1. leht 1-st

Ford Sierra Cosworth 1989 - crisp

Postitatud: 30.01.2009 0:55
Postitas crisp
See kord mõtlesin, et prooviks tehase turbo masina ka ära. Sai võetu ligi cosworth. Hetkel küll laiali staadiumis, aga loodan nüüd kõik asjad kokku saada lähiajal


Mootori pool:
mootor YBB 2,0 16v 150kw/204 hj
Weber Marelli P8 pritse (cosworth escordi pealt)
4 labaga siduriketas

Silla osa:
f&k madaldus
taga bilstein amordid
lsd tagasild
4 kolviga fordi pidurid ees


Välimus:
Cosworth stange, küljelaiendid ja tagatiib
Tumedad tuled taga
15x7 cosworth veljed
Toonklaas
Valged suunad
Märgid eemaldatud

Sisu:
Recaro nahk
Momo rool
Momo k.kangi nupp
boost ja egt näidik

Peale ostu sain sõita 3 päeva enne kui tekkis väike rihma probleem. Auto on seisnud nüüd 3 kuud. Sellel ajal olen tegelenud vigade parandusega. Enamus asju nüüd paika loksunud ning mootori aeg on käes. Plaan teha igapäeva kulgur nii 250-300hj.

välja näeb nii ja ega siin eriti midagi ei muutu ka
Pilt

Hetkel seis selline

Pilt
Pilt

eks vaikselt tasa liigub asi

Postitatud: 30.01.2009 1:40
Postitas Raceboy
Lahe auto, sellel kannatab vist stock aju ja teise kiviga veidi rohkem jõudu tekitada?

Postitatud: 30.01.2009 2:04
Postitas crisp
Raceboy kirjutas:Lahe auto, sellel kannatab vist stock aju ja teise kiviga veidi rohkem jõudu tekitada?

Kuna on tehtud mingid X modifikatsioonid siis esimena tuleb selgeks teha mis stage on üldse. Standard Rwd annab 0,7 bar max rõhk ma sain kella 1bar ning suutis ka segu hoida ilusti lõpuni. Kuid siiski kui võimalus tuleb läheb peale kas vems või ms (tahaks ise tegelt ms'i proovida) Raud korda küll siis jõuab kiipidega jurada :)

Postitatud: 30.01.2009 13:37
Postitas mihkelm
kas see on see sama cossu mis juba pikemat aega eestis ringi liigub, või tõid kuskilt?
igatahes edu sleeperiga!

Postitatud: 30.01.2009 15:35
Postitas crisp
Masin on eestis 2008 septembrist.

Postitatud: 30.01.2009 17:10
Postitas Mihkel
Antud autot oli Itaalias ilmselt kohalike SR.org foorumi meeste poolt tuunitud. :-D

Siiamaani on meeles see hetk kui Kristjan peale auto ostu garaaži võtit laenama tuli, kuna tagasild tahtis alt ära kukkuda :-D

Postitatud: 03.02.2009 14:39
Postitas terrasiit
Ühesõnaga itaaliast pärit Cossu. Ega see saladus pole et paljuga auto kätte said. Kui avalikult vastata ei taha, siis PS abiks.
Igaljuhul jõudu ja jaksu projektiga.

Postitatud: 06.02.2009 0:29
Postitas crisp
terrasiit kirjutas:Ühesõnaga itaaliast pärit Cossu. Ega see saladus pole et paljuga auto kätte said. Kui avalikult vastata ei taha, siis PS abiks.
Igaljuhul jõudu ja jaksu projektiga.
Tere masin oli natuke üle 50 000



Kuna raua osa on hetkel tegemises siis uurisin vähe pritse poolt. Tuleb välja, et originaal on vahetatud Weber Marelli P8 vastu. See originaalis on viimase malli Escortidel peal. Vahe originaaliga on P8 hoiab 1bar kui rwd L1 lõpetab 0,7 bari juures.

Raua poolelt plokk oli puuritud 91,8 peale ning sees mahle kolb. Kuna, aga vana plokk oli hukkas lasin endale teha uue ploki (õnneks on cossul sama plokk mis enamus vanadel sierradel). Loodan selle nüüd lähipäevil kätte saada. Siis jääb ainult kokku ladumise vaev.

Postitatud: 11.03.2009 22:46
Postitas crisp
Mootor on siis nüüd tänaseks hetkeks kokku pandud. Garaazis mõned otsad ka töristatud juba. Esimese hooga tundub, et sai ok õlisurve on hea ja jahutuses survet sees pole. Kuna ilmaga läks nüüd nii siis kannatan väheke veel enne kui tänavale toon. Kere on sierra kohta igati hea ning ei tahaks seda rikkuda.


pajast üks ülesvõte ka

Pilt

Postitatud: 12.03.2009 0:50
Postitas Miq
kas cossu plokil paksemad silindri seinad pole?

Postitatud: 12.03.2009 11:41
Postitas traktorist
kas cosworth siis 4wd ei ole või,sellise ilmaga ju lausa lust keerata põhjakaasiga läbi hangede...:)

Postitatud: 12.03.2009 11:51
Postitas crisp
Miq kirjutas:kas cossu plokil paksemad silindri seinad pole?

Ei

traktorist kirjutas:kas cosworth siis 4wd ei ole või,sellise ilmaga ju lausa lust keerata põhjakaasiga läbi hangede...:)

Minul on rwd mudel.

Postitatud: 26.03.2009 2:21
Postitas crisp
Masin nüüd siis koos ja päevajagu km'e seljataga. Tundub, et kõik toimib kenasti. Rõhukell tuleb üle vaadata, selle järgi käis mingi hetk 2+ bari ära. Muidu tundub nagu töötaks, külmalt käib rämedalt täis, aga kui soojaks saab siis pole nagu väga viga. 6-700 km siis peaks vist sammud kuhugi dyno pinki seadma.

Postitatud: 18.06.2009 18:21
Postitas crisp
Ford nagu ikka jurab ka see. Mingi hetk töötas rikkalt siis töötas normaalselt ja nüüd ca kuu tagasi kui pärnus fordi rajapäev oli läks kõik käest ära. Egt näit küündis sinna 950+ juurde jne. Pärnust tulin koju 80km/h @ 5käik ca 2300rpm ja egt ikka 800 ringi. Kodus tõmbasin siis asjad laiali. Tundub, et raua osa jäi ellu. Kompresioon igast pütist ca 11. Pump kodustel katse meedotidel ca 180L/h. Paistab, et tuleb siiski ecu ka välja vahetada. Hetkel käimas vems vs ms mõtlemine.

pildike üritusest
Pilt