1. leht 24-st
Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 09.03.2009 16:00
Postitas Dc85
Tere,
Teen ka siis teema oma autost..
Minul siis esiveoline Primera aastast 1996. Mootor on 2L(Sr20de) ja 150hp.
Vabalthingavana sai ka mootorit natukene teravamaks aidatud, kuid sellest jäi ilmselgelt väheks.
Seega alustasin 2008/2009 talv turbo peale panekut.. (sinna juurde kuulub uuesti kaanetööd - rajumad pordid jne)
Enne seda, aga 2008a suvi sai mootorile tehtud täielik remont, vahetatud said enamus kuluosad. Lisaks sellele lasin tookord kaane portida.
Tuuningu poole pealt olid juba varem muretsetud custom made titaan vedrutaldrikud, Jun klapivedrud ja nukkvõllid, mille kasutegur peaks nüüd turboga tunduvalt suurem olema.
Mõned vanemad ja uuemad pildid:
Hetkel seisab asi cometicu kaanetihendi taga, kuna ei taha teine kuidagi kohale jõuda kaugelt maalt.
Kolvid muidu sees ja alumine ots koos..
Postitatud: 09.03.2009 17:35
Postitas cthen
Millised on plaanid/eesmärgid? Milleks autot ehitad? (drag, rinka, tänavale?)
Postitatud: 09.03.2009 17:58
Postitas Dc85
cthen kirjutas:Millised on plaanid/eesmärgid? Milleks autot ehitad? (drag, rinka, tänavale?)
Eks sõbrad ka seda turbotamise pisikut suuremaks ajanud.
Pigem ehitan enda lõbuks, et saaks vahel mõnest väiksemast dragi- ja tänavaüritustest osa võtta. (-:
Samas kiirus 100+ huvitab ka natukene nagu.
Iseasi kuidas ülejäänud tehnika vastu peab(käigukast, poolassid).
Postitatud: 09.03.2009 18:23
Postitas RFL
omasin samasugust autot (eGT) 2000-2003 ja mul läksid nii käigukast, kui ka poolass.
poolass läks teise käiguga kiirenduse pealt keskelt pooleks lihtsalt. asendati tavalise 2l poolassiga, sest gt omadel on kummipuks peal, mille alt nad roostetavad.
Postitatud: 10.03.2009 0:38
Postitas tarts
Milliseid jõunumreid ootad?
Millist turbot ksutad jõunumbrid mis rahuldavad?
Mootori juhtimine aju,süütte ja kütuse teema?
Kas vedav sild saab mõlemarattaveo?
Postitatud: 10.03.2009 0:41
Postitas george16v
Päris lahe projekt. Turbo tundub olema discopotato või midagi sarnast ?
Postitatud: 10.03.2009 0:56
Postitas Dc85
tarvo46 kirjutas:Milliseid jõunumreid ootad?
Millist turbot ksutad jõunumbrid mis rahuldavad?
Mootori juhtimine aju,süütte ja kütuse teema?
Kas vedav sild saab mõlemarattaveo?
Loomulikult ootan võimalikult palju, aga eks see paistab.
Vems, suuremad pihustid, pump.
LSD´d alguses ei tule..
Kunagi teen ka listi esimesse posti.. kui kõik asjad hakkavad paika loksuma.
Kui disco potato all mõeldakse gt2860 siis vastus on: EI, see on nõks suurem. :D
Postitatud: 10.03.2009 1:03
Postitas george16v
Aga mis turbo siis tuleb/on ?
Edit: See Viljari vana turbs ?
Postitatud: 10.03.2009 1:08
Postitas Dc85
george16v kirjutas:Aga mis turbo siis tuleb/on ?
Edit: See Viljari vana turbs ?
Üks nendest jah.. Gt3071 siis.
Postitatud: 10.03.2009 1:12
Postitas george16v
Mõistlik valik , väiksemat on suht mõttetu panna 2l tänava autole

Postitatud: 10.03.2009 1:21
Postitas Mihkel
No proovige kõigepealt kust maalt see spoolima hakkab 2.0 mootoril.
Subaru pikkade runneritega on isegi GT28RS-iga parajalt tüütu sõita linnas.
Esimene saab kole kiirelt otsa, kui elu hakkab ja teisega vajutades hakkab elu alles siis kui lubatud piirkiirus ammu ületatud on.
RS tava R4 peal toimib tunduvalt mugavamalt, see GT3071 on ilmselt tava R4 peal midagi sarnast nagu mul praegu on.
Postitatud: 10.03.2009 1:24
Postitas tarts
Eks suurematel kiirustel saab seevastu lõbusam olema,vähemalt on rõhk ja pidamine
Postitatud: 10.03.2009 1:28
Postitas george16v
No reimo autole sai RS peale ja spoolib umbe samamoodi nagu minu kahe turboga setup. Aint tal tuleb full boost 200rpm varem ja sujuvamalt. Nii et see kõik on ikka konkreetses setupis kinni , runnerite mõõt , süüte nurgad , jne.
Postitatud: 10.03.2009 1:41
Postitas Mihkel
No Reimsil on normaalne mootor ka ju, seda ma räägingi, et R4 ei ole eriti probleeme.
Postitatud: 10.03.2009 1:49
Postitas george16v
jup , R4 suudab uskumatuid asju ringi ajada suht hästi
