1. leht 2-st
K: Blokikaane tihend
Postitatud: 06.02.2009 16:45
Postitas onesuspect
küsimu siis suurele ringile. Tegu siis 4 silindrise mootoriga millel on kahes silindris hülsid sees ja kahes ei ole. Blokk ise on alu. Kasutusel on ka metallist blokikaane tihend.Kui mootor kuumaks ( päris soojaks ikka ajada) siis hakkab sumpsist kerget jahutusvedeliku auru tulema. Et kas erinevad metallid paisuvad erinevalt ja siis kangutab kaant kuskilt või siis peaks kaane polte üle pingutama sest tegu metall tihendiga?? Kas on keegi kuulnud, et peaks bloki kaane polte pingutama peale mingit kilometraazi?
Postitatud: 06.02.2009 16:55
Postitas Mihkel
Summutis olev kondents ei või aurustuda, kuna summuti on ka ju pikemalt kuumemaks aetud?
Või on sellel aurul ka magus maik juures?
Postitatud: 06.02.2009 20:34
Postitas onesuspect
Ei, kondents see olla ei saa, sest normaalse sõiduga on kõik Ok ja just siis kui paugutad pikemalt ja temp tõuseb siis hakkab auru tulema
NO!
Postitatud: 07.02.2009 20:18
Postitas TURBOLOVER
PAUGUTA SELL JUHUL VÄHE KAUEM JA VAATA KAS ON MÄRGATA KA JAHUTUSVEDELIKU KADUMIST! Kui sul on vaba väljalase siis peax kondentsi aur varsti ära kaduma ,kui sul on aga paar pytti kah vahel siis võid arvestada sellega et aurama hakkab ta sul alles siis kui mootor on vähe kuumemax aetud! Ja kui vedelik kaobki siis tõesti proovi kaant pingutada ja kui ikka aurab siis... plokikaanes on mõra ,micro mõra!

!
Re: NO!
Postitatud: 07.02.2009 20:44
Postitas Ragnar
TURBOLOVER kirjutas:PAUGUTA SELL JUHUL VÄHE KAUEM JA VAATA KAS ON MÄRGATA KA JAHUTUSVEDELIKU KADUMIST! Kui sul on vaba väljalase siis peax kondentsi aur varsti ära kaduma ,kui sul on aga paar pytti kah vahel siis võid arvestada sellega et aurama hakkab ta sul alles siis kui mootor on vähe kuumemax aetud! Ja kui vedelik kaobki siis tõesti proovi kaant pingutada ja kui ikka aurab siis... plokikaanes on mõra ,micro mõra!

!
Caps Lock = Karjumine
Postitatud: 07.02.2009 21:02
Postitas Astrona
Jahutussärki peaks siis tekkima surve ja mootor võiks hakata üle kuumenema ja võibolla isegi detoneerima, peale selle peaks esimesena kaduma ära salongi soojendus, kuna gaasid jäävad sinna kinni.
Vaata kas paisupaaki tuleb mulle vms ja kas on rohkem survet kui muidu.
See kui paugutamise peale aurama hakkab tähendab, et ilm on külm ja vee-aur on hästi näha

Postitatud: 07.02.2009 22:01
Postitas mart154
Kas siis on raske hankida tester, millega jahutusvedelikust väljalaskegaase jahtida???
Postitatud: 08.02.2009 19:00
Postitas eclipse
Kas jahutusvedeliku auru või valget tossu?
Postitatud: 08.02.2009 22:05
Postitas mulk
Mitte, et see kuidagi sinu probleemi leevendaks, aga ... miks on kaks silindrit hülssidega ja kaks ei?
Vägagi loogiline, et erinevad metallid paisuvad erinevalt, teades terase ja alumiiniumi soojuspaisumist, võiks lausa välja arvutada, palju erinevad silindrirühmad paisuvad ja kas selline erinevus võiks põhjustada lekke.
Klassikaline küünalde vaatlus peale probleemi ilmnemist annaks ka vist vastuse jahutusvedeliku pääsust põlemiskambri?
no!
Postitatud: 09.02.2009 15:10
Postitas TURBOLOVER
ei mõelnud karjumist selle all! sorry!
Postitatud: 09.02.2009 16:30
Postitas taxu
Pakun, et alu plokiga mootor ei saa ikka kuidagi ilma hülssideta läbi. Pealegi, samast materjalist ei tehta kunagi mõlemat hõõrdepinda- silindrit ja kolbi antud juhul- hakkavad sööbima kiiresti. Või tahab keegi parandada?
Postitatud: 09.02.2009 17:13
Postitas erik
taxu kirjutas:Pakun, et alu plokiga mootor ei saa ikka kuidagi ilma hülssideta läbi. Pealegi, samast materjalist ei tehta kunagi mõlemat hõõrdepinda- silindrit ja kolbi antud juhul- hakkavad sööbima kiiresti. Või tahab keegi parandada?
Tahaks jah parandada. Enamus kaasaegseid mootoreid on alu plokil ja alumiiniumist silindritega. Silindri seinapinna tugevdamiseks kasutatakse Nicasil või Alusil tehnoloogiat. See tehnoloogia on näit BMW`l kasutusel juba u. 15 aastat.
Postitatud: 09.02.2009 18:58
Postitas taxu
Nojah, seal on siis hõõrdumisprobleem lahendadtud pinnakattega. Sel juhul kuidas konkreetsel mootoril on kahes hülss ja kahes mitte? Kohe tehasest ongi nii?
Postitatud: 13.02.2009 9:14
Postitas onesuspect
Vahel pütte pole, paistab, et surub jahutusvedeliku paisubaaki ja sealt ka välja aga enamus ikka kaob mootorisse. Salongis puhub sooja koguaeg, küünlad vaatasin peale pagugutamist üle ja ei märganud erinevusi(olid kohvi pruunid) peale 4janda püti oma( oli vähekene heledam kui teised). Röhku on rohkem kui tavaliselt jah 0.7 asemel 1.5bar

Detonatsiooni pole esinenud
Postitatud: 13.02.2009 13:01
Postitas Astrona
Oled kindel et jahutusvedeliku aur? On magus

?
Kui küünlad kahtlaselt puhtad polnud, siis seal vesi pole käinud.
Võibolla saad lihtsalt paugutamisega pütid kuumaks ja sealt hakkab vana kondents välja keema.
Sest nii suure võimsuse juures tekib veeauru ikka kilodes ja kui summuti on veel külm, siis see koguneb ju kõik kuskile pütti.
Ütle nüüd, et sul pole ühtegi pütti kah väljalaskes?
