1. leht 2-st
Postitatud: 16.01.2009 14:50
Postitas RFL
kas keegi peale minu on ka veel maailmas gt2560r turboga 374hj saavutanud?
325,4 dynomax rwhp. need ei saa ikka olla reaalsed numbrid
Postitatud: 16.01.2009 15:11
Postitas Mihkel
Tanel sul oli veel GT28R turbo?

Garrett ise lubab vist ~330hp selle turboga. Mis boost oli?
Ma mäletasin nagu, et sul GT28 algusotsa föön oli.
Ahjaa Astronal GT2871R.
Postitatud: 16.01.2009 15:19
Postitas Astrona
RFL kirjutas:kas keegi peale minu on ka veel maailmas gt2560r turboga 374hj saavutanud?
325,4 dynomax rwhp. need ei saa ikka olla reaalsed numbrid
Mu seisukoht on ikkagi, et "päris täpne düno" = +/- 4% ikkagi. Ehk 325,4 on reaal 312rwhp ja ülekandekadudeks sel võimsusel paneks pigem 13% (mida vähem seda parem

) - see läheb ju kõik soojuseks ja ei usu, et 370hj auto kütab dünoruumi 50KW'ga + veeretakistus 10-40KW vms. See 325,4 konverteeruks pigem 350hp peale. Muidu mu 353rw oleks 406hp, aga väiksekojaga GT2876R piiriks loetakse 350HP. Äärmisel juhul see 353rw on 380hp. Rootsis arvutati kah S13'ele 12.5% kadu - mobne 577whp -> 649hp @GT3582R (max 62lbs/min)
Postitatud: 16.01.2009 15:20
Postitas RFL
mul jah gt2560r. max väände ajal oli 1,7bar ja max võimsuse ajal 1,2-1,3bar
graafik on mu autoteemas üleval ka.
Astronal ikka 2871
http://img291.imageshack.us/my.php?image=nissan1em2.jpg
Postitatud: 16.01.2009 15:59
Postitas Astrona
EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:
Ei ei mul ikka GT2876R peaaegu sama mis Kuunol, ainult et hetkel on ta veel .64 kuuma kojaga. 76R kompressori tootlikus on palju kõrgem.
Postitatud: 16.01.2009 16:23
Postitas RFL
sorry, mul läks sassi. tahtsin Mihklit parandada, aga kirjutasin sama asja.
piirajas oli 1,2bar
Postitatud: 16.01.2009 16:24
Postitas Mihkel
Mis BP sellel hetkel huvitav tegi. Ilmselt see takistas ka boosti.
Võimalik, et need Garrett-i andmed on mõistliku BP-d silmas pidades antud.
Kui boost juba BP tõttu langema hakkab, siis peaks BP ju kõrgem olema kui boost?
Krt kellel see 71 siis oli. CHRA spilka järgi sul ka 76R?
Postitatud: 16.01.2009 16:27
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Mis BP sellel hetkel huvitav tegi. Ilmselt see takistas ka boosti. Võimalik, et need Garrett-i andmed on mõistliku BP-d silmas pidades antud. Kui boost juba BP tõttu langema hakkab, siis peaks BP ju kõrgem olema kui boost? Krt kellel see 71 siis oli. CHRA spilka järgi sul ka 76R?
Motaril äkki 71?
Tootlikused @ 125000RPM @68%
GT2876R 48
GT2871R 37
GT28RS 33
GT2560R 31
GT2560R -> GT2876R on +50%
Ja RFL graafik tegelt päris ilus, arvestades rõhu-langust kukkus 4000->6000 üleminekul VE ainult 6-7% kui rõhk @ 6000RPM oli 1.25bar. Mis sul rõhk siis 7000 juures oli (0.9bar?)? Samas kui 6000 oli tegelikult veel 1.4bar siis VE langus oleks juba 13.6%.
GT2560R > 1.5bari polegi ette nähtud

Asi polnd siis BPs vaid pigem turbiini kiiruses, ega üle helikiiruse pole eriti lihtne pressida.
EDIT: Tekkis mõte, et oleks isegi kasu kui kompressori exducer väiksemaks teha - helikiirusel liikuvad labade otsad ei lase edasi spoolida. Laagrid on ju GT28RS ja GT2876R samad ja neid RS kompressoril näidatakse 165000RPM peal käimas vs 126000RPM 76R puhul. 76R @ 140KRPM puhuks aga väiksema takistusega ca 51lbs ära, mis ju 3% rohkem. Ja see kompressor ongi liiga suur, mis ei lase turbiinil ringikäia ja BP jääb kõrge - turbiini läbi lase 125 vs 165KRPM on ikkagi ju erinev

Postitatud: 16.01.2009 16:27
Postitas RFL
Mihkel kirjutas:Krt kellel see 71 siis oli.
see, millega sinu juures käisin oli 3071, äkki sealt jäi mällu kummitama?
ja Siimu S14-l on 2871
Postitatud: 16.01.2009 16:34
Postitas RFL
ja kui ma siia:
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ löön sisse 325 hp @ 5750, 1.8l, max boost 4300, gt2560r, siis jookseb graafik mapi pealt välja.
kui veel 374 löön, siis läheb ta juba päris kaugele...
Postitatud: 16.01.2009 16:43
Postitas Mihkel
Vot Siimu autolt vist see mälulünk pärit ongi.
Kui nii vaadata, siis GT2560R e. GT28R ja GT28RS-i vahed väga marginaalsed.
Samas GT28R peaks vist tunduvalt madalamalt spoolima?
Postitatud: 16.01.2009 16:47
Postitas Astrona
RFL kirjutas:ja kui ma siia:
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ löön sisse 325 hp @ 5750, 1.8l, max boost 4300, gt2560r, siis jookseb graafik mapi pealt välja.
kui veel 374 löön, siis läheb ta juba päris kaugele...
1,7bar = ca PR 2.8 ja seega turbo pidi tegema max 143KRPM asemel 165KRPM, mis nii väikse kompressori rattaga peaks täitsa võimalik olema - loomulikult graafikust kõrgel väljas. Lõpuks kukkus ikka ca ma
Sisesta sinna 365hp ja näitab sulle 2.8PR VE(90 @ 4000, 84@ 6000, 63 @ 7000RPM)
Postitatud: 16.01.2009 17:01
Postitas Mihkel
IAT-i te muidugi sel hetkel ei näinud originaal aju tõttu?
Postitatud: 16.01.2009 17:07
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:IAT-i te muidugi sel hetkel ei näinud originaal aju tõttu?
RFLil on need numbrid e-manage'ga, mida ma pole kasutanud, ja sel juhul on originaal ecu nagu süütepooli ja pihusti draiver, aga eeldan, et näitab andurite väärtusi kah.
Postitatud: 16.01.2009 17:13
Postitas RFL
kusjuures see teema tõstmine ei meeldi mulle eriti. tõin selle näite just Dynomaxi täpsuse aruteluks, mitte turbo suutlikuse.