1. leht 5-st

Nissan 200SX S13 "Aigo"

Postitatud: 16.11.2008 19:31
Postitas Aigo
Sain siis ka Nissani kätte, jälle, kuid poel see just kõige korralikum.

Nimelt siis seni teadaolevatest vigadest siis IC's õli sees, kollektori tihendid läbi, turbo ja kolle vaheline tihend läbi, väljalaskel puudu lõpupütt, ning no see japside mure rooste on ka täitsa olemas.

Auto soetatud siis kasutaja EleCtriC1 käest.

Installitud on sellele K26 turbo ja selle WG samuti, kuid turbo ja kollektori vaheline tihend läbi ning plödiseb läbi, kollektori tihendid ka läbi ning ka plödiseb läbi, seega ega see auto just ei käi korralikult kuid ehk mingi aja peale saan ta käima ka loodetavasti.

K26 sellel mootoril spoolib suht madalalt kuid mure veel, et ei mäleta enam, kas Nissanil mingi bypass süsteem on olemas? sest hetkel ma küll miskit ei leidnud nii kiiruga silmaga üle vaadates.

eks kunagi lisan siis pilte autost ja teh osast ka kui jõuan meeles pidada selle remontimise vahel pilte klõpsida.

sildade osa tundub väga korralik olevat senistel andmetel, pidurid ka päris head.

lõppu küsiks veel, et kas mootoripadjad ongi nii pehmed, et kui mootorit oma jõuga loksutada siis ta liigub? või on lihtsalt mootori padjad läbi?

Postitatud: 16.11.2008 21:16
Postitas Mihkel
Osaliselt selle pärast S13 turbod otsa saavadki, et neil minuteada by-pass puudub.
Lisaks vist veel õlitustorude ummistumine.

Postitatud: 16.11.2008 21:22
Postitas RFL
Aigol suhtlemisvaegus jälle. eelmisele nissanile ta ju ise paigaldas bov ja teab väga hästi, et originaalis bypassi ei ole

Postitatud: 16.11.2008 21:35
Postitas Aigo
RFL kirjutas:Aigol suhtlemisvaegus jälle. eelmisele nissanile ta ju ise paigaldas bov ja teab väga hästi, et originaalis bypassi ei ole
asi selles oligi, et ei mäleta kas oli bypass või mitte...

kuid K26'ga oleks vist kavalam kas bypass või siis BOV äkki paigaldada siiski? kuna kardan, et ikkagi röhk jääb torudesse ja hakkabki turbot piinama.

ning abi K26 WG teemal ka, kuna sel pole kumbagi voolikut külge ühendatud siis mis asi kumba torusse minema peaks. nagu aru saan siis solenoidist tulev voolik läheb kaane sees olevasse vaakumitorukesse, kuid mis alumisse ja jämedamasse torusse käib? pole hetkel kahjuks pilti käepärast et saaks täpsustada küsimust

Postitatud: 16.11.2008 21:46
Postitas Mihkel
Ainult alumine ühendataksegi Audi WG-l, ülemine on vasturõhu tarbeks.

Postitatud: 16.11.2008 21:55
Postitas Aigo
Mihkel kirjutas:Ainult alumine ühendataksegi Audi WG-l, ülemine on vasturõhu tarbeks.
ehk siis alumisse solenoid/boost controll ja ülemine jääbki lahti?
seal krdi jäme toru, et solenoidi voolikut ühendada.

Postitatud: 16.11.2008 21:58
Postitas laurz
Risustan vähe teemat aga küsimus selline.Kas sellest WG alumisest voolikust tohib õhk läbi joosta,või surub ainult membraani üles,avamaks WG d.Survestasin sisselaske ja avastasin,et sealt kohises õhk väljalaske koldesse.

Postitatud: 16.11.2008 22:34
Postitas Mihkel
Oleneb mis tootja wg sul on.
Autode originaalid vist tavaliselt ei leki ja ka korralike tootjate omad.
Hiinakad seevastu lekivad nii mis mühiseb.

Alla läheb boosti ots, rõhu tõstmiseks saab ülemisse kambrisse vasturõhku lasta.

Postitatud: 16.11.2008 22:35
Postitas ejay
Siis WG membraan puruks ilmselt...

Postitatud: 16.11.2008 22:43
Postitas Aigo
Mihkel kirjutas:
Alla läheb boosti ots, rõhu tõstmiseks saab ülemisse kambrisse vasturõhku lasta.
tänud.

eks ma üritan kuidagi siis saada vaakumvoolikust nii jämeda väljavõtu, et sinna otsa jõuaks, kuid kas ta siis enam jõuab õigel ajal avada.

aga siis see BOV/bypass süsteemipeale üleminek, kunagi oli foorumis juttu, et see pidi hakkama ka mootori käimist segama kuid minu aut kastiga sixil ei muutunud midagist(v.a. viimane turbo pidas vastu) plaan on küll kuid kas siis hakkabki see MAF jama pihta, et ei saa jälle kõiki andmeid kätte ja võib jebima hakata...

ah samas see rohkem katse eksitus meetodi asi... sama nagu ebay ostud, osadel toimib osadel mitte, või miskit sarnast ju...

Postitatud: 17.11.2008 8:36
Postitas Aigo
muidugi ma oleksin saanud kohe esimesel päeval plokikaant peaaegu maha kiskuma hakata :lol:

oma lolli peaga hakkasin küünlaid vahetama ja kruvisin järjest poole paha ning ka ühe küünaldest ja arvake ära kui täpselt ühe pooli polt kukkus, ikka kolvipeale ikka kolvipeale täpselt sinna kus küünalt peal polnud ja otse küünla august sisse :x urgitsesin mitu tundi seda magnetiga välja sealt, lõpuks sain õnneks kätte selle.

Postitatud: 17.11.2008 14:15
Postitas Astrona
Aigo kirjutas:ühe pooli polt kukkus, ikka kolvipeale ikka kolvipeale täpselt sinna kus küünalt peal polnud ja otse küünla august sisse :x
Pannud siis mootor 3 pütiga käima, gaas põhja, küll ta lõpuks välja oleks tulnd :lol:

Postitatud: 17.11.2008 19:27
Postitas Aigo
Astrona kirjutas:
Aigo kirjutas:ühe pooli polt kukkus, ikka kolvipeale ikka kolvipeale täpselt sinna kus küünalt peal polnud ja otse küünla august sisse :x
Pannud siis mootor 3 pütiga käima, gaas põhja, küll ta lõpuks välja oleks tulnd :lol:
:lol:

Postitatud: 17.11.2008 22:11
Postitas laurz
Mihkel kirjutas:Oleneb mis tootja wg sul on.
Autode originaalid vist tavaliselt ei leki ja ka korralike tootjate omad.
Hiinakad seevastu lekivad nii mis mühiseb.

Alla läheb boosti ots, rõhu tõstmiseks saab ülemisse kambrisse vasturõhku lasta.
Tegemist audi originaal WG-a.Membraan on terve :(

Postitatud: 19.11.2008 9:20
Postitas Aigo
aga kust saada kollektorile neid vask mutreid??? või on kellegil üle komplekt?? mul nimelt 2 tihendit läbi ja 3 mutrit puudu:D ning osad mutrid on sinna tavalised terasest keeratud.

Ning ehk oskab keegi öelda mille jaoks see solenoid seal juhipoolse lanseka küljes on? jälle ei mäleta, et kuhu tolle vaakumid ühendatud olid.
mul seal nimelt 1 lahtine ja teine jookseb MAF'i ja turbo vahelsse õhulõdvikusse.