1. leht 2-st
M:Turbo
Postitatud: 26.02.2009 14:03
Postitas Respeckt
Vaja siis KKK27 kuumaosa ning ühlasi jääb üle kkk26 kuumaosa.
Kellel pakkuda kkk27 siis andku tulla.
55558955
Postitatud: 26.02.2009 14:17
Postitas digimarket
mis suurusega on k26 kuumaosa
tere
Postitatud: 26.02.2009 16:10
Postitas Respeckt
Nu ainus info kuumaosl o nr(5227 101 8325) ning veel A00 251 11 ning veel 12///// /
Postitatud: 26.02.2009 20:00
Postitas Veuks
Digimarket kui tarvis K-26 kuumaosa,väiksemat kui siin nimetatud.Koda ja tiivik olemas.
Re: tere
Postitatud: 26.02.2009 21:52
Postitas digimarket
Respeckt kirjutas:Nu ainus info kuumaosl o nr(5227 101 8325) ning veel A00 251 11 ning veel 12///// /
olen ma õigesti aru saanud, et tegu on 12 suurus kojaga?ja KKK flantsiga?
Postitatud: 26.02.2009 21:52
Postitas digimarket
Veuks kirjutas:Digimarket kui tarvis K-26 kuumaosa,väiksemat kui siin nimetatud.Koda ja tiivik olemas.
mis suurus koda on?
Postitatud: 26.02.2009 22:14
Postitas Redone
27 on mitut eri suurust koda, 26 samuti... Võin pakkuda kasvõi 22 27koda :P
Kui suurt vaja on ja mis nr on 26 koja sisendava seinal? Flants on milline? Üle jääva detaili hind?
Müügiks
Postitatud: 26.02.2009 22:51
Postitas Respeckt
Tere kallid huvilised.Nüüd asjalugu selline , et müüa terve turbo
Kuumaosa teada ehk (5227 101 8325) A00 251 11 12///// /
Külmaosa 5327 101 5089 (8,9)
Kuna trbo on väga korralik ning puhub kindlasti 500+hp (Arvatavalt 560hp)siis ka
Hind 10 500 eek
Enda autol ehk 3.5l hakkas tööle 2600rpm ning puhus lõpuni välja ilusti 1.0Bar Tulemuseks 465hp 680NM(tänu sellele et sidur ei hoidnud lõppu kinni sai tehtud korralik häälestus ainult 4927 rmp ni)
55558955 Ako
pilt
Postitatud: 26.02.2009 23:16
Postitas Respeckt
Postitatud: 27.02.2009 0:11
Postitas Raceboy
No offense aga selle raha eest saab tänapäeval juba sama jõu puhuva kuullaagritel Garretti.
tere
Postitatud: 27.02.2009 21:25
Postitas Respeckt
Ei solvu:) Enda viga ka ,unustasin mainida,et se turbo on lastud kokku panna eritellimusel soomlase Lehtimäki Timo poolt.Sooviks oli ,et hakkaks võimalikult vara tööle ehk minu auto puhul hakkas 2700rpm kanti.Ning et vurr puhuks pikalt ja võimalikult palju.
minu auto tulemuseks oleks 465hp ja 680 Nm 1.0 bar. Kuna sain tänu sidur jamadeni lasta ainult 4927 rpm ni siis arvan ,et se pole paha tulemus.
Usun et sellise trbo eest mis hakkab väga vara tööle ja võimeline puhuma nii 550 hp pole se palju tahetud.KKK on ikkagist kvaliteetne turbo mitte odav hiinakas.Konkreetne müüdav turbo on väga heas korras.
Aga kui sa suudad mulle kuullaagritel Garretti turbot pakkuda tutikat 10 000 eek, eest mis puhub 600 hp ja hakkaks vara tööle siis olen ostja.
Kui aga pakud mingite hiina laagritega grappi , siis jääb katki.
Kokkuvõtteks ega kindla huvilise puhul ei ole hind ju kivist.
Postitatud: 31.03.2009 20:44
Postitas MK3TURBO
Aga kui palju see turps 7MGTE peal puhux... mis see ülemine piir olex...???
Postitatud: 01.04.2009 0:08
Postitas Mihkel
Turbo tootlikus jääb olenemata mootorist siiski samaks.
Iseasi palju see mootor õhku läbi voolata suudab.
Postitatud: 01.04.2009 0:54
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Turbo tootlikus jääb olenemata mootorist siiski samaks.
Iseasi palju see mootor õhku läbi voolata suudab.
Ja kui mootor hingab paremini - VE on kõrgem, siis tuleb turbo lagi lihtsalt varem madalamatel pööretel ja võimsuse lagi jääb ikka suht sama - sõltub siis muidugi põlemise jms effektiivusest, et kui palju seda võimsust tuleb, kas see pole mitte see K27 mis puhub kuni 53lbs/min - siis oleks max võimsus 480-580hj.
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/gra ... uct_id=106
taas
Postitatud: 10.06.2009 9:15
Postitas Respeckt

6000 eek