1. leht 1-st

Nissan 200SX S14

Postitatud: 26.07.2005 23:49
Postitas Mihkel
Tekkisid mõned küsimused antud auto kohta, ehk oskab mõni kasutaja täpsemalt neile vastata.

Kuidas on S14-nel kere roostepidavusega?

Palju hoolduskulud on ja kui tihedalt Eesti oludes jupid vahetust vajavad?
Pean silmas just veermiku, mootori ülalpidamiskulud huvitaks ka.

Postitatud: 27.07.2005 10:23
Postitas Taavi
Jupid kõige odavamad ei ole. Amordi tolmukumm on esindusest 1500 EEK tk. Roostepidavus nagu selle aasta jaapanlastel ikka, peaks kestma normaalselt. S-kere Nissanid on kõik Jaapanis tehtud, kerekood algab kõigil J-tähega :) Seega kui auto kenasti korda teha ja hooldada korralikult, siis kestab väga hästi. B-juppi eriti saada ei ole. Kui mootoris kasutad head õli ja vahetad seda 5000km tagant, siis kestab ka mootor väga hästi. Üldiselt peetakse SR20DET mootorit väga vastupidavaks, aga kui satud sossseppade remonditud asja otsa, siis alati on võimalik soomest JDM kone tellida... ;)

Postitatud: 27.07.2005 12:41
Postitas jk
Taavi kirjutas:Jupid kõige odavamad ei ole. Amordi tolmukumm on esindusest 1500 EEK tk.
S13 orig jupil oli umbes sama hind, aga KYBi amordikaitsmed maksid 315 krooni tükk, tellimisaeg oli küll 4 nädalad. Orig juppe eriti vaja ei peaks olema, kuna need kestavad ja kuluvatele osadele leiab enamasti mingi performance jupi asemele.

Postitatud: 27.07.2005 14:32
Postitas Ragnar
mis sulle jäi see erkpunane s14 silma mis müügis praegu auto24 ?

Postitatud: 27.07.2005 16:04
Postitas Marko
auto24-s müügis olev punane s14 ei tundu küll heas seisukorras.

1. tagant suitseb jubedalt (ilmselt turbo või rõngad)
2. kuna osad tuttavad tunnevad seda tüüpi kes müüb siis tasuks enne kindlat ostu esindusest läbi käia, et hiljem mitte kahetseda.
3. kuna see masin on leedust toodud siis on suur tõenäosus, et avariiline masin on mingite vahenditega ülesse klopsitud

sõber plaanis ka sama masinat osta kuid loobus.

Postitatud: 27.07.2005 16:09
Postitas Ragnar
jah mul sugulane samuti oli huvitatud, aga sai koos hylasega auto üle vaadatud ja siis ka faktos. lootusetu... turbo suitseb, esimesed õlipuksid läbi (2200.- 1tk), lambda läbi ette on kõva paugu saanud, taha on paugu saanud, kapott on raske nagu mitu kilo pahtlit sees. siis ta on veel lohakalt üle värvitud ja kone on laiali käinud. punast silikooni on plokikaane ja klapikambrikaane vahele plödistatud ja edasi ta ka ei liigu nii nagu peaks.

Postitatud: 27.07.2005 16:51
Postitas Samvel
hoidke eemale sellest autost. Samasuguse käekirjaga remonditud SR20DET mootorist (punane silikoon kõikjal) on kogemus olemas. Kui seda mootorit on kord valede võtetega remonditud, siis võib selle ära unustada. Siin väike pildiseeria õudusest: http://www.es-tuning.ee/l2bu/200sx/
ja see on müügisolev tehnika: http://www.es-tuning.ee/l2bu/red200sx/

Postitatud: 27.07.2005 18:22
Postitas Raceboy
:lol: Pole raatsinud uut kaanetihendit osta, arvas, et turboautol paneb vana tagasi, silikooni abiga (N)

Postitatud: 28.07.2005 1:24
Postitas riceboy
Hale vaatepilt tõesti... :oops:

Postitatud: 28.07.2005 2:26
Postitas Mihkel
Korra tekkis idee jah selle punase kohta aga nüüd matsin selle kiiresti maha.
Peab ikka väikse auto soetama igapäevasõitudeks, kuna bensiini hinnad ka tõusevad logaritmiliselt.