1. leht 2-st
K:turbo paigaldus
Postitatud: 10.03.2009 12:45
Postitas /////AMG
tere oleks küsimus ja suur huvi et mis peaks ümber tegema et panna mb w201 3,0 mootorile turbo. kas peab selle k-jetrooniku sealt ära võtma, või ei pea. tahaks autot tänava sõiduks teha
Postitatud: 10.03.2009 13:27
Postitas telerex
Postitatud: 10.03.2009 14:49
Postitas hents99
Peab mootori korda tegema, kui on sõitnud rohkem kui 500k km`i
Kollektori keevitama, progetava aju paigaldama, valima vastavalt soovile turbo, üle 700hp ei soovita stock mootoriga minna, samuti pöördeid üle 8000 ei ole mõistlik sättida. Muidugi seade peaks seda soosima.
Aga ennekõike pead KE-jeti tegema EFI`ks, ma võin sul selle ära teha kui soovi on.
Mul on pakkuda 3.2 M104 turbokollektor valmiskujul. Sobib siis W201 keresse.
Kas sul on juba W201 3.0 olemas, või tahad osta, seda AVL numbriga musta? Võid mulle privasse kirjutada, vastan ühtteist.
Selline teema läheb enivei lukku, kasulikku materjali küllaga, otsi. Mina kui mersufriik võin sulle omast vabast tahtest privas kirjutada, kuidas miskit teha väga detailselt.
Postitatud: 10.03.2009 14:59
Postitas /////AMG
mul on juba w201 peal 3,0 mootor on koralik ei klõbise ja võta õli aga ise olen nii palju uurinud et seda k-jetronikut ei pea vahetama et kui ülelaadimis rõhk on 0,5 kolled asjad on valmis turboks on kkk24
Postitatud: 10.03.2009 20:42
Postitas hents99
Ok, siinkohal lõpeb minu abi/info.
Postitatud: 10.03.2009 23:52
Postitas Miq
ei hakka uut teemat tegema :P
kas turbo paigaldamisel pea ta täiesti loodi jääma(kui võlli vaadata)?
õli ülevalt peale ja alt välja. või tohib ta kerge nurga alla jätta?
Postitatud: 11.03.2009 0:25
Postitas Mihkel
Garrett väidab max 30 kraadi kalle võib olla, kui mälu ei peta.
Postitatud: 11.03.2009 2:14
Postitas Miq
Max Boostist just lugesin et õli peale-maha voolu võib kuni 30 kraadi viltu panna, aga et võll ise jääb siiski loodi. Ma tahaks kangesti just võlli otsa üles veits tõsta.
Nt. turbo panna tehase kollektori alla, ühe mootori käpa suht kõrvale ning tahaks otsa veits kergitada, et saaks kompressori sisend-toru üle mootori käpa viia.
Postitatud: 11.03.2009 10:46
Postitas Mihkel
Ei ole ausalt öeldes sellele väga suurt tähelepanu kunagi pööranud.
Enamus turbod lihtsalt enamvähem sirgelt peale sattunud.
Samas ei meenu mulle, et turboga kaasas olnud paberil oleks kirjutatud midagi võlli loodimise kohta.
Üle 30 kraadi ei saa see kindlasti olla õli äravoolu tõttu.
Netist nagu ka karmimatel autodel silma jäänud turbosid, mis ei ole päris loodis peal.
Postitatud: 11.03.2009 11:50
Postitas /////AMG
aga hents hea oleks sinu abi kuna oled teinud juba seda kuulan ilusti ära ja hea oleks perfektne nõu

Postitatud: 11.03.2009 13:05
Postitas Mihkel
Ma arvan, et esimene möödapanek millest hents üldse edasi ei taha rääkida on K24 turbo kasutamine 3-me liitrisel mootoril.

Olgem ausad, see on paras 2-e liitrisele autole.
Postitatud: 11.03.2009 13:07
Postitas /////AMG
seda küll aga ma tahaks et mootor kestaks et se esimese 100 km uniku ei jookseks
Postitatud: 11.03.2009 13:14
Postitas /////AMG
aa ja teine asi mis jäi kummitama on se et teha ke-jet efi-ks ? ühe sõnaga elektroon pihustid ühe sõnaga on siis vist vaja juba vemsi kui õigesti aru saan

Postitatud: 11.03.2009 14:26
Postitas hents99
Vahet pole, peaasi, et EFI, võid megakalli aju ka osta, kas sellise projekti puhul mõtet on.
MS ja VEMS on sama hinnaga.
Mul siin mingid komplektid ka välja toodud
Postitatud: 11.03.2009 14:28
Postitas RKsilver