1. leht 2-st

Audi 200 20v TQA "Loomavagun" -Henri

Postitatud: 21.01.2009 16:45
Postitas HP
On siis olemas veel üks selline elukas. Auto ise hõbedast värvi 1989a avant mis omab tehasest 162kw 2.2l 20klappist turbo mootorit ja 5k manuaalkäigukasti loomulikult koos nelikveoga ja taga diferensaali lukustus võimalusega. Selliseid isendeid on tehtud minu andmetel 1660tk ja maamuna peale on neid alles jäänud alla 500tk seega paras seitsmes pensonisammas
Lisadest siis 4x el.aknad;el.katusekuuk; el.peeglid koos soojendustega; roolivõimendi; kesklukk ja alarm;kliimaseade(eemaldatud ruumi puuduse tõttu) ja Must nahksisu audi sport istmetega.

Spec list:
Mootor
Originaal plokk bore 81mm
Originaal kolvid koos uute Mahle rõngastega
SPM seppis kepsud
Väntvõll on kergemaks treitud ja tasakaalustatud originaal stroke 86,4mm
Plokkikaan pärineb audi 7a mootrilt ja on korralikult porditud ja remonditud
Nukkvõllid on kombineeritud. Sisselaske nukkvõll originaal 3b ja väljalase 7a
Sisselaske kollektor originaal postid eemaldatud ja porditud
Väljalaske kollektor on custombuilt torudest sise läbimõõduga 28mm.
Turbo T3/T4 hübriid suuteline umbes 450hp puhuma.
Greddy type Rs BOV (replica)
Tial V44 wastegate
3" summuti lõppus originaal pütt kahe 2" otsaga
Mootrit juhib originaal Motronic koos 265kw chipi ja 300map sensoriga

Käigikast on originaal
Sidurikorv Sachs Racing

Vedrustus peidab endas FK coiloverid koos koni reguleeritavate amortisaatoritega
Pidurid on ees 323mm S8 kettad ja kahe kolviga audi sadulad.
Taga pidurid on taastatud originaalid ventileeritavate ketaste ja Ferrodo pidurikoltsidega

Aastal 2007 sai Ac Drag üritusel sõidetud auto parimaks ajaks 12.7sek@168km/h. Miilil 242km/h ja kilometril 0.5bar boosti ja ilma teisekäiguta 202km/h :-D

Pilt

2008a alguses käisime dynos ja supra ct26 turboga 1.4bar rõhuga siis selline tulemus

Pilt

Postitatud: 22.01.2009 10:52
Postitas junsu
Selliseid isendeid on tehtud minu andmetel 1660tk ja maamuna peale on neid alles jäänud alla 500tk seega paras seitsmes pensonisammas
üks selline meil siin tööjuures ühel kodanikul ka täitsa olemas.

Postitatud: 22.01.2009 11:59
Postitas Raceboy
Lahe sleeper.

Kas jõudu mõõtsite DynoMaxis esi- või tagaveolisena?

200

Postitatud: 22.01.2009 19:43
Postitas Audi200q
see on auto moodi lemmik

Postitatud: 22.01.2009 20:10
Postitas HP
Raceboy kirjutas:Lahe sleeper.

Kas jõudu mõõtsite DynoMaxis esi- või tagaveolisena?
Auto oli tehtud esiveoliseks . Dynomisel kuumenes cooler üsna korralikult kuna sel hetkel oli ainult mingi väike ventilaator mis stangesse puhus ja minule sellest tolku polnud kuna 200`l on cooler iluvõretaga.

Postitatud: 31.01.2009 20:47
Postitas HP
Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhuga mis tekkib umbes 3000 pöördelt. Kuni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada wideband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .


Edit: kirjavead

Postitatud: 31.01.2009 22:55
Postitas cthen
HP kirjutas:Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .
Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?

Postitatud: 31.01.2009 23:28
Postitas andrec
cthen kirjutas:
HP kirjutas:Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .
Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?
Wideband ma pakun, ehk siis lairiba lambda.

Postitatud: 01.02.2009 2:55
Postitas prr
andrec kirjutas:
cthen kirjutas:
HP kirjutas:Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .
Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?
Wideband ma pakun, ehk siis lairiba lambda.
no shit Sherlock!

:-D

Postitatud: 01.02.2009 9:12
Postitas cthen
andrec kirjutas:
cthen kirjutas:
HP kirjutas:Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .
Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?
Wideband ma pakun, ehk siis lairiba lambda.
Seda ma mõtlesin ise ka, igaksjuhuks küsisin üle. :-D

Postitatud: 01.02.2009 22:14
Postitas HP
Minu viga õhtul unisepeaga ei vaadanud üle mida kokku kirjutanud olen.
Auto ise liigub kenasti. Sai veidi mässatud wastegate juhtimisega spoolib juba 1800rpm juurest mis mõnusalt linnas 4käik sees 50km\h tunda annab kui vajutada. Paar korda on ka tahomeeter põhja lastud ja lõppu pööretel mingit kinni tõmbamist ei tähelda pigem läheb teravamaks :-D

Postitatud: 02.02.2009 19:46
Postitas HP
Natuke pilte. Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 02.02.2009 20:14
Postitas mulk
Kuidas siis peenikese runneriga kollektor tundub toimivat?

Postitatud: 02.02.2009 20:22
Postitas Mihkel
Mis mõõduga runneri kasuks lõpuks otsustasid?

Postitatud: 02.02.2009 20:28
Postitas HP
Mihkel kirjutas:Mis mõõduga runneri kasuks lõpuks otsustasid?
Sisemõõduga 28mm.