1. leht 4-st
Oleks vaja nõu.
Postitatud: 07.02.2009 23:34
Postitas e28520
Sai siis täna alustatud ka väikse eksperimendiga

ei taha midagi ulmelist korda saata vaid lihtsalt proovida ja näha kas asi tööle ka hakkab. mootor 2.0 turboks audi 200 oma. mootor stoc. väljalaske kollektor on väga nutune..turbodiisli oma

lasen flantsi valmis teha siis üritan midagi kokku keevitada. Sisselaske kollektor moditud suurem siiber ja runnerid suuremad. Kuhu panna õhulugeja? Kust võtta boosti kellale ühendus( intercooleril on ots olemas kas sealt ei või) kas peaks paigaldama lambda et segu paika saada? Bmwl saab juba õhulugejast päris palju muuta segu? Ka mõned pildid.
http://fotoalbum.ee/photos/e28520/sets/689271
Postitatud: 08.02.2009 2:16
Postitas hents99
Alusta kindlasti boosti kella paigaldamisest! Võta see intercoolerist 2.5" toruga otse sama suure diameetriga kella külge sinise silikoonvoolikuga.
Edit: Ok, sellised teemad tekitavad lihtsalt vastikust, sest ei viitsita lugeda foorumil olevaid vanu teemasid.
Otsi, minuteada on samasuguseid mootoreid samasuguse turboga juba tehtud.
Postitatud: 08.02.2009 19:27
Postitas e28520
Mille jaoks foorum on????

Postitatud: 08.02.2009 20:32
Postitas Ragnar
e28520 kirjutas:Mille jaoks foorum on????

Sada korda on samadele küsimustele vastatud mida sina küsisid.
Postitatud: 08.02.2009 20:34
Postitas Ragnar
Sisselaske kollektorist võtad boosti kellale vaakumi.
Lambdat on sul ikka vaja. Olgugi, et sa saad segu rikkamaks/lahjemaks keerata, aga kas sa aru ka saad millegi järgi, et rikas või lahja on ? Või vaatad peeglisse ja küünlaid ? Ja õhulugeja võid panna enne siibrit.
See, et sa saad veidi lahjemaks rikkamaks keerata ei tähenda, et sa seda autot üldse normaalselt sõitmagi saad. Võibolla saad mingi naljaka rõhu juures koormuse all või tühikäigul jääbi heaks :D Kuidagi peab ikkagi juhtmima seda kompotti... mõtle ka selle peale.
Edu
Postitatud: 08.02.2009 20:40
Postitas Ragnar
Õli pealevool liiga "mehine" ei ole ? Või on sul piiraja vahel ?
Postitatud: 08.02.2009 21:06
Postitas e28520
Õli pealevool mehine? arvan et mitte, äravool mehisem. Küsimärgi all on veel paar asja.. Intercooler! Sisseminev ots välja minev ots ja nende vahel on veel mingi väike ots?? Audi cooler. mis sinna mõeldud või olen ma loll

Postitatud: 08.02.2009 21:38
Postitas e28520
Kõige hullemat tuska teeb ikka VL. kollektor... Kardan et see ei õigusta ennast ja ei anna turbole õiget vunki

Postitatud: 08.02.2009 21:53
Postitas Fog
e28520 kirjutas:Kõige hullemat tuska teeb ikka VL. kollektor... Kardan et see ei õigusta ennast ja ei anna turbole õiget vunki

See on linnalegend. Kui ikkagi kõik gaasid lõpuks turbosse jõuavad, siis saad ka piisavalt vunki igas tänavaprojektis.
Me @ turbo istutatud originaalse kollektori otsa vahetükiga, ehk 3 silindrit saavad otseselt torusse kokku ning crossover viib nad teiste kolme silindri (tagumiste) juurde kus lõpus peaksid püksid hakkama. Pükste asemel on turbo. kokkuvõttes spoolup täiesti normaalne (6psi @ 2000).
Raiska raha parem mujal, VL kolle hakkab suurelt piirama alles 1+ bari peal.
Postitatud: 08.02.2009 22:49
Postitas e28520
Õhulugeja on päris paljudel pandud enne turbot Kui panen enne siibrit kas rõhk seda kuidagi valesti toimetama ei pane ?
Postitatud: 09.02.2009 23:55
Postitas e28520
Jp see kollektor õigustab ennast piisavalt..Puhub päris mehiselt

aga oleks siis veel viimane küsimus...Wasgate??? Seal kaks otsa üks suurem voolik ja teine väiksem... Kuhu ühendada

?? Uurisin siit ja sealt aga midagi kindlat pole leidnud.
Postitatud: 10.02.2009 12:35
Postitas digimarket
väiksem jääb lahtiseks,suurem läheb audi puhul N75 klapi külge.
Postitatud: 10.02.2009 13:14
Postitas Astrona
e28520 kirjutas:Õhulugeja on päris paljudel pandud enne turbot Kui panen enne siibrit kas rõhk seda kuidagi valesti toimetama ei pane ?
Oleneb ka mõõdikust, et kas su oma mõõdab õhu massi või õhuvoolu.
Kui flap-type (klapiga) õhumõõdik, siis see peaks nii 0 kui 1 bar juures liikuma ühe-palju, kui ta on siibri ja turbo vahel, ja aju ei saa boosti tõttu raskemast õhust midagi teada. Kui sama voolumõõdik aga enne turbot, siis näeb ta lisa õhku ja aju võiks üritada nagu rohkem pihustama hakata. Kui on õhu-massi-mõõdik (tavaliselt kuum-traadiga), siis too võib rõhuall isegi aru saada, et liikus paksem õhk, aga ei soovita seda panna sinna turbo ja siibri vahele.
Küünalde järgi võib segu mingis vahemikus õigeks saada küll, kui õhu mõõdik enne turbot, aju ei anna alla, ja rõhku üle 0.4bari ei keera. Kui aga hakkad mingeid andureid petma, siis madalamatel koormustel peaks asi liiga rikkaks jääma. Kui plaani selle autoga kunagi sõita kah, siis mõtle täpselt läbi, mis vahenditga sa segu ja süüdet reguleerima hakkad ja reguleerimise ajaks osta wide-band (või äkki keegi laendab) või mine rahulikult dünosse - seal andur olemas. Peale selle ehita 100eekused detonatsiooni andurid ja kindalsti sõida vähemalt 98E'ga.
Üldiselt kui tahtmist on rohkem kui aega, raha ja teadmisi, siis enamasti on tulemuseks üks - millega saadki tõestatud, et turbo peale panek õnnestus - saigi õhk kuumaks pressida ja vale süütega kolbe sulatada - sest isegi kui saad ta 0.3 bar normaalselt sõitma, mis on vähe tõenäoline, siis hiljemalt mingi kuu-kahe pärast keerad juba 1 bar peale ja teadagi mis...
Postitatud: 10.02.2009 17:36
Postitas e28520
N75 klapi külge.? Mul mingi audi orig. kood( 06A 145 710N) klapp kolme otsaga kaks suuremat ja keskel oleks nagu vaakum vooliku ots.. kas siis sinna? ja ülemine jääb vabaks? proovisin seda igale poole toppida ja hakkas kohe vähem tuult puhuma kui ots lahtiselt on kohe teine tera. Õhulugeja proovin siis enne sl kollet paigaldada.
Postitatud: 10.02.2009 18:13
Postitas e28520
Õhulugeja klapiga.