MÜÜDUD: Komplektne BMW 1.8 Turbo mootor (M10B18)
Postitatud: 04.12.2008 0:43
Võimalik, et hakkan seoses talvega enda auto praeguse mootori müügile mõtlema.
Seega kui kellegil on konkreetne huvi kogu antud komplekti vastu, siis võib mulle pakkumisi PS-i teha.
Kompott oleks siis selline:
* Mootor M10B18 (18 4E B)
* MegaSquirt'n'Spark V3.0 programeeritav juhtaju
* Bosch MotorSport 2x2 Coilpack
* M20B25 segusiiber
* M50B25 TPS sensor
* Väga kiire GM IAT sensor
* M50B25 CAM VR sensor väntvõlli asendi anduriks
* 36-1 Trigger Wheel
* Custom made turbo kollektor
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* HKS SSQV BOV
* Intercooler (550mmx180mmx65mm)
* 680cc/min@3.0bar Peak & Hold pihustid
* 2.5bar kütuserõhuregulaator
* 2.5" RV DownPipe & otseläbi väljalase
* 2.5" RV Sisselasketorustik
* SCT 3" avaga koonusfilter
* AutoBahn88 silikoonvoolikud
* Saab 900 Turbo sidurikorv (pressure test järgi paigaldatud)
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas
Hetkel siis 400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.
Dyno tulemustest siis niipalju (0.8bar boost):
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
Dynochart ka (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM):
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg
Dynovideo: http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE

Lisan siis hinna ka millega oleks nõus mootorist kiirelt loobuma, selleks oleks 25 000.- eek,
mis on iseenesest suhtkoht lisaseadmete hind ja mootor ise tuleb sisuliselt kingitusena kaasa.
Rääkimata know-howst mootoriprojekti komplekteerimisel, mis tegelikult selliste asjade juures maksab.
Hetkel ka väga tõsistele huvilistele olemas proovisõidu võimalus.
Väikse lisatasu eest võimalik osta ka nö. võtmed kätte paigaldusega.
Seega kui kellegil on konkreetne huvi kogu antud komplekti vastu, siis võib mulle pakkumisi PS-i teha.
Kompott oleks siis selline:
* Mootor M10B18 (18 4E B)
* MegaSquirt'n'Spark V3.0 programeeritav juhtaju
* Bosch MotorSport 2x2 Coilpack
* M20B25 segusiiber
* M50B25 TPS sensor
* Väga kiire GM IAT sensor
* M50B25 CAM VR sensor väntvõlli asendi anduriks
* 36-1 Trigger Wheel
* Custom made turbo kollektor
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* HKS SSQV BOV
* Intercooler (550mmx180mmx65mm)
* 680cc/min@3.0bar Peak & Hold pihustid
* 2.5bar kütuserõhuregulaator
* 2.5" RV DownPipe & otseläbi väljalase
* 2.5" RV Sisselasketorustik
* SCT 3" avaga koonusfilter
* AutoBahn88 silikoonvoolikud
* Saab 900 Turbo sidurikorv (pressure test järgi paigaldatud)
* Pidurimeistri katetega originaal siduriketas
Hetkel siis 400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.
Dyno tulemustest siis niipalju (0.8bar boost):
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
Dynochart ka (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM):
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg
Dynovideo: http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE



Lisan siis hinna ka millega oleks nõus mootorist kiirelt loobuma, selleks oleks 25 000.- eek,
mis on iseenesest suhtkoht lisaseadmete hind ja mootor ise tuleb sisuliselt kingitusena kaasa.
Rääkimata know-howst mootoriprojekti komplekteerimisel, mis tegelikult selliste asjade juures maksab.
Hetkel ka väga tõsistele huvilistele olemas proovisõidu võimalus.
Väikse lisatasu eest võimalik osta ka nö. võtmed kätte paigaldusega.