1. leht 1-st
kollektor
Postitatud: 23.12.2008 4:58
Postitas sidam2
soov vahetada turbo sisselaske kollektoril õhuvõtu otsad vms. kuna mootor läheb teise autopeale ja muudmoodi ei saaks eriti. kuidas oleks kõige õigem ja parem, et see õhu voolavus jne ei kaoks. mida soovitate ? panen mõne pildi selgituseks.

Postitatud: 23.12.2008 11:55
Postitas Astrona
sõnasta ümber. Ei saa aru milles probleem.
Postitatud: 23.12.2008 12:04
Postitas RKsilver
Usun, et kollektoril, viia TB teisele poole kollektorit, esimesel pildil kus see kaan seal ees on või sain minagi valesti aru ?
Postitatud: 23.12.2008 12:13
Postitas Ragnar
OT: mis autos see mootor on ?
Postitatud: 23.12.2008 12:55
Postitas Rizto05
Peaks olema Fiat Croma mootor. Mul endal põhimõtteliselt samasugune.
Mõte vist see, et drosselklapp viia teise otsa kollektorit.
Postitatud: 23.12.2008 13:41
Postitas Ragnar
Rizto05 kirjutas:Peaks olema Fiat Croma mootor. Mul endal põhimõtteliselt samasugune.
Mõte vist see, et drosselklapp viia teise otsa kollektorit.
Aimata jah mis mootor see on, aga mind huvitab rohkem mis teda ümbritseb

See kollektor tundub olevat ühtlane paun. Ilmselt lõigata maha ja keevitada samasuguseks nagu praegu vasakpoolne ots ja siis lihtsalt peegelpilti keevitada ära lõigatud toru teisele poole.
Kui see üritus peaks sul untsu minema siis peaks ka kusagil vedelema üks croma turbo sisselaske kollektor. Annab veidi kindlustunnet modimisel, et kui hukka läheb pole hullu saab uuest asjast parema teha. Pean veits uurima.
Postitatud: 23.12.2008 14:07
Postitas sidam2
aga kas see õhu voolavust nüüd ei muuda, et viimasel silindril nüüd vähemaks jne ei jää? mõtlesin, et kui siin
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4429 vend arvutab hullult jne. et kas mul selle trossel klapi teiselpoole viimine midagi muud pekki ei keera? croma mootor on ta jah.

Postitatud: 23.12.2008 14:41
Postitas Astrona
sidam2 kirjutas:aga kas see õhu voolavust nüüd ei muuda, et viimasel silindril nüüd vähemaks jne ei jää? mõtlesin, et kui siin
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4429 vend arvutab hullult jne. et kas mul selle trossel klapi teiselpoole viimine midagi muud pekki ei keera? croma mootor on ta jah.

Üldiselt keeraks jah sassi, aga sul on juhtumise ühtlane paun ja tundub, et sirged runnerid.
Sul on veel võibolla valida, mis nurga alla saa selle otsa paned.
Nissanil mul muidu normaalselt hingav mootor jne, aga näiteks siiberi flants on 10-20mm väiksem kui kollektori-paun, ja üleminek on terav 90-kraadine nurk - hullemat turbuletsiallikat annaks otsida.
Kui juba selle töö ette võtad, siis soovitan vaadata kohe maximaalne siiber.
Postitatud: 24.12.2008 18:11
Postitas sidam2
ei hakka uut teemat tegema. küsin siin, et kust saan teada milline turbo mul on, ja milline uus sobiks, ja kui uus panna, kui suur see max suurus oleks normaal piirides. kõidemõistlikum uut tellida on vist ebay-st? mida soovitate?
Postitatud: 24.12.2008 18:28
Postitas cthen
sidam2 kirjutas:ei hakka uut teemat tegema. küsin siin, et kust saan teada milline turbo mul on, ja milline uus sobiks, ja kui uus panna, kui suur see max suurus oleks normaal piirides. kõidemõistlikum uut tellida on vist ebay-st? mida soovitate?
soovitaks sul rääkida mis autost/mootorist sa räägid ka?

Postitatud: 24.12.2008 19:53
Postitas sidam2
fiat croma 2,0 turbo. 114kw, 88a.
Postitatud: 25.12.2008 0:40
Postitas Ragnar
Garrett TB0338