silindri kepsusaaltel parem õlitus oleks. Mingil põhjusel õlitusprobleemi tõttu hävinevad just kolmanda silindri saaled esimesena.

Postitatud: 11.09.2009 14:32
Postitas Mihkel
Just 4-jandale pakule käib õlitussoonega saale, see oli ka ilusti Corrado remondimanuaalis kirjas.

Postitatud: 17.11.2009 17:58
Postitas hall
Kõrgepöördeliste VAG mootorite ehitamisel pannakse sageli raamsaalede komplekt kokku selliselt, et kõik on õlisoonega.

Postitatud: 17.11.2009 21:48
Postitas Mihkel
Tänavaautol pole see vast nii suur probleem, kuna sellega ei istuta pidevalt 6000+ rpm.

Aga üks uudis siis veel, et täna saabusid FRP H-profiil sepiskepsud.
Nüüd vaja need veel in case üle kontrollida, et hiljem üllatusi ei tuleks.

Postitatud: 26.02.2010 0:24
Postitas Mihkel
Selgus siis vahepeal, et nende FRP kepsudega tuli siiski üllatusi, nimelt olid alumised silmad liiga palju ovaalsed ning üks oli ka lubatud tolerantsidest väljas.
Sai siis vahepeal otsitud, et kas ka Eestis saab neid ümaraks tagasi lasta ja leidsin 2 varianti, millest ühe käiku lükkasin.
Nüüd on kepsud ilusti tolerantsi piires ning olenevalt kepsu ja mõõteseadme temperatuurist kuni 5 tuhandiku ovaalsed.
Probleem oli nendel kepsudel ka veel selles, et alumised silmad olid pea 1 sajandik koonuses.
Igatahes on nende kepsudega mängimisest parajalt siiber ees ning nüüd lükkab nad mootorisse sisse, tulgu mis tuleb.
Täiesti sürr, kui palju väike temperatuuri muutus mõjutab mõõteseadmeid ning ilmselt ka mõõdetavat detaili.

Lõpuks on lootus, et asjad hakkavad arenema, kuna enamus detaile peaks nüüd küll juba olemas olema.

Mõõtsin korra veel kepsud üle ka ~20 kraadi temperatuuri juures ja nüüd endale meenutuseks tulemused:
N | Pikkik. | Ristik. | Ovaalsus
1 | 50.608 | 50.610 | 2 tuhandiku
2 | 50.606 | 50.608 | 2 tuhandiku
3 | 50.608 | 50.605 | 3 tuhandiku
4 | 50.611 | 50.608 | 3 tuhandiku

Ja otse karbist tulemused:
N | Pikkik. | Ristik. | Ovaalsus
1 | 50.611 | 50.605 | 6 tuhandiku
2 | 50.613 | 50.606 | 7 tuhandiku
3 | 50.624 | 50.613 | 11 tuhandiku
4 | 50.614 | 50.609 | 5 tuhandiku

KS-i lubatud vahemik 50.600-50.612

Pikkuse poolest olid nihikuga mõõtes ~3 sajandiku sees kõik, mis peaks piisav olema.
Ma tean, et nii ei mõõdeta pikkust tegelikult aga tahtsin lihtsalt ligilähedast erinevust näha.