1. leht 1-st

Maserati Quattroporte MK4 V8 twin turbo

Postitatud: 25.07.2005 16:34
Postitas Taavi
Kui raha liiga palju oleks (just auto ülalpidamiseks), siis soetaks endale kindlasti sellise sedaani. Palju ilusam ja stiilipuhtam kui praegune Quattroporte. MK4 kere tehti 1995-2000.

Tippversioon on järgmiste andmetega:

3217cc V8
345hp@6400rpm
450Nm@4400rpm
2 water-cooled IHI turbo-compressors, two intercoolers (air-to-air) and Weber multi-point electronic injection. Four OHV per cylinder with dual overhead camshafts per bank.
Drive: Rear wheel drive
Final Drive:ZF with limited slip
Curb weight: 1647kg
Gearbox: Getrag 6-speeds plus reverse
Brakes: Drilled and ventilated discs and Brembo aluminium floating calipers.

Disainer on Marcello Gandini kelle kätetöö on ka Countach, Diablo, Miura, Lancia Stratos, Bugatti EB110, De Tomaso Pantera jt.

Mis kõige huvitavam, et mobile.de-s polegi V8 hinnad väga hullud: http://www.mobile.de/SID1KAH3-Ch-89wyPG ... 1163888181&

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 25.07.2005 22:15
Postitas Ragnar
jah ilus ja kiire sedaan, üks mu lemmikuid. kuid mis on selle teema point ?

edit: see ei ole tippmudel. tippmudel on Evo millel on 400hj.

Postitatud: 25.07.2005 23:51
Postitas Taavi
Point on selles, et suht vähetuntud masin aga kiire ja kena, ning twin turbo V8. 335hj oli tavaline, Evo oligi 345hj. Kuni 95a oli tavaline, 96-00 oli Evo.

Postitatud: 26.07.2005 21:23
Postitas Raceboy
Auto ostul oleks mõtet vast siis, kui kasutada ära mootori potentsiaali: st. tõsta turbo rõhku :) 400hj 3,2 liitrisest kahe turboga V8 mootorist on seda ikka häbematult vähe :)
Aga see on vaid minu arvamus.

Postitatud: 28.07.2005 14:21
Postitas rookierice
EVO tuli siis kui ferrari maserati enda alla võttis ja tootmist ümber korraldas, evo mudelid on palju hinnatumad kuna koostekvaliteet tõusis märgatavalt(ja ka finantstulemused aga see on teine teema). Mootori võimsus sellega otseselt koos ei käi,ka 2.8v6 mootoritega on EVO variante. ;)