õhulugeja tuuning
Postitatud: 10.03.2009 0:24
Sai suuremad pihustid pandud, turbo jaoks(ei ole veel peal), ning hakkasind õhulugejat paika keerama. vanad pihustid olid mingi umbes 180cc uued mingi 350 kanti - ei mäleta täpselt enam.
Alustuseks sai WB peale panud originaali asemele, ning jälgitud kuidas peaks segu olema enne kui ma seda ise sättima hakkan. Pidevalt hoidis 14,5-14,9, erandiks oli pedaali järsk vajutus ning põhjagaasi kiirendus mis andsid mõlemad 11,9-12,8. Midagi sellist ma näha lootsingi.
Seega hakkasin lammutama, vahetasin pihustid ära. Kookisin õhulugeja kaane ettevaatlikult maha ning keerasin enne esimest käivitust veerand ringi julgelt peale (märkisin alg koha ära muidugi).
Lasin lambdal oma soojenduse tsükli kohe ära teha ning andsin starterit(auto oli pool soe) käivitus isegi kuidagi. Hoidsin mingi 3000 pööred, käis ühtlaselt, lugesin näitu - ~10,..midagi. Tapsin ära keerasin umbes pool ringi peale. käivitasin uuesti, käivitus uuesti, hoidsin pöördeid, lugesin, tapsin sättisin, nii mõned korrad kuni hakkasin 13,..millegi juurde jõudma, siis julgesin vaikselt proovida kas ise suudab tühikäiku hoida. Hoidis.. AGA!
Hoidis kõrgel millegipärst.. mingi 1400-1600. esialgu ei pöörand selle suurt tähelepanu. jätsin mootori käima ja sättisin segu samal ajal. Saavutasin mingi kõrge 14'ne. Tapsin ära ja käivitasin uuesti, ilma gaasi vajutamata. käivitus täitsa viisakalt, kuid pöörded jäid vaikselt tõusma ja saavutasid uuesi selle 1500.
Esimene asi mis pähe kargas oli tühikäigu mootor. Võtsin pistiku tagant ära, suri välja, käivitasin kohe uuesti, väikse varbaga aidates läks käima, tühikäik oli paigas aga kui proovida hoida pöördeid üle 2000 siis hakkavad pöörded pendeldama sujuvalt - tõusevad ja katkevad ära, tõusevad ja katkevad jälle. Mingil põhjusel katkestab aju kütuse ära, vms. WB näit vilksatab ka vastavalt katkestuseks 19,..midagi.
Selline käitumine oli tuttav mulle, aga siis oli põhjuseks siibri andur, mis näitas ajule kinnist asendit, mis omakorda piiras tühikäigu 2000'ga sarnase pendeldamisega.
Võtsin siibri pistiku ära, midagi ei muutunud. Siin kohal sai mõistus otsa.
Ahjaa lõpus hakkas WB mulle millegipärast 19 kanti näitama aga see võis olla tingitud sellest et mul on üks kollektori ja pükstevaheline polt veidi lahti. peab selle järgmine kord külmaga kinni keerama.
Oskab keegi mingeid tähelepanekuid teha, tean et meil on siin mõned kes "omal-ajal" on samu trikke teinud.
ps! tuli küll pikk aga loodan et kellegil on aega üle :D
Mihkel
Alustuseks sai WB peale panud originaali asemele, ning jälgitud kuidas peaks segu olema enne kui ma seda ise sättima hakkan. Pidevalt hoidis 14,5-14,9, erandiks oli pedaali järsk vajutus ning põhjagaasi kiirendus mis andsid mõlemad 11,9-12,8. Midagi sellist ma näha lootsingi.
Seega hakkasin lammutama, vahetasin pihustid ära. Kookisin õhulugeja kaane ettevaatlikult maha ning keerasin enne esimest käivitust veerand ringi julgelt peale (märkisin alg koha ära muidugi).
Lasin lambdal oma soojenduse tsükli kohe ära teha ning andsin starterit(auto oli pool soe) käivitus isegi kuidagi. Hoidsin mingi 3000 pööred, käis ühtlaselt, lugesin näitu - ~10,..midagi. Tapsin ära keerasin umbes pool ringi peale. käivitasin uuesti, käivitus uuesti, hoidsin pöördeid, lugesin, tapsin sättisin, nii mõned korrad kuni hakkasin 13,..millegi juurde jõudma, siis julgesin vaikselt proovida kas ise suudab tühikäiku hoida. Hoidis.. AGA!
Hoidis kõrgel millegipärst.. mingi 1400-1600. esialgu ei pöörand selle suurt tähelepanu. jätsin mootori käima ja sättisin segu samal ajal. Saavutasin mingi kõrge 14'ne. Tapsin ära ja käivitasin uuesti, ilma gaasi vajutamata. käivitus täitsa viisakalt, kuid pöörded jäid vaikselt tõusma ja saavutasid uuesi selle 1500.
Esimene asi mis pähe kargas oli tühikäigu mootor. Võtsin pistiku tagant ära, suri välja, käivitasin kohe uuesti, väikse varbaga aidates läks käima, tühikäik oli paigas aga kui proovida hoida pöördeid üle 2000 siis hakkavad pöörded pendeldama sujuvalt - tõusevad ja katkevad ära, tõusevad ja katkevad jälle. Mingil põhjusel katkestab aju kütuse ära, vms. WB näit vilksatab ka vastavalt katkestuseks 19,..midagi.
Selline käitumine oli tuttav mulle, aga siis oli põhjuseks siibri andur, mis näitas ajule kinnist asendit, mis omakorda piiras tühikäigu 2000'ga sarnase pendeldamisega.
Võtsin siibri pistiku ära, midagi ei muutunud. Siin kohal sai mõistus otsa.
Ahjaa lõpus hakkas WB mulle millegipärast 19 kanti näitama aga see võis olla tingitud sellest et mul on üks kollektori ja pükstevaheline polt veidi lahti. peab selle järgmine kord külmaga kinni keerama.
Oskab keegi mingeid tähelepanekuid teha, tean et meil on siin mõned kes "omal-ajal" on samu trikke teinud.
ps! tuli küll pikk aga loodan et kellegil on aega üle :D
Mihkel