1. leht 1-st
kysimus ? ca18det
Postitatud: 23.01.2009 22:09
Postitas TURBOLOVER
kui suur on võimalus istutada muud turbot vl kolektori otsa ilma millegi ymber tegemiseta ja mis turbo see olla võix?
Re: kysimus ? ca18det
Postitatud: 24.01.2009 12:20
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:kui suur on võimalus istutada muud turbot vl kolektori otsa ilma millegi ymber tegemiseta ja mis turbo see olla võix?
T28 - SR20DET pealt peaks olema lihtsaim variant ja ka seal tuleb ümber teha.
põhimõtteliselt turbo 8'st otsast paar kõige lihtsamat "otsa" on vaja veidi ümber teha.
* 1 downpipe-flantsi-poldi-auk vaja suuremaks teha - 4 polti sobib
* turbo ja IC vaheline torustik, võibolla annab ka külma-osa keerata, ja pole vaja
* turbo ja MAF vaheline lõdvik, kui pole juba koonusfilter
soovitavalt
* õli peale vool
* õli äravool
* MBC vahele panna, või aktuaatori vahetus, et ei hoiaks ainult 0,4bar.
* vee torud tasuks kah ära vahetada, kui turbo on mitu korda peale maha käinud, võivad need olla kitsaks paindunud
* stock cooler kah ei kõlba kuhugi
Re: kysimus ? ca18det
Postitatud: 26.01.2009 12:01
Postitas murjam
Astrona kirjutas:* MBC vahele panna, või aktuaatori vahetus, et ei hoiaks ainult 0,4bar.
* stock cooler kah ei kõlba kuhugi
Stock intercooler ei kõlba kuskile - olen täiesti nõus -, kuid norin sellega, et pannes suurema turbo ning samas ülerõhku vähendades saad niikuinii madalama sisselaskeõhu temperatuuri ja ei ole hädavajalik kohe coolerit vahetada. Iseküsimus on selles, et juba suurt osa sisselaskest ümber ehitades võib tulevikule mõeldes ka cooleri-majanduse paremaks teha.
T25 samade flantsidega peaks olema veel ka Garrett'i GT25R, GT28R. Nendest seeriatest leiab ka ilmselt parimad turbod CA18DET mootorile, kuid hinnad on vastavad.
Postitatud: 26.01.2009 12:29
Postitas gaiar200
muide turbolover sul ju audi turbo küljes sa peaks ju kkk turbosi vaatama või said kuskilt orginaal väljalaske kolle
Re: kysimus ? ca18det
Postitatud: 26.01.2009 15:59
Postitas Astrona
murjam kirjutas:T25 samade flantsidega peaks olema veel ka Garrett'i GT25R, GT28R. Nendest seeriatest leiab ka ilmselt parimad turbod CA18DET mootorile, kuid hinnad on vastavad.
20a vana stock cooler üldiselt enam tuult läbi ei lase

, aga torupikendusena toimib ikka.
GT seeria puhul pead ostma ka restrictori - ja õli vooliku (+1000eek)
ei tea ka kuda ta stock kollektori alla ära mahub. Ja .70A/R'ga külmakoja otsa vana lõdvik kindlasti ei istu.
Hinna poolest GT on ikka vist mõtekam kui T25.
hmm
Postitatud: 26.01.2009 17:06
Postitas TURBOLOVER
hmm
Postitatud: 27.01.2009 0:57
Postitas TURBOLOVER
oot kas gt25r on skyline gtr32 peal vist stokis ve?
Re: hmm
Postitatud: 27.01.2009 10:41
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:oot kas gt25r on skyline gtr32 peal vist stokis ve?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_skyline#GT-R_3
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_ ... B26DETT_N1
RB26DETT N1:
R32 ja R33 peal T25 - puksidega.
R34 peal GT25 - kuullaagritega.
RB26DETT kasutas keraamilisi turbiine
RB26DETT N1 aga terasest
N1 - peaks olema "N" nagu "NISMO".
kusjuures "RB26DETT N1" T25 peaks olema "suurem" kui "RB26DETT" T25.
On sul siis KKK praegu peal?
kkk
Postitatud: 28.01.2009 1:55
Postitas TURBOLOVER
ei ole garret suurelt peale kirjutatud !