1. leht 1-st
K: Probleem plokikaane tihendiga
Postitatud: 22.12.2008 18:14
Postitas xTc
Tere,
Autoks Audi 2.2 turbo 121kw MC mootoriga.
Probleem selline et vana plokikaane tihend põles kahe silindri vahelt ära.
Uurisin metall tihendit ja Victor Reinz pakub audile metall tihendeid, kuid nendega selline jama, et tihend, mis on paksuselt sama mis MC mootori originaal tihend (1,75) on suurema kolvi auguga (81mm MC mooto 82.5mm metall tihend) ja see tihend mis kolvi mõõdu poolest on sama, mis MC oma on paksuselt 1.65mm
Kumb variant oleks mõistlikum? kui suurema auguga tihend panna siis lööb selle vast suht kindlalt vahelt välja?
Aga kui õhem tihend panna siis läheb surveaste kõrgemaks.
Soovitage midagi targad inimesed :D
Gud jul!!!
Postitatud: 22.12.2008 18:17
Postitas Mihkel
Tavaliselt ongi ju tihendi läbimõõt suurem kui silindri läbimõõt.
Miks ta peaks selle vahelt välja lööma?
Su praegune tihend läks puuduva seadistuse nahka mitte selle nahka, et ta papist on

Postitatud: 22.12.2008 18:37
Postitas xTc
Mihkel kirjutas:Tavaliselt ongi ju tihendi läbimõõt suurem kui silindri läbimõõt.
Miks ta peaks selle vahelt välja lööma?
Su praegune tihend läks puuduva seadistuse nahka mitte selle nahka, et ta papist on

tõenäoliselt.. aga kodanik kelle auto pealt see mootor on tulnud rääkis, et moto läbinud kap rem'i kui silikooni tuleb iga avatud jupi vahelt ja plokikaane vahelt :D isegi kui seal mootoris tehti midagi siis ma kahtlen, et seal uus tihend pandi.
huvitav palju 0,10mm surveastmele mõjub

Postitatud: 23.12.2008 11:49
Postitas Astrona
xTc kirjutas:Mihkel kirjutas:Tavaliselt ongi ju tihendi läbimõõt suurem kui silindri läbimõõt.
Miks ta peaks selle vahelt välja lööma?
Su praegune tihend läks puuduva seadistuse nahka mitte selle nahka, et ta papist on

tõenäoliselt.. aga kodanik kelle auto pealt see mootor on tulnud rääkis, et moto läbinud kap rem'i kui silikooni tuleb iga avatud jupi vahelt ja plokikaane vahelt :D isegi kui seal mootoris tehti midagi siis ma kahtlen, et seal uus tihend pandi.
huvitav palju 0,10mm surveastmele mõjub

noh ilma pikalt arvutamata: põlemiskamber on ca 10mm kõrge ja CR on ca 10:1 ja kui sealt 0.1mm maha võtta siis surveaste tõuseb 0.1 võrra.
Re: K: Probleem plokikaane tihendiga
Postitatud: 25.12.2008 13:43
Postitas taxu
xTc kirjutas:...vana plokikaane tihend põles kahe silindri vahelt ära...
Endal juhtus eelmisel autol sama asi vastremonditud motoga. Põhjuseks arvatavasti pea lihvimata jätmine, või siis valesti kokku panemine.
Postitatud: 25.12.2008 23:22
Postitas xTc
Vanemad ja targemad soovitasid ploki rihtlatiga üle vaadata.
Pole sellist sirget asja hetkel leidnud, aga vana arvas, et võibolla on plokikaane poltide augud natukene välja veninud ja plokk augu ümbert üles tõusnud ja tänu sellele ei tõmba plokikaant keskelt ligi. eks peab vaatama. igatahes uus kaan olemas ja metall tihend riiulil... Varsti peaks jälle pauku tulema mootorist eks siis vaatab, kui Mihklil aega ajab ka aju väheke seadesse!!!
Postitatud: 27.12.2008 2:27
Postitas taxu
Kui kaan vähe kummis on, siis pole selle pärast kohe uut vaja panna. See "uus" (vaevalt ju et tutika hankisid?) tuleb ju samamoodi üle lihvida, pole mõtet seda tegemata jätta.
Postitatud: 27.12.2008 22:33
Postitas xTc
Seda vist välja ei lihvi eriti...
Postitatud: 27.12.2008 22:48
Postitas juss
Iseenesest välja ei lihvi jah, aga kui asjalikku kohta viia, siis se keevitatakse täis ja siis pannakse lihv/frees pinki
Postitatud: 27.12.2008 23:04
Postitas xTc
kaalusin seda varianti. aga nüüd sain parema väljalaskega ja vähe teravama nukaga ja hiljuti remonditud kaane. Halbadel asjadel on ka häid külgi
