1. leht 2-st

lukku

Postitatud: 13.03.2009 13:11
Postitas paradoxx3
Niisiis plaanis turbo soetada ja masina andmed on Passat 98a. 1,9tdi 81kw

#minu turbo andmed

Family Turbo GT154
Turbo Code 028145702H
O.E.M Turbo Code 454231-1 s/n AH 407217 F
Pilt turbost: http://www.auto24.ee/products/product_p ... 20&view=40

#soetatava turbo andmed

gt 1749va
HGR 0381 45702G v550
717858-7 S/N 1 bf01269r
Pilt turbost: http://www.foto24.ee/album/4068/s11

Teema siis selline ,et soetatava turbo on ka pärit 1,9tdi audi või volkari pealt pärit, aga selle omanik täpselt ei tea?!?!? Niisiis minu turps samasugune välimuselt, peale selle külma osa sisselake toru, mis minu omal veitsa peenem! Samas saab selle külmaosa vist minu turbo olemasoleva külmaosa vastu välja vahetada, sellega laheneks see probleem.
NB! Peamine küsimus siis kas nende NR erinevusel seda turpsi võib peale panna? Või tekib mingi muu probleem? Rõhu vahe?

Muidu leidsin täpselt samade numbritega turbo kuid kinnitustelt ja välimuselt hoopis teine....... nokk kinni saba lahti sabakinni nokk lahti....kust abi saada?
Ette tänades asjalike vastuste eest

Postitatud: 13.03.2009 13:24
Postitas puna
Võid aretada oma riskil igasugu asju.
Tehas selliseid muutusi ei luba.
Aju seadistatud ka vana turbo järgi.
Võimsuse vahe on ka neil.

Postitatud: 13.03.2009 13:37
Postitas colin
Külmaosa ei saa vahetada kuna vanal turbol külmaosa turbiin väiksem

Postitatud: 13.03.2009 15:55
Postitas paradoxx3
Ühesõnaga võib selle turpsi siis maha matta, isegi kui panna suuremad lõdvikud!?! Nagu aru saan siis peab hakkama ka aju näppima ja muid lollusi tegema...njah siis



colin kirjutas:Külmaosa ei saa vahetada kuna vanal turbol külmaosa turbiin väiksem

Postitatud: 13.03.2009 16:08
Postitas paradoxx3
Lihtsalt lambist kui võtta enda turbo turbiin ja sinna vardakülge kruvida siis on nähtavasti turbo palantsist väljas kui ei eksi... ja rõhud ka vist muutuvad....jälle vist mõtetu mõte!?

colin kirjutas:Külmaosa ei saa vahetada kuna vanal turbol külmaosa turbiin väiksem

Postitatud: 13.03.2009 16:11
Postitas puna
Midagi ei pea näppima, aga sõidab siis valede seadetega mingitmoodi.

Postitatud: 13.03.2009 21:30
Postitas colin
Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...

Postitatud: 13.03.2009 22:16
Postitas paradoxx3
Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda ;)

colin kirjutas:Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...

Postitatud: 13.03.2009 22:20
Postitas Ragnar
paradoxx3 kirjutas:Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda ;)

colin kirjutas:Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...
Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.

Postitatud: 13.03.2009 23:45
Postitas paradoxx3
niisiis see turbo mida osta tahtsin on passatilt 2004a 96KW ja minu masin 98a 81KW!niisiis nüüd on vaja teada...... või keegi äkki teab juba mis nei vahet? ikka veel otsin...

Üks asjalik link http://www.turbomaster.info/eng/applica ... olkswagen/

Ragnar kirjutas:
paradoxx3 kirjutas:Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda ;)

colin kirjutas:Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...
Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.

Postitatud: 14.03.2009 0:05
Postitas paradoxx3
niisiis minu turbo selle tabeli järgi on ka mitte 154 vaid 1749 muud nr samad
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 1-0001.php

Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 90º
2 - 0.237 - 0.243 bar = 0.4 - 4.00 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.627 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)


ja teine turbo
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 8-0007.php

Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 96º
2 - 0.197 - 0.203 bar = 0.5 - 4.0 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.625 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)
Kas nende andmete kohaselt oskab keegi öelda midagi tarka?

Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.[/quote]

Postitatud: 14.03.2009 0:44
Postitas paradoxx3
ja siin
http://www.gikturbo.se/bytesturbo-latta ... Size=1.9+D
kirjutab ka et mu masinal käib gt 1749 mudel??????????
Kas siis kunagi pandud vale asi peale? Kuigi turpsil sama tootmis aasta peal kui masinal!

Postitatud: 14.03.2009 1:10
Postitas paradoxx3
Lõpuks siis leidsin mingilt lehelt turbo milline peaaegu nr järgi oli minu masinal
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144

Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?

Postitatud: 14.03.2009 1:36
Postitas paradoxx3
Kuna kedagi peale minu hommikust ööni siin ei passi siis ise küsin ja ise vastan ka
numbrite põhimõte siis:
466506-0005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para la línea de montaje. #Turbo Paigaldatud tehases liinipeal
466506-5005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para repuesto. #Turbo müüdud vw müüja poolt vahetuseks originaali vastu.
466506-5005S Turbo vendido a través de los distribuidores de GARRETT #turbo müüdud Garrett esindajate poolt
466506-9005 Turbo Reacondicionado #Taastatud turbo
Ja need nr mis peale sidekriipsu suuremaks vähevad, iga suurem nr tähendab uuemat ja täiustatumat turpsi.
NB! loodan et mu hispaaniakeel väga roostes pole ja ma valesti ei tõlkinud. LINK http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 0%2C+PD150

Aga teised nr?



paradoxx3 kirjutas:Lõpuks siis leidsin mingilt lehelt turbo milline peaaegu nr järgi oli minu masinal
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144

Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?

Postitatud: 14.03.2009 11:27
Postitas paradoxx3
Productos

El rango de aplicación esta entre 1.3 y 1.6 litros ( 60 - 80 bhp ) en los motores diesel y 1.0 y 1.4 litros ( 85 - 120 bhp ) en los motores de gasolina. El tamaño compacto de esta familia la hace ideal para el montaje de turbos gemelos en motores en V. El GT25. el más alto de la gama, puede montarse en motores de gasolina de hasta 210 HP.

El modelo VNT15 ( llamado ahora GT17V ) va montado en los motores VW de 1.9 litros y 110 CV de potencia.

Tõlge NB! Mudel vnt15 (mida nüüdseks nimetatakse GT17v) on paigaldatud VW 1.9 liitristele 110HJ võimsusega!

http://www.turbomaster.info/turbos/gt15-25.php








puna kirjutas:Võid aretada oma riskil igasugu asju.
Tehas selliseid muutusi ei luba.
Aju seadistatud ka vana turbo järgi.
Võimsuse vahe on ka neil.