1. leht 2-st

Opel Astra F "Black Edition" - Märt

Postitatud: 05.12.2008 20:15
Postitas birdshit
Hei!

Alustan teema tegemist siis teist korda, kuna kui esimest korda valmis sain ja saada vajutasin, tuli kiri, et olen bannitud. Juba :o

Igatahes.

Alustasin oma tegemisi märtsis 2006:

Mootor: 1.4i 44kW :)
Sai installitud ka täna uus generaator.

Veermik: Talvel 14" plekkvelg koos naelkummidega ja ilukilpidega :), suvel 15" valuvelg (EVG Design).

Sisu: Hetkel tavaline, kuid plaanid on.

Audio: MP3/CD makk, ees- ja taga originaalkõlarid, bassi toetab subwoofer Rockford Fosgate Punch.

Välimus: Hetkel tavaline, 5 ust.

Plaanid: Keretööd ja värvimine.
Koonusfilter, sportsummuti, sportrool ka plaanis paigaldada, kui eks näis millal nendeni jõuab.

Pilt

Pilt

Pilt

Juuni 2006:

Algas siis stangede ära võtmine, eest sai võetud ka iluvõre mis tuleb Riegeri stiilis (ilma kulmudeta, aga ribidega).

Pilt

Pilt

Sai katsetatud GSi esistanget ka ja tuleb uued kinnitused teha. Need teeb siis, kui saab karbid, tagastange ja kulmud kätte.
Rooste tõrjumiseks läheb ka varsti, siis kui asjad on käes ja valmis.

Pilt
Selline üllatus tuli ka veel, kui tagastange sai ära võetud. :shock:
Pilt
Mingi kehv pilt stangest, luuk tuleb lasta teha.
Pilt

September 2006 alustati keretöödega (lasin teha):

Pilt

Krunditud:

Pilt

Pilt

Värvitud:

Pilt

Osaliselt ka koos:

Pilt

Siis vahepeal oli selline, jaanuar 2007:

Pilt

Pilt

Korra ka selline, Sonar inglitega:

Pilt

Siis aga FK-Automotive inglid, mai 2008:

Pilt

:lol:
Pilt

Uued tuled, orig. gsi tagastange, esistange sai uuesti värvitud, tagaluugile plastik ja number luugile ning salongis plastikud kerevärvi, juuni 2007:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Jeep:

Pilt

Pilt

Juuli 2007 astra-gsi.org kokkutulek Pärnus:

Pilt

Oktoober 2007:

Pilt

Jaanuar 2008:

Pilt

Pilt

Veebruar 2008:

Pilt

Märts 2008 tegin koolis sellised asjad valmis (tuli oli doonoriks lihtsalt):

Pilt

Aprill 2008 lisasin elektriaknad ette:

Pilt

Mai 2008 vahetasin bensiinipaagi (uuel ka möra nüüd sees :)) ja alustasin pagassi välja ehitust:

Pilt

Pilt

05. juuni 2008 - juhiload käes! :)

Juuni 2008:

Pilt

Pilt

Juuli 2008:

Pilt

Pilt

Kokkutulek Viljandis juuli 2008:

Pilt

Kokkutuleku saak:


Pilt
Ja:
Pilt

Uus vedruring jöuab ka varsti, siis lükkan koos KONIdega alla :)

Juuli löpp 2008:

Pilt

Augusti algus 2008 sain löpuks esistangele konksukatte: (2a otsisin, aga ikka tuli ise teha :)):

Pilt

ENNE:

Pilt
Pilt
Pilt

Sweet :):

Pilt
Pilt

Igav polnud :):

Pilt
Pilt

PÄRAST:

Pilt
Pilt

LED'id ka ikka sees ;)

Pilt

Augusti löpus 2008 korraldasin Saaremaal kokkutuleku:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Ja sinna parklasse mu auto jäi, kuna enamus teid tuli läbida kruusa peal :)

Talvel söidan sellega (PS: aitan sul stuffi vedada ;)):

Pilt

Pisikene ülevaade siis tehtust.

Auto seisab talvel.

Nüüd asja juurde. Miks auto siia lisasin? Aitab 1.4 motost :)
Plaan on C20NET, C20XET vöi siis kohe C20LET. NE kohta siis nii palju, et on olemas ju kohe turbomootor C20NET, plaan ikka ise teha. Sama XE kohta, ehk siis stock ja teha turbokaks. Kolmas variant kohe LET peale panna.

Ei tea küll millal sinna jöuan, mitmed mötted läbi käinud ja eks mötlen tösiselt asja üle veel järele. Muidugi tuleb teooriat öppida ka enne :)

Aga alustan veermikust köigepealt:
*Uued öötsad koos puksidega
*Uued žarniirid
*Uued rooliotsad (kas sobivad ka suurema mootoriga ehk siis suurematele püstakutele väiksemate omad?)
*Uued kondid (olid vist need, plastikust)
*Uued puksid igalepoole kuhu annab (ehk juba polüretaanid?)
*Uued piduritorud
*Uued ventileeritud pidurikettad (ilmselt siis ka taha lähevad kettad)
*Uued piduriklotsid (vöib-olla paneb kohe siis mingid "racing")
*Uued vedrud vöib-olla vahetan ka madalamate vastu (aga see pole nii tähtis hetkel)
*Uued amordipadjad


Vot nii.

Kainet möistust soovides,
Märt

Postitatud: 05.12.2008 20:34
Postitas CreAtive1
Vaeva on välimusega nähtud ja tulemus kah väga 5+ . 8)
Aga mooror oleks minu meelest siiski C20NET kõige mõistlikum, tunduvalt vähem peavalu seadistamise jms. kuna see juba tehases ära tehtud .

Postitatud: 05.12.2008 20:48
Postitas birdshit
CreAtive1 kirjutas:Vaeva on välimusega nähtud ja tulemus kah väga 5+ . 8)
Aga mooror oleks minu meelest siiski C20NET kõige mõistlikum, tunduvalt vähem peavalu seadistamise jms. kuna see juba tehases ära tehtud .
Tänud!
Kuid nagu ma mainisin, siis NE tuleks niipidi, et NE + turbo ise paigaldamine. NET'i vaevalt siitmailt üldse leian :roll:

Postitatud: 05.12.2008 21:17
Postitas Dc85
Vaeva on nähtud!
Aga lihtsalt plaanidest on vähe, et auto teema siia teha :lol:

Postitatud: 05.12.2008 21:30
Postitas birdshit
Dc85 kirjutas:Vaeva on nähtud!
Aga lihtsalt plaanidest on vähe, et auto teema siia teha :lol:
Köik algab plaanidest ja ma ei näe siin midagi imelikku.

Kui ei sobi, eks siis kustutage :)

Postitatud: 05.12.2008 23:52
Postitas Mardo
võibolla, võiks, tohib?, jne sõnu on siin teemas liiga palju ;)
tee asi enda jaoks selgeks mida sa tahad, siht silme ees = kindel edu :lol:
välimus on ahvatlev 8)

Postitatud: 06.12.2008 1:43
Postitas birdshit
Mardo kirjutas:võibolla, võiks, tohib?, jne sõnu on siin teemas liiga palju ;)
tee asi enda jaoks selgeks mida sa tahad, siht silme ees = kindel edu :lol:
välimus on ahvatlev 8)
Ma usun, et köik me saame aru mida sa mötled.
Sa oleksid ise kindlasti samal seisukohal, kui oleksid öpilane, käid tööl poole kohaga tööl ja ei raatsi kogu palka autosse korraga matta. Aga saan hakkama ja olen avatud XE pakkumistele. :)
Samal ajal püüan ka pidurite conversionit teha.

Postitatud: 06.12.2008 9:51
Postitas terrasiit
Esimestel kordadel kui lisasid oma auto siia, siis oleksid võinud mainida ka turbost mõne sõnaga.

Postitatud: 06.12.2008 10:35
Postitas Reims
ei ole ju olemas c20NET,vaid on olemas C20GET

Postitatud: 06.12.2008 11:08
Postitas marauder
Tuleb ruttu esimene lehekülg täis jutustada, sest pilte niiiiiii palju :p

Postitatud: 06.12.2008 11:28
Postitas birdshit
terrasiit kirjutas:Esimestel kordadel kui lisasid oma auto siia, siis oleksid võinud mainida ka turbost mõne sõnaga.
Eks see oli kirjas, aga bann oli kiire tulema ;)
Reims kirjutas:ei ole ju olemas c20NET,vaid on olemas C20GET
GET jah, minu apsakas.
marauder kirjutas:Tuleb ruttu esimene lehekülg täis jutustada, sest pilte niiiiiii palju :p
Heh, korralik ajalugu vähemalt :P

Postitatud: 06.12.2008 11:30
Postitas Kelm
Ja jah, masin ilus ja nii aga no see "turbo" plaan on sul ikka veel nii algne et enne oleks võinud midagi äragi teha selles suunas ja siis teema teha siia. Tõesti ei viitsi siin klubis ka lugeda ainult silla pukside vahetusest.

Postitatud: 06.12.2008 11:35
Postitas birdshit
Kelm kirjutas:Tõesti ei viitsi siin klubis ka lugeda ainult silla pukside vahetusest.
Polegi enne kuulnud, et foorumis PEAB lugema köigi teemasid. :o

Nagu ennist mainisin, kui ma ei sobi veel siia..siis pange mind lukku :)

Postitatud: 06.12.2008 12:27
Postitas birdshit
Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.

Postitatud: 06.12.2008 15:21
Postitas jeff01
birdshit kirjutas:Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.
Turbomootorit ametlikult vabalthingava kohale sul ilma suure bürokraatiata vahele panna ei lasta (Liialt suur võimsuse vahe)...Vilista ARK-le ja tee projekt teoks. Kui nemad on lihtsalt nii isased ja vilistavad neile kehtestatud direktiividele siis ei viitsiks ka mina kõike nendega kooskõlastada.