Turbotamine ilma progetava ajuta jms
Postitatud: 22.12.2008 1:57
Loen siin praegu ajaviiteks Maximum Boosti.
Plaan siis seda turboasja natuke lähemalt õppida, kuid selleks alguses väga investeerida ei tahaks.
Pmst on ju võimalik mingi säästuprojekt teha väga odavalt.
Ei pea vastu pidama ega väga häid tulemusi saavutama, eesmärk lihtsalt praktiliselt midagi töötavat teostada, et sealt siis vbolla edasi areneda.
Pakun enda variandi välja:
Toorikuks Sierra 2.0 85kW OHC mootor.
Mingi pisike suvaline turbo, mis mingitki rõhku puhub
Aju ja õhulugeja vbolla mingi võimsama mootor pealt (või õhulugejast vedru peale keerata)
Natuke suuremad pihustid (praegused 167cc/min, kapi peal Audi 2.0 193cc/min või midagi sellist)
Kõrgem kütuserõhk (originaalis 2,5 vist, peal praegu juba BMW M20B25 regulaator, mis peaks vist 3 bari olema)
Loomulikult turbokolle, intercoolerit pole vast vaja (Any intercooler is not better than no intercooler) wastgate, downpipe, BOV, et päris õhku ei lendaks.
Idee siis selles, et juba 0.1bar on ülerõhk, ehk mootor ei pea enam ise õhku sisse imema, mis võiks tähendada juba võimsuse paranemist.
Mingi võimsusekasvuni peaks ju originaaljublakatega hakkama saama küll?
Pmst on see asi siis võimalik ju väga odavalt natuke suuremate hobustega liikuma saada?
Kommentaarid ja soovitused teretulnud.
Plaan siis seda turboasja natuke lähemalt õppida, kuid selleks alguses väga investeerida ei tahaks.
Pmst on ju võimalik mingi säästuprojekt teha väga odavalt.
Ei pea vastu pidama ega väga häid tulemusi saavutama, eesmärk lihtsalt praktiliselt midagi töötavat teostada, et sealt siis vbolla edasi areneda.
Pakun enda variandi välja:
Toorikuks Sierra 2.0 85kW OHC mootor.
Mingi pisike suvaline turbo, mis mingitki rõhku puhub
Aju ja õhulugeja vbolla mingi võimsama mootor pealt (või õhulugejast vedru peale keerata)
Natuke suuremad pihustid (praegused 167cc/min, kapi peal Audi 2.0 193cc/min või midagi sellist)
Kõrgem kütuserõhk (originaalis 2,5 vist, peal praegu juba BMW M20B25 regulaator, mis peaks vist 3 bari olema)
Loomulikult turbokolle, intercoolerit pole vast vaja (Any intercooler is not better than no intercooler) wastgate, downpipe, BOV, et päris õhku ei lendaks.
Idee siis selles, et juba 0.1bar on ülerõhk, ehk mootor ei pea enam ise õhku sisse imema, mis võiks tähendada juba võimsuse paranemist.
Mingi võimsusekasvuni peaks ju originaaljublakatega hakkama saama küll?
Pmst on see asi siis võimalik ju väga odavalt natuke suuremate hobustega liikuma saada?
Kommentaarid ja soovitused teretulnud.