1. leht 2-st

Toyota Supra 3.0T 92/87 wilson

Postitatud: 15.03.2009 22:10
Postitas wilson
Pistaks siis enda peavalu kah siia üles. ega midagi erilist hetkeliselt ei ole.eks plaanid ole küll mäe suurused aga rahakott peenike paberileht :?
ostetud sai siis masin sünnipäevaks ehk siis eelmise aasta septembris. Rakverest ostsin ja koju jõudes sain endale saalekolina. Mis siis ikka mootor maha ja juppe tellima. Juppide kohapealt sai siis Keiseisse pöördutud lubati nädala kahega uued saaled ja esisilla puksid kätte ( saaled natuke üle 2 kuu ja puksid 3.5 kuud).Ootamis aja seisis masin siis enamajaolt. Sisu sai välja võetud ja leidsin 2 rooste auku,need siis kiirelt lapitud ja masin sai juppe edasi ootama jäädud. Mootorit lahti võttes sain üllatuseks 14 peetis raamsaalet,ega ka kepsu omad eriti korralikud polnud. Väntvõll läks siis Tõukurisse lihvi (0.75 ega kauaks sellele vändale pidu vist enam pole)
Nüüd viimase nädala ajaga sain mootori kokku. Hetkel veel väiksed probleemid hammasrihma märkidega kuid homme loodan asjadega ühele poole saada.
Aftermarket tjuuninglisad siis masinal ARP kaanepoldid,HKS metall kaanetihend, FPR,Autogauge kellad piilaril,koonusfilter,Energy Suspensioni esisilla puksid, Toga saaled.
Lisan siis ka mõned pildid ostmise järjekorras:


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 15.03.2009 22:26
Postitas topgear
kust 0.75 saaled said ?

Postitatud: 15.03.2009 22:36
Postitas wilson
Olavi@Keisei tema sõnul pidavat ka saama 1.0. Kui väntvõlli Tõukurisse viisin siis tegid nemad ka silmad suureks pähe et 0.75mõõtu ja Supra vänt.aga jah Toga saaled

Postitatud: 15.03.2009 22:42
Postitas Mardo
lõpuks siis see masin ka siia jõudnud 8)
edu ja jaksu sulle ;)

Postitatud: 15.03.2009 23:42
Postitas Siim
Õlitus jamad olid tingitud halvast hooldusest?

Postitatud: 15.03.2009 23:52
Postitas wilson
kahju et mul seda pilti polnud miks see saale jama tuli. nimelt õli korgi seibiks oli pandud peopesa suurune metall seib. Kus vahelt tuimalt läbi voolas õli. auto ostsin ei tulnud mõttesegi õlivarrast ega auto alla piiluda.Koju jõudes ja õli vahetades sain üllatuse 1.5l õli manuali järgi 4.8
see õpetus jääb küll eluks ajaks meelde!

Postitatud: 16.03.2009 0:27
Postitas ValgeKotkas
topgear kirjutas:kust 0.75 saaled said ?
Minagi pakkusin talle juba enne Olavipoissi, +1 mõõtu saaks kah, jah :)

Aga et siis....
Tuuning!

Postitatud: 16.03.2009 0:28
Postitas wilson
ega jah sa pakkusid ajaks maksimum kuu aga kiirelt tarvis ja läksin Olaviga kaupa tegema. aga noh nüüd targem (natukene :lol: )

Postitatud: 19.03.2009 15:12
Postitas wilson
ˇmillest hakkab jooksma hammasrihm viltu peal ? nimelt kisub siis teine koguaeg ette poole nagu tahaks ära tulla :?

Postitatud: 19.03.2009 15:17
Postitas Moss
wilson kirjutas:ˇmillest hakkab jooksma hammasrihm viltu peal ? nimelt kisub siis teine koguaeg ette poole nagu tahaks ära tulla :?
Väntvõlli pikilõtku reguleeriv seib/saale hakkab otsa saama. Kehvemal juhul väntvõll ise vastavast kohast liiga kulunud. Vajutad sidurit, liigub väntvõll ettepoole.
Muidugi ei väida et 100% nii ka on aga selline kogemus mul ühe mootoriga oli. Vaatasin ka alguses et huvitav, kuidas rihma jälg rattal rihmast endast nii palju laiem on...

EDIT: Kuidas rihmad ja rullikud paigutatud on? Mõni pingutusrullik, mis rihma väljastpoolt toetab, võiks ka minu loogika järgi sellist asja tingida, kui ta kulunud ja/või viltu.

Postitatud: 19.03.2009 15:32
Postitas wilson
kui masina ostsin oli juba selline asi. kõige rihma poolsem saale olid nagu ära sulanud,seda mainisin ka Tõukuris ja selle peale öeldi et hammasrihm valesti pingutatd(siis arvasin et võis olla küll nii kuna rihma pingutirullil puudus vedru). See sai nüüd lisatud aga ikka sama asi :?
Muidugi rihm ja rullik said uued pandud.

Postitatud: 19.03.2009 16:18
Postitas Mihkel
Kontrolli rullikute sirgus üle. Paabu autol oli rihmaga sama viga.
Vigaseks osutus õlipumba võlli rihmarullik, mis oli varem lahti jäetud ja enda pesa ära kulutanud.
Tulemuseks see, et viskas ülivähe, sellest piisas, et 15 ringiga rihm 5mm üle rihmarataste serva liigutada.

Postitatud: 19.03.2009 16:31
Postitas wilson
võimalik et ka nuka ratastes võib viga olla ? kui auto töötab siis väljalaske nukaratas nagu natuke vibaks küll !

Postitatud: 22.03.2009 18:16
Postitas eclipse
Siis võib juhtuda ka see, et viskab rihma maha, kui koormus äkitselt langeb. Ka uusi tuleks kontrollida.

Postitatud: 27.03.2009 15:41
Postitas wilson
sai siis jamatud mootori töötamisega.igast asju proovitud ja äkitselt tuli mootorisse klobin sisse. arvasin et ehk miskit nukaga juhtus . kiirelt kaaned maha aga ei midagi nii et mis siis muud kui saalekolin JÄLLE :(