1. leht 1-st

K:Turbo kohta

Postitatud: 23.11.2008 22:53
Postitas golf
Nimelt sai käima pandud mootor millele sai turbo peale pandud. Tühikäigul puhus turbosse minevast torust tugevalt õhku välja. Kas see on normaalne?Hetkel pole filtrit küljes ja kuna pole sellist asja varem tähele pannud siis tekkis huvi.

Postitatud: 24.11.2008 11:35
Postitas RKsilver
ja kas 2000-3000 pöörde peal on sama situatsioon ?

see puhumine võib olla ka pettev ...

Postitatud: 24.11.2008 11:50
Postitas golf
seda ei vaadanud kuna süüde ka hetkel väga mööda ja paugub. Samuti on ka üks vaakum voolik lahti aga õigem oleks need asjad mul enne korda teha ja siis vaadata mis saab.

Postitatud: 24.11.2008 12:00
Postitas Raceboy
Kui süüde väga hiline, siis võib turbo ka tühikäigul sisselaskes ülerõhku tekitada. Pikka iga see turbole muidugi ei tähenda.

Postitatud: 24.11.2008 17:06
Postitas Mihkel
Pane stroboga süüde paika kõigepealt ja siis vaata edasi.

Toru all pead sa silmas õhufiltri otsa?
Kui sul by-pass läheb turbo ette, siis on see normaalne, kuna sisselaske torustikus on ka tühikäigul õhuvool
ja näiteks paljud stock autod hoiavad by-passi lahti tühikäigul.

Postitatud: 24.11.2008 19:22
Postitas golf
õhufiltri otsa jah mõtlen.
Kasutan Blow Off.
Süüde millegi pärast on nii vale et peksab sisselaskesse tuld,kuid samas see ei saa segusiibrist edasi turboni lüüa.
Nädalavahetusel vaatan uuesti üle ,mis jama selle süütega on ning püüan ka voolikud kõik korralikult ära ühendada ning detanatsiooni andur on samuti mootori ploki külge panemata.
tegu siis vw 1.8 16v mootoriga audi wastgate ja turbo k24. Juhtmestik on G60 oma millel vahetatud map ja pandud chip.

Postitatud: 08.12.2008 17:39
Postitas golf
Nii süüde nüüd paika pandud ja asjal kohe teine tera. Enam ei löö turbosse rõhku tagasi. Sai ka proovi sõidul käidud ja minek oli ka korras. Aga uueks probleemiks kütuserõhk. Nimelt on pandud mehhaanilise pritse pump mis lööb survet 10bar. Süsteem peaks originaalis töötama 3.5bar.
Asjal vahel surveregulaator kellaga ,mis näitab hetkel 8bar aga kui rõhku väiksemaks keerata siis kell läheb lolliks ,käib ainult edasi tagasi. Tegemist muidu keseist ostetud kellaga ,mis maksis alla 1kilo. Kas pump liiga võimas ja regulaator ei jõua lihtsalt õiget kogust tagasi lasta ,et survet hoida ja mis mõju see mootorile ja pihustitele avaldab kui rõhk poole suurem?

Postitatud: 08.12.2008 18:44
Postitas Mihkel
Kütuserõhu pead ikka selliseks keerama mis on konkreetse kütuse kaardi tareks ette nähtud.
Loomulikult peavad ka pihustid olema kaardile vastavad.
Pump peaks ilusti suutma ka madalat rõhku hoida.
Tagasivool on sul ikka piisavalt jäme ja ummistustevaba?

Postitatud: 10.12.2008 23:33
Postitas golf
Mihkel kirjutas:Kütuserõhu pead ikka selliseks keerama mis on konkreetse kütuse kaardi tareks ette nähtud.
Loomulikult peavad ka pihustid olema kaardile vastavad.
Pump peaks ilusti suutma ka madalat rõhku hoida.
Tagasivool on sul ikka piisavalt jäme ja ummistustevaba?
Täna sai siis paak alt võetud ,kuna tegemist diisli paagiga siis oli tal tagasivool nii tehtud et see lasi tõesti vähe küttet läbi ,sai natuke asja lõigutud ja nüüd asi korras ,kell töötab ilusti ja pump ei tee enam imelikke hääli.