1. leht 1-st

mure supra töötamisega !

Postitatud: 13.03.2009 20:03
Postitas wilson
nimelt sai vahetatud saaled ja mootor maha võetud.nüüd tõstsin peale ja proovisin käivitada. Lubab aga tööle ei lähe :S sai käiatud vahedega on 30min aga ei miskit.
Lahendused? kas on võimalik et vales järje korras sai peale pandud pihustite pistikud? (praegu eest taha poole lugedes on pruun/valge/pruun/valge/pruun/valge)
küünlad märjad on nii et peaks nagu bensiin siis kah peale tulema? (kuigi süüte sisse keerates ei kuulnud pumba häält)
kontrollisin üle kõik võimalikud pistikud millega sai kokku puudutud mootori tagasi tõstmisel.mul mõtted juba lihtsalt nii otsas :cry:

Postitatud: 13.03.2009 21:58
Postitas Moss
Kas autol on immobilaiser?

Postitatud: 13.03.2009 22:05
Postitas wilson
puudub nii immo kui ka alarm.

Postitatud: 13.03.2009 23:00
Postitas cartman
Kyynlajuhtmed õiges järjekorras?

Postitatud: 13.03.2009 23:15
Postitas wilson
coilpacki küljest lahti ei võtnud ja on korralikult paigas. pakuti välja et CPS andur on vale nurga all aga kuidas seda muuta?

Postitatud: 14.03.2009 18:22
Postitas MB
Mingeid veakoode ei esine ?

Postitatud: 14.03.2009 19:01
Postitas wilson
vb esineb aga pole millega lugeda.
täna siis sai jamatud selle cps anduriga ja sain masina tööle,Aga töötab maksimum 4 pütiga. vahetasin küünalid ja asi muutus natuke paremaks(vanu maha võttes avastasin et 3nda silindri küünal oli märg,mitte põlend)samas packist välja tõmmates juhtmeid andsid edasi voolu küll-

Postitatud: 14.03.2009 22:38
Postitas MB
Vanal supral peaks vist selline pistik olema
http://autorepair.about.com/library/gra ... a_dtcs.gif

Postitatud: 16.03.2009 14:00
Postitas wilson
sain veakoodiks 51
ehk siis :

Switch Signal


Diagnosis

* No "IDL" signal, "NSW" signal or "A/C" signal to ECU, during diagnosis check.

Trouble Area

* A/C switch circuit
* A/C switch
* A/C amplifier
* Throttle position sensor circuit
* Throttle position sensor
* ECU

Mida nüüd vaadata ? :?

Postitatud: 16.03.2009 14:50
Postitas Mihkel
Kontrolli segusiibri asendi andur ja selle juhtmestik aju pistikuni näiteks üle.

Postitatud: 16.03.2009 23:02
Postitas MB
Kui segusiibri andur käis küljest ära, ja on lambi asendis tagasi pandud (seal 3-4 mm reguleerimis maa peaks olema), siis see ka põhjustab igasugu kotermanne, neti avarustest peaks lehtkaliibriga kalibreerimise andmed leidma, kui ei leia anna teada, leiutan välja.

Postitatud: 16.03.2009 23:22
Postitas wilson
andur küljest minu käes ära pole käinud.nii et asendi viga olla siis ei saa.
jäävad veel siis et anduri enda viga või juhtmestik?

Postitatud: 20.03.2009 17:23
Postitas wilson
gaasiklapi asendit muutes takistus muutus.et peaks siis nagu korras see olema ? kas juhtmetes mis anduri küljes on peabki tulema 3est vool ja 1st mass? pole nagu eriti sellest särevere diagnostiku paberist kah kasu,mitte s*ttagi ei oska.

Postitatud: 24.03.2009 20:18
Postitas wilson
viga leitud ja veaks siis gaasiklapiasendi andur ise.