1. leht 1-st
K: Kas valmistatakse eestis saalesi?
Postitatud: 15.01.2009 19:57
Postitas juss
Vaja tuttaval mingile imelikult 1 pütasele diislile saalet, pole vist kuskilt saada!
Postitatud: 15.01.2009 21:16
Postitas taxu
See mootor siis ise ehitatud või, et saalet ei ole saada?
Postitatud: 15.01.2009 23:27
Postitas Moss
Mul tuleb sellega meelde kohe lugu, mille üks õppejõud koolis rääkis. Endine Kavori-hunt, noh.
Miskil kalgil stagnaajal olid sepad läbi ALMAVÜ küüned taha saanud Cosworthi poolt ettevalmistatud Fordi mootorile. See siis kärmelt kohe Estoniasse (millise mudeli, paraku ei tea) istutati. Testisõitudel oli mootor toore jõuga raamistiku lihtsalt keevitustest lahti tõmmanud

Ma'i teagi, kas oli põhjus kohaliku Ziguli õli kvaliteedis või milleski muus aga igaljuhul oli tarvis ühel hetkel uued saaled muretseda. Pm siis oligi terve kilekotitäis ZIL'i saalesid mis lasti valtsimisaparaadi, inglise-rattast või pagan-teab-kust läbi enne kui peaaegu sobiv kuju neile saadi. Igaljuhul samasugust "pauku" sealt peale mootoriremonti enam kunagi ei tulnud
EDIT: Teemasse ka - Royal Enfield toodab näiteks ühe silindrilist 375cm3 töömahuga diisel-motikat. 16liitrise paagitäiega pidi 1100km sõita saama. Äkki tegu selle aparaadiga?
Postitatud: 15.01.2009 23:39
Postitas jeff01
Soovitan väntvõlli mõõt sebida ja väntvõllide lihvijate juurde minna....neil paksud raamatud kust mõõdu järgi leiab mis auto saale võiks sobida. (pead vaid komplekti ostma)
Tartus on sikli mootorile saalet kusagil tehtud, püüan leida vähe rohkem infot)
EDIT: saale tegijaks oli keegi kes töötas volvode kallal (tallina ringi juures Opeli esinduse vastas) kahjuks ei õnnestunud selle mehe kontakte saada.
Postitatud: 16.01.2009 1:16
Postitas juss
Kui aus olla, siis ma ei teagi mis masinale konkreetselt on saalet vaja aga enfiel see pole, kuna sõbral oli to aparaat, mida eestis arvele ei saanud ja to aparaat rändas tagasi saksa.