1. leht 2-st

1,6l Moskvich mootori ülelaadimine

Postitatud: 07.08.2005 1:41
Postitas imre16
Tere, kas oskate nõu anda, milline kompressor sinna peale läeb? Asja teeb kindlasti raskemaks karburaatori olemasolu:P, mistõttu tuleb väikest aretustööd teha.
Kuna tuleviku suhtes on plaane igasuguseid, siis peab niimoodi asja võtma, et 400 meetri peale masin oma pöörded kätte saab... Sest kiirendus on suur huvi ja miks mitte vähemalt ÜRITADA midagi saavutada. Resultaadi kohta veel ei anna lubadusi, kuna aeg muudab meid kõiki.

Ma loodan, et seda teemat naljana eriti ei võeta, kuna tegelikult asjaga tõsi taga, ainult et kuidas see kogu süsteem funkltsioneerima saaks!?
Mida tuleks üldse mootoris turbo panekul hakata välja vahetama ja tegema, et midagi ikka turbost kasu tuleks?
Selge see, et soome Villele ei hakka kandadele astuma, aga noh, natuke proovin lihtsalt. :roll:

Iga õpetussõna, arvamus ning kommentaar on oodatud!!!

Postitatud: 07.08.2005 2:36
Postitas Miq
Uhti lada peaks sulle hea eeskuju olema.

Postitatud: 07.08.2005 8:59
Postitas Miq78
mossel on kumerad kolvid. alusta siit.

Postitatud: 07.08.2005 9:06
Postitas jeff01
surveaste madalaks (Kolbide arvelt) , parem kaanetihend ja 1,8L bemari pritse ma pakun. Räägi ikka eesmärgist (Mis rõhuga sõitma tahad hakata ja mis jõude sealt võtta) Palju eelarve oleks?

Postitatud: 07.08.2005 9:29
Postitas Miq78
jeff01 kas tead mis mosse surve aste on ? ja milleks just BMW 1,8 pritse ?

Postitatud: 07.08.2005 9:37
Postitas jeff01
Mosse surveastet ei tea peast ja raamatud kah veidi eemal aga bmw pritse just seepärast, et minuteada sobib asi lihcalt mosse plokikaanega, vb sobib ka terve kaan bmw oma. Lihcalt niipalju, kui mina neid võrrelnud olen, oleks nad nagu samasse vormi valatud. Hea oleks, kui keegi selle ära prooviks kunagi, sest omalgi oli mingi säärane mõte kunagi aga asi ei jõudnud teostuseni. Tegelt pole surveastet vb vaja langetadagi, lihcalt mosse kolvid ei talu ehk seda kuuma, kui sa just ülisuurt coolerit ei pane või nosi, mis kolbe jahutaks.

Postitatud: 07.08.2005 15:51
Postitas rookie
jeff01 kirjutas:Mosse surveastet ei tea peast ja raamatud kah veidi eemal aga bmw pritse just seepärast, et minuteada sobib asi lihcalt mosse plokikaanega, vb sobib ka terve kaan bmw oma. Lihcalt niipalju, kui mina neid võrrelnud olen, oleks nad nagu samasse vormi valatud. Hea oleks, kui keegi selle ära prooviks kunagi, sest omalgi oli mingi säärane mõte kunagi aga asi ei jõudnud teostuseni. Tegelt pole surveastet vb vaja langetadagi, lihcalt mosse kolvid ei talu ehk seda kuuma, kui sa just ülisuurt coolerit ei pane või nosi, mis kolbe jahutaks.
:shock:

Mine tee enne endale asi selgeks ja siis kuku teistele tarkusi jagama :!:

Postitatud: 07.08.2005 17:11
Postitas jeff01
Mis sulle ette jäi? see et ma mosse surveastet ei tea? Ausaltöeldes ei huvitu eriti mossedest enam. See et mosse ja 1,8 bmw mootorid pmt identsed on tean sellest, et mõlemaid omanud ja mosse kolde ja karpaga bemarit samuti näinud. Või siis sinuarust ei jahuta NOS mootorit/kolbe?

Postitatud: 07.08.2005 18:22
Postitas Miq78
Muidu on nii, et BMW ja Mosse mootoril on sama palju ühist kui pea igal selle aja reas 4 sel . ehkr rida 4, nurga all, karpa jne. aga nii kui Mossest juttu, hakkab kohe BMW-sid välja kargama. no ei pane ühtegi juppi polt on BMW küljest Mosse külge ehk ei ole identsed.

Postitatud: 07.08.2005 18:33
Postitas imre16
Uhti lada peaks sulle hea eeskuju olema.
Jah, ma selle järgi natuke plaanima hakkasingi. Ainus asi, et moskvichi mootoril on sisselase ja väljalase erinevatel pooltel, Ladal aga samal poolel. Seega tuleb üks suurem kollektori ja torude paikaseadmine, seda enam, et mossel seda ruumi nii helgelt käes pole. Aga eks vaatab.
mossel on kumerad kolvid. alusta siit.
Kumerad kolvid siledaks treida!?

Veel niipalju, et kuna ma turbode suhtes suht võhik, siis seda, kui palju ma midagi saavutada tahan, ei tea. Selge see, et mosse puhul tuleb see piir varem ette, mis mõne algkubatuuril võimsama masinaga.
eelarve kohta ei oska ka midagi öelda, loogiline, et VÕIMALIKULT odavalt.

Postitatud: 07.08.2005 18:35
Postitas Ragnar
odavalt ei saa ühtegi asja hästi tehtud. paratamatult tuleb arvestada mõne ootamatu suurema väljaminekuga. muidugi on ka erandeid...

Postitatud: 07.08.2005 18:48
Postitas jeff01
Miq78 kirjutas:Muidu on nii, et BMW ja Mosse mootoril on sama palju ühist kui pea igal selle aja reas 4 sel . ehkr rida 4, nurga all, karpa jne. aga nii kui Mossest juttu, hakkab kohe BMW-sid välja kargama. no ei pane ühtegi juppi polt on BMW küljest Mosse külge ehk ei ole identsed.
On sul kogemusi? Mitte paha pärast aga tõesti on need mootorid minu mälu järgi ikka väga sarnased. Mismoodi see mosse kolle koos lada karpaga siis bemari peal oli? (lada karpa oli uuematel mosudel siis, mitte polnud mingi kompunn jälle) Oma öko turbo projekt umbes sellise hinnaga siis:
turbo + wg 1300.- (K26)
cooler 500.- (audi 200T)
põlved, torud, voolikud ~1000.-
Lisaks veel mõned tunnid keevitust ja kilo traati, 3h treimist, ja suur nuputamine. Nüüd kokku lugedes ikka väga odav aga ei tule meelde, mis ma ära unustasin. :?

Postitatud: 07.08.2005 19:21
Postitas rookie
No mõni ei saa ikka jutust aru :badgrin:

Mälu on sul vilets. Väga vilets. Ja mosse sisselaskekollektor ei lähe bmw mootori külge mingit moodi ja vastupidi ka mitte.

Seda eco eelarvet ei tasu siin nii tõsiselt pakkuda, mine loe enne mõni asjakohane raamat läbi ja siis võiks edasi arutada. Muidu on see selline striitreissi kõvatamisjutt :badgrin:

Postitatud: 07.08.2005 20:35
Postitas imre16
võimalikult odavalt= et mitte 1 krooniga kogu süsteemi :lol: , aga ka mitte nii, et pärast kastitäis mõttetut kraami nurgas vedeleb, millel raha alla pandud. Selle mõttega, et alguses ikka konsulteerin targematega, mitte ei hakka tühja panema.

oot, aga kolvid treida ja mis veel? kuidas nukkvõlliga asi jätta?

Postitatud: 07.08.2005 21:24
Postitas Miq78
treida pole seal midagi, vahetust vajavad!