1. leht 1-st

Aktuaatori vahetus, kuidas viia vaakum majandus ?

Postitatud: 22.12.2008 23:00
Postitas RKsilver
Nimelt, aktuaator siis selline asi mis siis tõmbab kas wastegate või geomeetrial geomeetriat kinni/lahti

ning neid siis 2 sorti
kas vaakumiga või rõhuga

siit küsimus tulebki, hetkel on mul rõhuga aktuaator, et teatud rõhust alates mis rõhk ületab vedru jõu surutakse klapp väljapoole / lahti.

nüüd kus aga ma pean selle klapi teiselepoole turbot viima, ei saa seda klappi enam kahjuks kasutada ning mul on olemas üks teine aktuaator mis siis tõmbab klappi vaakumiga sissepoole..

teostada on võimalik muidugi seda, aga kuidas jäävad kasutusele vaakumvoolikud, kuidas ühendada ?

kasutan veel manual boost controllerit ..

Silver

Re: Akutaatori vahetus, kuidas viia vaakum majandus ?

Postitatud: 23.12.2008 11:15
Postitas RFL
RKsilver kirjutas:Nimelt, akutaator siis selline asi mis siis tõmbab kas wastegate või geomeetrial geomeetriat kinni/lahti
kui 2x valesti kirjutad, siis tundub, et sulle kuskilt termin valesti meelde jäänud. jutt käib vist ikka aktuaatorist

Postitatud: 23.12.2008 11:23
Postitas RKsilver
Kui tõesti aktuaator siis vabandused, tõesti on siis valesti meelde jäänud ;)

Postitatud: 23.12.2008 11:53
Postitas Astrona
Ära pane WG valele poole, kus ruumi pole - turbosid annab ju igatpidi keerata.
Vaakumiga reguleerida :lol: Et kui vaakum kaob - 0 boost, siis teeb WG lahti? :lol:

Postitatud: 23.12.2008 12:00
Postitas RKsilver
Astrona kirjutas:Ära pane WG valele poole, kus ruumi pole - turbosid annab ju igatpidi keerata.
Vaakumiga reguleerida :lol: Et kui vaakum kaob - 0 boost, siis teeb WG lahti? :lol:
Kuna see turbo on geomeetriaga siis ei anna seda turbot keerata :(

kui teda keerata saaks siis pole mitte mingit küsimust..

aga eks tuleb mõõtmised teha roolilati suhtes ja aktuaator mujale paigutada...

edit:
samas mäletan ühte teist turbiini mis oli ka geomeetriaga aga teda andis keerata, ei tea mis sellel viga on ..

sai turbo ka 3 osaks võetud, kojad küljest ära, õlist puhtaks (ärge küsige kuidas see sinna sattus) ja uuritud, et miks ta pöörata ei soovi..

Postitatud: 23.12.2008 14:43
Postitas Astrona
Kohe kuidagi ei saa teha pikka vastava kujuga aktuaatori hooba?

Postitatud: 23.12.2008 17:37
Postitas RKsilver
sai juba teine aktuaator ostetud, töötab ka rõhu põhimõttel, aga surudes hooba sissepoole..

nii, et ma usun, et sellel teemal pole vast enam mõtet.

Postitatud: 23.12.2008 23:48
Postitas Aigo
et jah teema selles suhtes mõtetu, et WG peab avanema siiski rõhu all et osa heitgaasidest tiivikust mööda lasta. ja vaakumit turbo spoolides ei saa küll kuskilt kui just mingitel diislitel oli genekal mingi vaakumi värk sees vist, et võibolla sellega saavutaksid selle.

kuigi samas möödavoolav õhk tekitabki vaakumi... hmmm et kui ajada turbost tulevasse torusse peenike vaakumtorujupike suunaga turbost eemale võib tekkida sinna vaakum või olen ma füüsikaseadustest vähe valesti aru saanud.

muidu selle teooria järgi tekiks ka spoolides mida rohkem õhku mööda voolab seda suurem vaakum tekib, kuid seal torustikus on "kokkupakitud" õhk, et kas sellistes oludes jälle see teooria mõjub? Kuna sel juhul ajab igast pisemast kohast rõhk väljapoole.

muidugi väike soovitus. keevita sisene WG kinni ja lisa väline WG kollektori külge on kõige lihtsam varjant.

Postitatud: 24.12.2008 3:55
Postitas citizen
Aigo,
Pascali seadusest oled midagi kuulnud?

Postitatud: 03.01.2009 2:10
Postitas Erki
Enne turbot on hõrendus (rahvakeeli vaakum).

Postitatud: 03.01.2009 12:26
Postitas ahto42
VGT turbodel juhitakse labasid tõesti vaakumiga. Usas diiselgolfidel tehakse nii, et juhtimine tehakse hoopis gaasitrossiga ja rõhku juhitakse siis tavalise acuraatoriga, mis töötab rõhule. Ja keerarakse ka neid turbosid, puurides auke juurde.

http://www.youtube.com/watch?v=XIKVn16S ... re=related

http://vwdiesel.net/phpBB/index.php
Otsingusse VNT ja peaks teemasid tulema küll.