1. leht 1-st

K: süütevõimendite kohta

Postitatud: 14.12.2008 16:19
Postitas Aigo
kuna enda nissanit käima korralikult kuidagi ei saa siis olen avatud võimalusele, et süütevõimendi on vigane.

kuid no teist originaali pole mõtet panna ja uuena maksab rohkem kui performance osa.

paljud kasutavad MS Blaster'eid kuid mis oleksid teised varjandid ja oskab ehk keegi midagi tarka rääkida sel teemal

Postitatud: 14.12.2008 18:28
Postitas Raceboy
Prooviks võid võtta suvalise 4 COP-i eviva stock auto oma, nt Audi 1.8T vanemad versioonid (AEB jt).

Postitatud: 14.12.2008 19:07
Postitas Aigo
Raceboy kirjutas:Prooviks võid võtta suvalise 4 COP-i eviva stock auto oma, nt Audi 1.8T vanemad versioonid (AEB jt).
kas tehaseandmetes lahjema süütevõimendi peale üleminek on kavalam?

muidugi jah vahe oli juuksekarvas aga ikka

Postitatud: 14.12.2008 19:56
Postitas junsu
mul on korras süütevõimendi olema,osta parem see ära

Postitatud: 14.12.2008 20:40
Postitas Raceboy
Oot, mille järgi sa otsustasid, et see nõrgem on? See, kui ühel autol on 150 ja teisel 170 hj ei ütle MITTE MIDAGI süütevõimendi kohta.

Postitatud: 14.12.2008 22:44
Postitas Aigo
Raceboy kirjutas:Oot, mille järgi sa otsustasid, et see nõrgem on? See, kui ühel autol on 150 ja teisel 170 hj ei ütle MITTE MIDAGI süütevõimendi kohta.
damn ma linke ei pannudki... googlest otsisin võrdlusi ja pingete erinevus oli... üritan uuesti leida need lingid

Postitatud: 15.12.2008 0:18
Postitas Raceboy
Millest sa räägid? Mõlemad töötavad loogika-sisendiga ja IGBT väljundiga.