1. leht 1-st
Radika ribide puhastamine
Postitatud: 04.03.2009 10:00
Postitas Maik
Tegu pole küll IC radikaga, vaid kliima omaga - asub ta aga IC ja pearadika vahel ja tundub üsna rokane olema. Niipalju kui pearadikat puhastades katsetasin , õhk pole just parim sodi väljaajaja.. eemaldada teda ei saa ja otse ribide vahele vett vms ka lasta ei saa.
Kas keegi midagi huvitavamat on ka katsetanud ? Endal torkas pähe torusiil näiteks ?

Postitatud: 04.03.2009 10:55
Postitas dizze
Kui tegu on alumiiniumiga siis hoia Torusiil sellest kaugel.
Torusiil reageerib alumiiniumiga... Ehk radikas keeb ära.
Jutujätkuks....
Samal meetodil saad pauku ka teha. Valad pudelisse 100-200ml Torusiili.
Valmistad alumiiniumi puru (sobib ka lihtsalt fooliumi tükid). Topid need ka pudelisse keerad korgi peale ja loksutad. Peale seda viska võimalikult ruttu ja endast kaugele see ära. Pudel plahvatab rõhu tõttu.
Postitatud: 04.03.2009 11:27
Postitas Maik
Seda teist asja olen ajaviiteks teinud töö juures, (täitsa meelest läks ära,et aluga ta jah just reageeribki kõvasti)
esmesele asjale siis mingit asja pole mis seda ära kaotaks...?
Postitatud: 04.03.2009 13:26
Postitas KaroK
Proovi ikka midagi vedeldavat pritsida sinna ja siis lase suruõhuga puhtaks.
Diislikütust, brake cleanerit, bensiini, jne.
Diislikütus pole vb parim, see ei kuiva nii hästi ära ja võib omakorda sodi koguda.
Postitatud: 04.03.2009 13:38
Postitas taxu
Mingi puhastusvahendiga leotada mõnda aega ja siis survepesuriga. Peaks piisavalt puhtaks tegema.
Postitatud: 04.03.2009 14:54
Postitas Ringo
taxu kirjutas:Mingi puhastusvahendiga leotada mõnda aega ja siis survepesuriga. Peaks piisavalt puhtaks tegema.
Mina survepesuriga seda ei peseks! Ise olen leotanud leelisega ntx aine nimega turbo ja pärast vee all ära loputanud.
Postitatud: 04.03.2009 14:57
Postitas juss
Survepesurit ei soovita, kuna enamjaolt lastakse survepesuriga lihtsalt ribid kõveraks ja siis ei käi sealt ültse õhk läbi!!
Aga jah piduriketta puhastus vahendiga võib leotada, kuna to võtab igasuguse sita lahti ja aurab suht hästi ise minema.
Kindlasti võib ka suruõhuga puhuda ja jebida.
Postitatud: 04.03.2009 15:28
Postitas Rommi
suruõhk ikka peaks asja ära ajama .Suureauto radika puhastamisel seda isegi kasutanud.
Postitatud: 04.03.2009 15:36
Postitas RKsilver
Kondi radikat olen ise puhastanud 9bar rõhuga, otse lased siis ribisid kõveraks ei löö, kui juba kuidagi küljealt lased siis tõmbab õrnalt kõrveraks..
Postitatud: 04.03.2009 19:18
Postitas taxu
Survepesuri otsa ei tohi lihtalt nii ligi pista et painutama hakkab. Ise mingi poole meetri pealt korduvalt radikasse lasnud ja pole küll midagi veel kõver. Ja kuna vesi on ikkagi kõige universaalsem lahusti, siis ma jääks küll ikka tolle juurde, kui tahta korralikult puhtaks teha. Tuleb lihtsalt silmad lahti hoida ja jälgida et miski ei murduks ega kõverduks.
Sest lõhkumise koha pealt põhimõttelist vahet ju pole, kas lased vett, õhku või ükskõik mida. Mehaanilist mõju tekitab osaksete kineetiline energia. Mis omakorda sõltub nende massist ja kiiruse ruudust. Tahan öelda seda, et samamoodi võib suruõhuga ribid minema lasta, vahet pole. Sõltub vaid kiirusest millega õhujuga ribisid tabab.
Postitatud: 04.03.2009 22:04
Postitas Maik
Survekale ligipääsu pole (kuna auto alles laiali), 9 bari rõhku kah väga ei ole oma garaasis, kliima radika taga on nüüdseks juba pearadikas, seega enam õhuga ka ei saa midagi väga teha,läheb lihtsalt 2 radika vahele siis praht nüüd.. IC käiks suht lihtsalt ees ära, seega oleks mingi lahustava aine pealekallamine kõige lihtsam variant olnud.
ilmselt panen auto kokku tagasi nii nagu oli... töötas enne, töötab ka nüüüd ilmselt probleemitult...