1. leht 1-st

probleem boosti kella paigaldusega!

Postitatud: 28.12.2008 1:38
Postitas TURBOLOVER
pigaldasin kella panin auto käima ja kell tõmbas ennast vaakumisse -1 gaasi andes näitas kell mulle vaakumit -8 ja yle selle ei läinud ! mix ta ainult vaakumit näitab? kas turbo võib olla tagumendis! või on mingi seos wastegate-iga? kellax autogage smoke pärit keiseist.

Postitatud: 28.12.2008 1:50
Postitas Aigo
tühikäimisel peaks kell näitama sinna -7 kanti.

aga see, et boosti all näitab rohkem vaakumit seega turbo peetis ja ei puhu ning mootor käib vabalt hingavana.

kuhu sa selle üldse ühendasid? ikka sisselaske külge mitte acctuatori vooliku külge?

probleem boosti kella paigaldusega!

Postitatud: 28.12.2008 1:58
Postitas TURBOLOVER
yhendasin ta enne sisselaske kollektori tagust ! mis tuleb turbo kylma kojast nii et koht peax olema õige aga mida kell peax näitama kui mootor seisab?

Postitatud: 28.12.2008 2:01
Postitas Aigo
ei saand muffigi aru. ühenda see penarõhu regulaatori vaakumvooliku külge. sl taganurgas on väljavõtud.

seistes peab 0 olema tühikäigul korralikku kompresiooniga peaks nissanil -7 olema ja koormuse all spike peaks tõusma stockis 0.5-0.7 bar

noo!

Postitatud: 06.01.2009 22:34
Postitas TURBOLOVER
aga ei ole seistes on kyll null aga tyhikäigul on mingi -1! turbo tagumendis vist :x

Postitatud: 06.01.2009 22:40
Postitas Ahti
äi usu, et probleem ainult turbiinis.
kuigi, kui asi on nii peetis, et kompressori pool ei suuda enam miskit toota siis vb jah.
ülevalt poolt ja penarõhuregulka ahelast oleks täiesti normaalne testida sellel masinal, et paneks kella kapoti alla vahele ja prooviks siis mis asi näitab.

Postitatud: 06.01.2009 22:56
Postitas Maik
eh, ma alles täna mõistatasin sama asja ,et kuhu kompressori puhul ühendada bovi ja benarõhuregulaatori vaakumi. Pidurivõimu vaakumi külge vist,sest ka tühikäigul toodab kompressor mingit rõhku... suht nõme on ehitada kui iga infokillukest peab rämedalt taga otsima :)

Postitatud: 06.01.2009 23:07
Postitas mart154
Maik kirjutas:eh, ma alles täna mõistatasin sama asja ,et kuhu kompressori puhul ühendada bovi ja benarõhuregulaatori vaakumi. Pidurivõimu vaakumi külge vist,sest ka tühikäigul toodab kompressor mingit rõhku... suht nõme on ehitada kui iga infokillukest peab rämedalt taga otsima :)
Kuidas sul pidurivõimu vaakum tekib, kui kompressor ka tühikäigul juba natuke rõhku toodab? :)

Või on elektrilise/mehhaanilise vaakumpumbaga pidurivõim?

Postitatud: 06.01.2009 23:37
Postitas erikred
Aigo kirjutas: seistes peab 0 olema tühikäigul korralikku kompresiooniga peaks nissanil -7
kas mitte ehk -0,7 bar, -7 bar'i vaakumit tundub küll päris räme olevat, vaadake ikka neid kelli tähelepanelikumalt.

Tühikäigul bensukas peakski vist seal -1 bar või törts alla selle vaakumit hoidma. Mis ta sul gaasipedaal põhjas teeb kolmanda käiguga?

terv
erich

Postitatud: 06.01.2009 23:44
Postitas cthen
Eks ikka -0.7, oles sa näinud mõnda rõhukella millel oleks märgitud -7bari-i ? :lol:

Juhul kui kompressor toodab juba tühikäigul mingit rõhku, sellisel juhul tuleks ikka BOV-i vaakum panna sinna kuhu ta käib (sisselaske kollest siis)
Kuna peale gaasisiibri sulgumist on sisselaskes väiksem rõhk kui enne gaasisiibrit, või olen ma midagi valesti aru saanud? :lol:

Postitatud: 06.01.2009 23:48
Postitas Maik
Sealt vist on pidurivõimu vaakum võetudki (sis. kollest) . Segusiiber on ennem kollet ja sinna nagu polegi enam kuskile midagi ühendada. Seega peaks seal vaakum olema jah. Dunno, jälle miskit mida uurida nagu ikka...

Postitatud: 06.01.2009 23:52
Postitas mart154
no kui seguklapp kinni, ja "mootoripool" klappi on vaakum, siis võidki ju sisselaskekollektorist võtta ja kõik korras. Asi täpselt nagu turbokal :)

noo!

Postitatud: 09.01.2009 14:55
Postitas TURBOLOVER
kolmandaga killas jää peal driftides sain 0,2 bar olex tahtnud veel vajutada aga vedelax läx nii et ma rohkem ei julgend! kuigi ma kahtlustan ikkagi seda et mul kuskilt vaakum lekib sest kylmaga hakkas pöördeid loopima 800-1700 vot nii loobib tuleb vist hakata kolmikuid ja voolikud välja vahetama hakata!