Audi 200 20v TQA "Loomavagun" -Henri
Postitatud: 21.01.2009 16:45
On siis olemas veel üks selline elukas. Auto ise hõbedast värvi 1989a avant mis omab tehasest 162kw 2.2l 20klappist turbo mootorit ja 5k manuaalkäigukasti loomulikult koos nelikveoga ja taga diferensaali lukustus võimalusega. Selliseid isendeid on tehtud minu andmetel 1660tk ja maamuna peale on neid alles jäänud alla 500tk seega paras seitsmes pensonisammas
Lisadest siis 4x el.aknad;el.katusekuuk; el.peeglid koos soojendustega; roolivõimendi; kesklukk ja alarm;kliimaseade(eemaldatud ruumi puuduse tõttu) ja Must nahksisu audi sport istmetega.
Spec list:
Mootor
Originaal plokk bore 81mm
Originaal kolvid koos uute Mahle rõngastega
SPM seppis kepsud
Väntvõll on kergemaks treitud ja tasakaalustatud originaal stroke 86,4mm
Plokkikaan pärineb audi 7a mootrilt ja on korralikult porditud ja remonditud
Nukkvõllid on kombineeritud. Sisselaske nukkvõll originaal 3b ja väljalase 7a
Sisselaske kollektor originaal postid eemaldatud ja porditud
Väljalaske kollektor on custombuilt torudest sise läbimõõduga 28mm.
Turbo T3/T4 hübriid suuteline umbes 450hp puhuma.
Greddy type Rs BOV (replica)
Tial V44 wastegate
3" summuti lõppus originaal pütt kahe 2" otsaga
Mootrit juhib originaal Motronic koos 265kw chipi ja 300map sensoriga
Käigikast on originaal
Sidurikorv Sachs Racing
Vedrustus peidab endas FK coiloverid koos koni reguleeritavate amortisaatoritega
Pidurid on ees 323mm S8 kettad ja kahe kolviga audi sadulad.
Taga pidurid on taastatud originaalid ventileeritavate ketaste ja Ferrodo pidurikoltsidega
Aastal 2007 sai Ac Drag üritusel sõidetud auto parimaks ajaks 12.7sek@168km/h. Miilil 242km/h ja kilometril 0.5bar boosti ja ilma teisekäiguta 202km/h

2008a alguses käisime dynos ja supra ct26 turboga 1.4bar rõhuga siis selline tulemus

Lisadest siis 4x el.aknad;el.katusekuuk; el.peeglid koos soojendustega; roolivõimendi; kesklukk ja alarm;kliimaseade(eemaldatud ruumi puuduse tõttu) ja Must nahksisu audi sport istmetega.
Spec list:
Mootor
Originaal plokk bore 81mm
Originaal kolvid koos uute Mahle rõngastega
SPM seppis kepsud
Väntvõll on kergemaks treitud ja tasakaalustatud originaal stroke 86,4mm
Plokkikaan pärineb audi 7a mootrilt ja on korralikult porditud ja remonditud
Nukkvõllid on kombineeritud. Sisselaske nukkvõll originaal 3b ja väljalase 7a
Sisselaske kollektor originaal postid eemaldatud ja porditud
Väljalaske kollektor on custombuilt torudest sise läbimõõduga 28mm.
Turbo T3/T4 hübriid suuteline umbes 450hp puhuma.
Greddy type Rs BOV (replica)
Tial V44 wastegate
3" summuti lõppus originaal pütt kahe 2" otsaga
Mootrit juhib originaal Motronic koos 265kw chipi ja 300map sensoriga
Käigikast on originaal
Sidurikorv Sachs Racing
Vedrustus peidab endas FK coiloverid koos koni reguleeritavate amortisaatoritega
Pidurid on ees 323mm S8 kettad ja kahe kolviga audi sadulad.
Taga pidurid on taastatud originaalid ventileeritavate ketaste ja Ferrodo pidurikoltsidega
Aastal 2007 sai Ac Drag üritusel sõidetud auto parimaks ajaks 12.7sek@168km/h. Miilil 242km/h ja kilometril 0.5bar boosti ja ilma teisekäiguta 202km/h


2008a alguses käisime dynos ja supra ct26 turboga 1.4bar rõhuga siis selline tulemus
