BHRA - Dragrace tehnilised reeglid 2009?
Postitatud: 30.01.2009 14:47
Seega sai suht mõtetult arutletud paisupaagi vajalikkusestBHRA kirjutas:2.3.6 Kõikidel vedelikjahutusega sõidukitel peab olema vähemalt 1 liitrise mahutavusega paisupaak, mis on kinnitatud jäigalt sõiduki kere või mootori külge. Jahutusvedelikuna on soovitav kasutada ainult vett.

Ehk laepolstri võib eemalda?BHRA kirjutas:2.7.4 Juhi ja kõrvalistuja uksed peavad olema polsterdatud. Muu polster võib olla eemaldatud.
Vesicooleri voolikud võivad salongis olla, kuna need pole mootori jahutusvoolikud?BHRA kirjutas:2.7.9 Sõitjaruum peab olema eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, vaid need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. Sõitjaruumis ei tohi olla kütuse või mootori jahutussüsteemi torusid ja -voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.
Aga vesipritse voolik? Mõnes mõttes on need mõlemad mootori jahutussüsteemi osad, kuigi nad pole kuuma veesärgiga ühendatud.
Kui vesipritses on alkoholi ja vee segu, siis on see ka kütuse voolik ja ei tohi läbi salongi vedada?
"Liigsed avad" on need, mida stockis polnud? Kas pean kummiga kaetud RHD jaoks tehases tehtud avad plekiga katma?
Näpuga ei näita, aga naised saunas rääkisid...BHRA kirjutas:2.8.2 Kinnikeevitamise teel teostatud 100%-lise blokeeringu kasutamine on keelatud.
See peaks tähendama ka seda, et cooleri peale pihustatud vee või CO2 tõttu jääsulamisvee tilkumine rajale on keelatud? Otseselt ei loe seda välja. Aga kui cooleri all on poroloon vms, siis ok?BHRA kirjutas:2.2.2 Sõidukil ei või olla mistahes vedelike lekkeid. Võistluse ajal peab kliimaseade või konditsioneer olema välja lülitatud, vältimaks kondentsi tilkumist rajale.
Krt, mul pole originaalsed, kuna on stock ja teistel on ju samasugusedBHRA kirjutas:2.7.7 Sõiduki esimesed ja tagumised poolraamid peavad olema originaalsed.

Siin annaks kah norida. Kui "ja" asendada "või"ga, siis oleks modifitseerimine keelatud ka ilma kandevstruktuure asendamata.BHRA kirjutas:Esimeste poritiibade sisemisi kandevstruktuure on lubatud modifitseerida ja asendada vaid turvapuuri olemasolul.
Enne või peale võistlust? Nii juht kui auto võivad võistluse jooksul kergemaks saadaBHRA kirjutas:2.9.1 Võistluskorras sõiduki kaal koos juhiga (ehk võistluskaal), ei tohi olla väiksem kui:


Kui sõidetakse lõhki, siis saab disklafi, või antud sõit läheb kaotuseks?BHRA kirjutas:7.1 Osaleda on lubatud vaid sõidukiga, mis ei sõida kiiremini kui 11.499 sek.
Kui sõiduk on võimeline sõitma, aga ei sõida alla 11.499s siis on ok? Näiteks 60ft 3.3sek ja ET 11.500sek? Kõlab nagu bracket

EDIT: Screamer-pipe on lubatud? Nõuti ainult kollektori olemasolu nagu ma aru sain?
EDIT:
Mis on kandevstruktuuri definitsioon? Miks selline piirang, et näiteks 1mm terasplekki ei või asendada 2mm terasplekiga!BHRA kirjutas:2.7.7 Sõiduki esimesed ja tagumised poolraamid peavad olema originaalsed. Lubatud on amortisaatori ülemise kinnituse modifitseerimine. Kere kandevstruktuuri muudatused ja asendamine on lubatud kui uue detaili materjaliks on sama paksusega esialgse detaili materjal. Esimeste poritiibade sisemisi kandevstruktuure on lubatud modifitseerida ja asendada vaid turvapuuri olemasolul.
Tagumiste poritiibade sisemisi kandevstruktuure on lubatud modifitseerida ja asendada ilma turvapuuri olemasoluta - sissepoole koopalaiendused jms?