BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 02.01.2009 3:19
Kunagi 2 aastat tagasi sai soetatud omale masin milleks oli 316i Facelift
kerega e30 mis saigi ostetud eesmärgiga asi korda teha nii mootori, kere
kui ka veermiku poole pealt. Peale ostu nägi masin välja nagu iga teine!
Alla sai kohe keeratud ka madaldussari -40 Weitec'ilt.


Sai siis sellise asjandusega ringi sõidetud mõned ajad, vahepeal sai
kõrvale ostetud ka teine auto igapäeva liikuriks. Sain selle kupeega sõita
ühe suve ja talve enne seda kui kruvikas kätte sai võetud ning
lammutama hakatud. Pildid peaks rääkima enda eest:





Kere sai kenasti korda tehtud, augud ja roostekolded eemaldatud.






Kere sai täiesti puhtaks kakutud.

Peale mõningast tööd nägi masin ise välja juba rohkem auto moodi.


Sellises mõõdus projektika puhul on selline mänguasi "must have"

Juppide ladu mis tuleb külge kruvida





Ja lõpuks siis ka auto süda, mis seda kere peaks vedama hakkama

....ja põhjus miks see masin siia foorumisse oma tee leidis...


Plaanidest lähemalt.
Mootor:
* M50B25 + M52B28 = M50B28
* Intercooler 600x300x100 (3,5")
* PPF 50mm BOV
* HKS Wastegate Replica
* V.E.M.S.
* Holset HX50
* Custom sisselaske kolle
* 1000cc pihustid
Veermik:
* 5x120mm conversion - (tehtud)
* Big Brake Kit (315mm ketas ees ja 280mm taga) - (Tehtud)
* Originaal puksid. (olemas)
* Madaldus (-115mm ees ja -100 taga) (olemas)
* Bilstein B8 (kunagi hiljem coiloverid) (olemas)
* Ilma võimendita roolilatt (olemas)
Välimuse poole pealt on siht seatud M-Tech 2 suunas aga välistatud pole
ka M3 replica.
kerega e30 mis saigi ostetud eesmärgiga asi korda teha nii mootori, kere
kui ka veermiku poole pealt. Peale ostu nägi masin välja nagu iga teine!
Alla sai kohe keeratud ka madaldussari -40 Weitec'ilt.


Sai siis sellise asjandusega ringi sõidetud mõned ajad, vahepeal sai
kõrvale ostetud ka teine auto igapäeva liikuriks. Sain selle kupeega sõita
ühe suve ja talve enne seda kui kruvikas kätte sai võetud ning
lammutama hakatud. Pildid peaks rääkima enda eest:





Kere sai kenasti korda tehtud, augud ja roostekolded eemaldatud.






Kere sai täiesti puhtaks kakutud.

Peale mõningast tööd nägi masin ise välja juba rohkem auto moodi.


Sellises mõõdus projektika puhul on selline mänguasi "must have"

Juppide ladu mis tuleb külge kruvida





Ja lõpuks siis ka auto süda, mis seda kere peaks vedama hakkama


....ja põhjus miks see masin siia foorumisse oma tee leidis...


Plaanidest lähemalt.
Mootor:
* M50B25 + M52B28 = M50B28
* Intercooler 600x300x100 (3,5")
* PPF 50mm BOV
* HKS Wastegate Replica
* V.E.M.S.
* Holset HX50
* Custom sisselaske kolle
* 1000cc pihustid
Veermik:
* 5x120mm conversion - (tehtud)
* Big Brake Kit (315mm ketas ees ja 280mm taga) - (Tehtud)
* Originaal puksid. (olemas)
* Madaldus (-115mm ees ja -100 taga) (olemas)
* Bilstein B8 (kunagi hiljem coiloverid) (olemas)
* Ilma võimendita roolilatt (olemas)
Välimuse poole pealt on siht seatud M-Tech 2 suunas aga välistatud pole
ka M3 replica.