1. leht 2-st
Smt6
Postitatud: 14.12.2008 23:49
Postitas ahto10
on kellegil kogemusi ja mis võimalused sellel on.
Postitatud: 15.12.2008 1:20
Postitas veider
Postitatud: 15.12.2008 15:37
Postitas ahto10
Selle lehe olemasolust olen teadlik aga tehniline inglis keel on suht puudulik.
Siis olekski soov teada kas sellega on ka võimalik näiteks pihustei lahti oleku aega muuta vastavalt pööretele ja süüte nurka muuta.Ja kuda ühendada kuna seal lehel saab infot aint registreerunud kasutaja ühendamise kohta.Ja mull pole kudagi õnnestund registreeruda sell lehel.
Postitatud: 15.12.2008 17:51
Postitas Ragnar
ahto10 kirjutas:Selle lehe olemasolust olen teadlik aga tehniline inglis keel on suht puudulik.
Siis olekski soov teada kas sellega on ka võimalik näiteks pihustei lahti oleku aega muuta vastavalt pööretele ja süüte nurka muuta.Ja kuda ühendada kuna seal lehel saab infot aint registreerunud kasutaja ühendamise kohta.Ja mull pole kudagi õnnestund registreeruda sell lehel.
Õnnestub isegi registreerida ja kui registreeritud saad siis pääsed ligi kõikvõimalikule infole mis sul vaja võiks minna.
Postitatud: 15.12.2008 17:59
Postitas veider
ahto10 kirjutas:Siis olekski soov teada kas sellega on ka võimalik näiteks pihustite lahtioleku aega muuta vastavalt pööretele ja süüte nurka muuta.
Fuel map with 128 sites - Smooth Programming
Ignition Map with 128 sites - Fine Ignition resolution
Injection Map with 128 sites - For extra (boost!) injection
Ühesõnaga kütuse ja süütetabel on ta olemas. Nii, et teoreetiliselt on võimalik, kuid mis masinale ja mis mootorile sa seda külge tahad riputada?
Postitatud: 15.12.2008 19:27
Postitas rosco
veider kirjutas: kuid mis masinale ja mis mootorile sa seda külge tahad riputada?
Kui Ahto usku pole muutnud,siis c20xe.
Postitatud: 15.12.2008 19:30
Postitas Mihkel
Ärge unustage, et 2 esimest on korrektsiooni mäp-id ehk siis tegu ei ole ikkagi standalone asjaga.
Saate muuta teatud protsendi ulatuses originaal ajus antud kohal olevaid väärtusi.
Postitatud: 15.12.2008 23:38
Postitas veider
Täpselt, aga siia sinna annab natuke keerata!
Postitatud: 16.12.2008 10:30
Postitas ahto10
nii et siis konkreetselt ise seisvalt saab ain lisa pihustit juhtida ja põhi pihusti lahti oleku aega saab siis muuta mafi ja mootori tempi väärtuseid muutes aint ja süüdet siis vända anduri signaali muutes.
Parandage mind kui ma õieti aru ei saand.
Ja siis on tegu opeli C20XE mootoriga.
Postitatud: 16.12.2008 10:44
Postitas Mihkel
Enam vähem täpselt nii ongi.
Postitatud: 17.12.2008 16:46
Postitas ahto10
Oleks siiski huvitatud siiski selle ühendamise infot.
Kuna kodulehel ei õnnest regada.
Postitatud: 17.12.2008 18:38
Postitas veider
saatsin pm!
Postitatud: 17.12.2008 22:11
Postitas ahto10
Tänks neist on palju abi.
Re: Smt6
Postitatud: 25.01.2011 22:40
Postitas ahto
Ei hakanud uut teemat tegema.
Kas kellelgi on REAALSET kogemust SMT6, SMT7 või SMT8 piggyback'iga PerfectPower'ilt?
Re: Smt6
Postitatud: 25.01.2011 23:26
Postitas Ragnar
ahto kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema.
Kas kellelgi on REAALSET kogemust SMT6, SMT7 või SMT8 piggyback'iga PerfectPower'ilt?
Võib ka olla ekslik info kuna pea ei ole prügikast.
Mart Pere vast kasutas seda kunagi ja äkki ka keegi Porsche meestest Kert või Markus(Audiophile siin foorumis).