1. leht 10-st
Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1
Postitatud: 07.12.2004 22:53
Postitas zoom1
Postitatud: 08.12.2004 14:49
Postitas Kuuno
hia projekt sul käsile võetud! Kui aega räägi ka natukene oma nissanist.
Kas kütuse pumba vahetasid ise ära? kui siis kust leidsid selle?
Postitatud: 08.12.2004 18:30
Postitas zoom1
pump oli varem vahetatud.
Postitatud: 13.12.2004 19:26
Postitas zoom1
keerasin rõhu 0,8bar peale ja nüüd imelikult poob 4000-5000rpm siis hakkab jälle minema.
Ja kui pikalt põhja gaasiga kiirendada siis vahel teeb paugu nagu keraks keegi järsku kütte ja sädeme kinni - lihtsalt tuleb korraks jõnks sisse
Kas tõesti juba jääb kütusest väheks, enne sõitis 1bariga väidetavalt ja suht edukalt

Postitatud: 13.12.2004 23:07
Postitas zoom1
Vastus enda küsimusele - kütust saab liiga vähe.
Mõõtsin segu ära ja seda nagu polekski,

keerasin rõhku vähemaks.
Eks järgmisena proovin mis 1 või 2 lisapihustiga teeb (sunny puhul nt ilma nendeta ma ei saanudki liikuma)
Postitatud: 15.12.2004 16:06
Postitas Samvel
no Sunny oli sul N/A ja turboinstalliga kaasnes väga suur kütusepuudus. 200sxil peaks orig pritse teatud piires piisama ka suurema boostiga, selleks vaja pihustite lahtioleku aega pikendada = chiptuning. See oleks alguseks kindlasti parem lahendus kui lisapihustite paigaldus
Postitatud: 15.12.2004 20:26
Postitas zoom1
Seda küll aga pihustite paigaldus ei lähe mulle midagi maksma ja huvi pärast proovin ära mis tegema hakkab.
Eelmise turboga sõitis 1bar ja segu jäi normipiiridesse, nüüd keerasin 0,8+~ ja segu hakks juba väga lahjaks jääma, 1bar jaoks on siis vaja vähemalt 1 pihustit juurde.
Kas enne turbot õlijahutus radikat panna on mingit mõtet, turbos nagunii läheb õli jälle kuumaks. Või on mingi parem varjant kuhu radikat panna, siis oleks ka kolbide jahutuspihustitest rohkem kasu.
Postitatud: 15.12.2004 20:35
Postitas Silwer
Väiksema turboga oli rõhk kõrgel pöördel ju väiksem? Nüüd suudab rõhku pikemalt hoida ja selle pärast jääbki kütusest puudu...
Postitatud: 16.12.2004 16:39
Postitas Samvel
jäi 2 silma vahele, et tootlikum föön paigaldatud. Sel juhul pole mõtet enam rääkida üksnes rõhust, siin tuleb arvestada juba ka õhukogusega.
Postitatud: 10.03.2005 22:20
Postitas zoom1
Mõtlesin et kirjutaks midagi.
Fuel cut eemaldatud (chip janno käest). Segu on kuni 0,9 bar normis. Alates 1,1 bar aga ei ole enam nii rõõmus see asi.
Uus summuti 2,5" + 1 reso. Outlet pipe on orig 54mm seest - arvan et peaks piisama
Saabi cooler paigaldatud.
Aku pagassi viidud, kuna kapoti alla enam ei mahtund.
Tulemas 2x370cc lisapihustid nende juhtimimine hakkab välja nägema ka miskit sarnast rõhulülitiga
Bov eemaltatud ja koonus tagasi pandud
orig ic

Postitatud: 11.03.2005 13:15
Postitas jk
Rõõm kuulda, et FCR chip töötab

Postitatud: 22.03.2005 11:47
Postitas Siim
Kas sul on originaal istmed sees we. Mul ka enda arust originaalid aga ei meenuta kuidagi selliseid nagu sul.

Postitatud: 22.03.2005 20:26
Postitas temp
sul on facelifiti järgsed istmed
hmm, zoomil kah ju uuem
mul on 90 aasta oma ja kah sellised istmed nagu zoomil.
Postitatud: 22.03.2005 21:24
Postitas zoom1
Ma arvan et mul on need istmed välja vahetatud, sest vanema tüübi omad paremad

Postitatud: 22.03.2005 21:37
Postitas Siim
:(Nissani insenärid, ikka oli vaja neil muuta midagi