1. leht 2-st

Segu lahja...

Postitatud: 12.03.2009 23:46
Postitas ejay
Audi 20vt mootor, originaalis 3B aju, ümber tehtud kunagi AAN-ks. Mingil hetkel hakkas segu lahjaks jääma. Peal AAN-i pihustid ja orig. turbo. Juba rõhu juures 1bar on segu väga lahja, st üle 15.
Mis võib põhjustada sellist jama? Bena rõhk mõõdetud, ka peale keeratud aga midagi ei aita.

Postitatud: 12.03.2009 23:56
Postitas RKsilver
pihustid umbes ?
Lambda hakkab minema ?

Postitatud: 13.03.2009 0:06
Postitas Mihkel
Mõõtsid ikka sõidu ajal ja boosti all kütuserõhku?

Lambda on WideBand?

Postitatud: 13.03.2009 0:21
Postitas ejay
Sõidu ajal ikka ja lambda on WB. Bensu rõhk tõuseb ilusti koos boostiga.

Postitatud: 13.03.2009 0:29
Postitas Mihkel
Ära ei lange kuskil?
WB-d oled proovinud vabas õhus kalibreerida?

Äkki ajus MAP sensor tuksis ja tallates on load-i telg paigast ära.
Neil 20VT mootoritel on MAF ka veel vist ikka? Map-i peaks ta siis enamvähem fuel cut-iks kasutama ainult.
MAF-i tasuks ka kontrollida.

Postitatud: 13.03.2009 9:59
Postitas digimarket
MAF on olemas jah 20vt-l.

Postitatud: 13.03.2009 19:13
Postitas ejay
Sai täna juhe ka külge pandud, midagi erilist ei avastanud enda arust.
1. Internal control memory error - vms aga see oli juba siis ka kui segu veel paigas oli. Mai teagi, mis seda viga põhjustada võib.
2. Vehicle speed sensor - no signal - ei kujuta ette, kuidas see saaks segu mõjutada. Samas spido töötab.

Õhulugeja vigu ei näidanud, samas ei olnud measurin blocki all ka sellel mootoril ühtegi kanalit, mis oleks õhulugeja tööd kajastanud.

Kellelgi ideid?

Postitatud: 13.03.2009 21:41
Postitas 750il
1 Internal control memory error - tähendab et on chipitud
2 Vehicle speed sensor - diagnostika ajal mootor seisis

Postitatud: 14.03.2009 12:11
Postitas Renn
sven, õhulugeja survepoolel ikka?
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.

P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!

Postitatud: 14.03.2009 23:16
Postitas ejay
Renn kirjutas:sven, õhulugeja survepoolel ikka?
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.

P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
Survepoolel ikka. Eks ma vaatan mis saab selle jamaga.

Postitatud: 14.03.2009 23:31
Postitas ranz
Renn kirjutas: P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
Lekke korral on segu pigem rikas kui lahja ikka, et selle viga see kohe kindlasti olla ei saa.
MAP sees praegu potekaga? (originaal 250 regullitud 300 peale?) see tasuks küll õige vastu ära vahetada, vemsi oma ei maksa üleüldse palju.

Postitatud: 15.03.2009 12:20
Postitas Renn
Lekke korral on segu pigem rikas kui lahja ikka, et selle viga see kohe kindlasti olla ei saa.
MAP sees praegu potekaga? (originaal 250 regullitud 300 peale?) see tasuks küll õige vastu ära vahetada, vemsi oma ei maksa üleüldse palju.
jah, kuid proovitud sai nii ADU õhukulu mõõtjat, kui ka kahte erinevat 250 map sensoriga st1 kiviga aju.

Postitatud: 15.03.2009 12:21
Postitas Mihkel
Pihustid korras, kütterõhk chipi poolt ette nähtud?

Äkki lihtsalt chip ei ole antud setup-ile vastav?

Postitatud: 15.03.2009 19:34
Postitas ejay
Mingi süvenev viga peab olema, sest kui ma algul auto sain, siis sellise rõhuga oli segu veel paigas, nüüd aga enam mitte.

Postitatud: 15.03.2009 20:06
Postitas RFL
äkki bensupump hakkab sujuvalt koolema?