1. leht 1-st
O: Volvolt pärit turbo
Postitatud: 24.12.2008 11:25
Postitas Mihkel
Kuna paljudel mudelitel kasutatavad turbod on sarnased ei hakka siin mudeleid üles loetlema, saan koodi järgi vaadata, millega täpsemalt tegu kui pakkumine tuleb.
Küsimus lihtsalt selles, et kollel ja downpipel juba Volvolt pärit flantsid ja ei viitsiks neid esimese hooga ringi teha.
Postitatud: 24.12.2008 12:06
Postitas wa666ou
Mul üks TD04L-14T vedeleb. Vana ta on ja võib-olla ajab ka tiba õli läbi (oli selline probleem enne mootoriremonti, vast olid klapisääred), aga rõhku puhus hästi.
Flants selline:
http://farm4.static.flickr.com/3189/273 ... e2.jpg?v=0
Postitatud: 24.12.2008 12:15
Postitas Mihkel
Pean vaatama milline minu flants välja näeb, peast enam ei mäletagi.
Aga mälu järgi on nagu meeles, et sissetulev ava oli veidi ovaalne.
Postitatud: 24.12.2008 12:53
Postitas wa666ou
Suurematel turbodel, mida Volvodel kasutatakse, on T3 flants (16/18/19T).
Üks teemakohane link:
http://www.wothrline.com/Cars_engine/HW ... harger.htm
Postitatud: 24.12.2008 13:04
Postitas Mihkel
TD04HL-13T või 13G oli vist eelmine turbo.
Postitatud: 24.12.2008 13:27
Postitas wa666ou
siis sulle 14T kindlasti ei sobi (tuleb teha kollektorile flants ja tiba õli-vee torusid muuta).
13G:
http://cgi.ebay.fr/VOLVO-850-2LTurbocha ... ILF:FR:102
Kõige odavam upgrade oleks 15G või 16T.
18T ja 19T, mis kõlbavad ka 300hp jaoks, hinnad suht kirved (u 1000+ USD).
Ahjaa, kui minna 13G pealt üle 16T peale, siis peaks asi olema täiesti bolt-on ka downpipe osas.
Postitatud: 24.12.2008 13:36
Postitas Mihkel
No tutikat turbot sinna kohe kindlasti plaanis osta pole.
13G-st on ka 300hp võetud Dynomax-i stendi järgi.
Muidugi asi oli siis ilmselt täiesti otsas ka juba.
Postitatud: 24.12.2008 15:39
Postitas elvez
Vaata siia-
http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=8135
pead ei anna aga peaks olema mitsubishi TD04 15G
Postitatud: 25.12.2008 3:05
Postitas volvo245