1. leht 2-st

K: Vasest mutrid

Postitatud: 28.11.2008 13:46
Postitas Aigo
et siis kust saaks vasest mutreid Ca18det mootoril väljalaske kollektori kinnitamiseks? mu omal teras mutrid ja teate isegi mis nendega juhtunud on(kinni põlenud) seega vajab asi uusi spilkasid ja mutreid, spilkad olemas aga mutreid ei oska otsida

Postitatud: 28.11.2008 13:49
Postitas Ragnar
Würth.

Postitatud: 28.11.2008 17:53
Postitas juss
igas endast lugupidavas autojupi poes on naid saada!
Soovitan ka veel kasutada krafiitmääret kui võimalik!

Postitatud: 28.11.2008 18:34
Postitas Aigo
juss kirjutas:igas endast lugupidavas autojupi poes on naid saada!
Soovitan ka veel kasutada krafiitmääret kui võimalik!
grafiiti kasutan alati poltide/mutrite tagasipanekul kuna see on nii kuumakindel kui ka eemaldab ja hoiab eemale vett, eriti nii vanal autol kui seda mu nisu on siis peabki kasutama igasugu määrdeid ja asju, et ikka tulevikus saaks ka asjad uuesti lahti kruvida vajaduse korral, kuid ikkagi lihtsam oli neid leida würthist, kust sain ka sinna alla paksud seibid mis seal ka originaalis on. Oli ka väike bling valiku võimalus:D

Postitatud: 28.11.2008 18:44
Postitas jeff01
Tegu vist ilmselt mingi pronksi laadse sulamiga mitte puhta vasega :)

Postitatud: 28.11.2008 18:46
Postitas Aigo
jeff01 kirjutas:Tegu vist ilmselt mingi pronksi laadse sulamiga mitte puhta vasega :)
ametlikult üldse messingu ja pronksi sulam, vask ise ei pidavat nii hästi kuumusele vastu pidama, pidi venima hakkama pikapeale

Postitatud: 28.11.2008 21:35
Postitas Jaan
Kas copper sprayd on ka soovitav sellisesse kohta lasta?

Postitatud: 29.11.2008 1:51
Postitas stryk3r
Jaan kirjutas:Kas copper sprayd on ka soovitav sellisesse kohta lasta?
ikka ja copper pasta ka sobib ;)

Postitatud: 29.11.2008 2:56
Postitas tann15
Annate ikka kuuma oma mootoritele et kinni p6levad,pole minu autodel yhelgi kinni p6lenud veel need :shock:

Postitatud: 29.11.2008 4:30
Postitas crisp
Tere. Mina jälle väga ei soovitaks neid vask mutreid (nad on pehmemad ja võti võib kergemini nukid maha keerata). Ma olen tikkud lihtsalt puhtaks teinud ja uued tavalised mutrid pannud. Määret väga vahele ei ole pannud sest see kõrbeb sinna vahele. Pigem puhas metall vastu metalli. Pole küll probleeme olnud, et lahti ei saaks.

Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.

Postitatud: 29.11.2008 12:07
Postitas Aigo
aga oled sa näinud punast hõõguvat turbot??? Mina olen. Ja selleks ei kasutagi teras mutreid kollektorile. Ma arvan, et kui messing pehme oleks siis ei topitaks messing hammakaid käigukastidesse ning. Kui mutril keerad nukid maha on 2 varjanti, kas vale võti või keerad valele poole. need mutrid ei põle kinni ja neid on lihtne järgmine kord lahti keerata.

Vahetasin ka eelmisel nissanil mutrid välja ja muidugi vahetasin tollel ka tihti turbot, milleks tuli kollektor ka maha kiskuda, ei keerand ei kante maha ega puru neid ega midagi.

Postitatud: 29.11.2008 12:11
Postitas cartman
esimeses postis kysid et kust saada, viimases väidad et oled koguaeg kasutanid vms. mis on tõde

Postitatud: 29.11.2008 15:54
Postitas Aigo
cartman kirjutas:esimeses postis kysid et kust saada, viimases väidad et oled koguaeg kasutanid vms. mis on tõde
no otsisingi kust saada selle pärast, et pole enam alles ühtegi 10'st väiksemaid veel on aga nissanil spilkad 10'sed. Hondadel ja asjadel on 8'sed mida olen saanud osadeks autode pealt ümber kruttida... nii lihtne see ongi, ehk mõlemad on tõsi, kuigi enam ei otsi juba sain ja WüRTHist

Postitatud: 30.11.2008 13:30
Postitas ddc84
crisp kirjutas:Tere. Mina jälle väga ei soovitaks neid vask mutreid (nad on pehmemad ja võti võib kergemini nukid maha keerata). Ma olen tikkud lihtsalt puhtaks teinud ja uued tavalised mutrid pannud. Määret väga vahele ei ole pannud sest see kõrbeb sinna vahele. Pigem puhas metall vastu metalli. Pole küll probleeme olnud, et lahti ei saaks.

Kindlasti on ka teisi lähenemise viise.
Keerad küll jah nukid maha, kui sa kasutad juba eelnevalt 10 x keeratud mutreid ja kui võtmed on välja venitatud, peaaegu juba järgmises mõõdus. Aga kui on uued mutrid ja korralikud (välja venimata) võtmed siis seda probleemi küll pole ,et üle keeraks.

Postitatud: 30.11.2008 23:07
Postitas erik
Aigo kirjutas:Ma arvan, et kui messing pehme oleks siis ei topitaks messing hammakaid käigukastidesse .
Mis lolli juttu sa ajad? Mõtle ennem, kui kirjutad :x


Mis siia hõõguv turbo puutub, kui igal autol (ka NA`l) saab kollektori punaseks.

Neid mutreid on nii vasest, messingust kui pronksist. Sõltub tootja eelistusest ja MOTT.