1. leht 1-st
Kepsude ploeerimine???
Postitatud: 13.02.2009 21:04
Postitas jeff01
Kas vahe on tuntav või mõõdetav või kuidagigi tõestatud mis iganes suunas?
Kuna millalgi plaanis 1 mootor kokku panna siis ei oska valida kepsuvirna hulgast kus on mitme mootori jagu päris stock kepse ja ühed üle poleeritud stock kepsud
Mis iganes kepsud ma valin on neil plaanis puksid vahetada ja nad kaalu ja tasakaalu ajada.
Postitatud: 13.02.2009 23:33
Postitas juss
Põhimõtteliselt peaks olema poleeritud kepsudel ikka eelis, kuna pidi vähem õli pidama jääma ja seegi kiiremini maha pudenema.
Niipalju kui mina olen viimasepeale forsitud mootoreid seest näinud, siis neil mitte pole kepsud ainult poleeritud vaid ka ennem lihvitud, et oleks konarusi vähem.
Postitatud: 14.02.2009 9:10
Postitas silver7
Jussil 100% õigus.Metallil ei tohi olla ühtegi kriipsu.iga sooneke on koht kustkohast metall hakkab kergemini järgi andma.
Silver.
Postitatud: 14.02.2009 9:56
Postitas jeff01
njh, neid on hoolega lihvitud ja küsimus ongi selles kas see on neid ka kusagilt nõrestanud? päris maha pole käiatud aga kareda kepsupinnaga kah enam tegu pole.....mõningaid täkkeid ja sügavamaid kohti mis pole välja lihvitud on küllalt

peab vist miskid pildid tegema
Postitatud: 14.02.2009 17:20
Postitas Dc85
Põhimõtteliselt kui õli vähem kepsu külge jääb, siis võidab kepsu kaalus ja mootoril kergem ringi käia?
Palju reaalselt sellest kasu on?
Postitatud: 14.02.2009 23:41
Postitas mart154
Dc85 kirjutas:Põhimõtteliselt kui õli vähem kepsu külge jääb, siis võidab kepsu kaalus ja mootoril kergem ringi käia?
Palju reaalselt sellest kasu on?
Point on siiski selles, et igasugu mõrad hakkavad tekkima "kriipsu" põhjast. Kui kepsud poleeritud, ei ole seal ühtegi kriipsu ja kraapsu ja teoorias peaks nad tugevamad olema...
Postitatud: 15.02.2009 0:05
Postitas Dc85
siin räägiti õli maha pudenemisest.. mis pole seotud tugevusega.. seega mõtlesin niipidi..
Lihvides me siiski võtame materjali vähemaks kepsult = muutub nõrgemaks?
Endal kepsud hetkel väljas ja tekkis küsimus.. kas oleks mõtekas poleerida...
siiski kaldun arvama et suurt midagi ei võida...
Postitatud: 15.02.2009 1:24
Postitas Fog
Dc85 kirjutas:siin räägiti õli maha pudenemisest.. mis pole seotud tugevusega.. seega mõtlesin niipidi..
Lihvides me siiski võtame materjali vähemaks kepsult = muutub nõrgemaks?
Endal kepsud hetkel väljas ja tekkis küsimus.. kas oleks mõtekas poleerida...
siiski kaldun arvama et suurt midagi ei võida...
Sulle just seletati mis võit on.
Võta kepsu kui ketti. Kõige enne annab järgi kõige nõrgem lüli. Kui poleerida kogu keps nõrgema lüli järgi, ehk kõige sügavama ebatasasuse põhja järgi, siis tugevuses ei kaota, kuid võidad kaalus.
Lisaks kaalu vähenemine muudab sedasama "jõudu" mis kepsu puruks üritab teha väiksemaks.
Lisaks pole metallitükk ketilüli, ning 5mm paksune ümar pulk on tugevam, kui 6mm pulk, mille keskel on 5mm freesitud millimeetrine "lõhe".
Postitatud: 15.02.2009 11:13
Postitas Dc85
Fog kirjutas:Dc85 kirjutas:siin räägiti õli maha pudenemisest.. mis pole seotud tugevusega.. seega mõtlesin niipidi..
Lihvides me siiski võtame materjali vähemaks kepsult = muutub nõrgemaks?
Endal kepsud hetkel väljas ja tekkis küsimus.. kas oleks mõtekas poleerida...
siiski kaldun arvama et suurt midagi ei võida...
Sulle just seletati mis võit on.
Võta kepsu kui ketti. Kõige enne annab järgi kõige nõrgem lüli. Kui poleerida kogu keps nõrgema lüli järgi, ehk kõige sügavama ebatasasuse põhja järgi, siis tugevuses ei kaota, kuid võidad kaalus.
Lisaks kaalu vähenemine muudab sedasama "jõudu" mis kepsu puruks üritab teha väiksemaks.
Lisaks pole metallitükk ketilüli, ning 5mm paksune ümar pulk on tugevam, kui 6mm pulk, mille keskel on 5mm freesitud millimeetrine "lõhe".
Stock kepse tõesti lihvitakse/poleeritakse. Odavaim viis kuidas stock kepsu tugevamaks ja kergemaks saada.. oleneb palju siis.
Vb väljendasin ennast valesti ennem. Üritasin teada saada, kas tuning kepsu on mõtekas poleerida? See kaalub juba ~100grammi vähem kui stock ning pind on palju siledam. Suuri valujääke pole.
Poleerides võidaks mõned grammid ehk.. mis on olematu.. ning kas muutuks sellest tugevamaks?

Postitatud: 15.02.2009 12:07
Postitas hents99
"tuuningu" keps on juba sile üldjuhul.

Postitatud: 15.02.2009 16:06
Postitas jeff01
uurisin neid ja parasjagu üle perse on neid vist tehtud.

st et pole kõigi kriimude põhjani lihvitud

Mõne grammine kaaluvõit vast midagi ei muuda....või siiski
se on NA mootori keps millel vanust 30-40 aastat ja seda stock kepsu kasutatakse jänkidemaal kuni 78mm strokeritel (mõni lausa 84 tõusu korral kuigi üle 78 pole soovitatav sest kepsu nurk läheb liialt suureks ja pinge hakkab mõjuma vähe teise kohta ja tugevamalt....üle laetud mootoritest tean seda kepsu vaid 15-22 ja harva ka 25PSI ga stock mootoris millel 69mm vända tõusu.....lugenud olen ka liiter suurema töömahuga mootorist millel stock kepsud painutati ära 28 PSIga ilma et nad lõplikult purunenud oleks aga samas võib lugeda ka sellest kuida nad 1300cc mootoris niisama lambist lihtsalt katki lähevad

Ei teagi mis teha....
