1. leht 1-st
auto sureb välja
Postitatud: 13.11.2008 16:03
Postitas quintus
lugu selline et sai vahetatud summutil välja tagumine osa koos pütiga, kuni pütini jookseb 76mm väike üleminek ja pütt ise 60mm läbimõõduga. kui tuurid põhja lüüa ja gaas vabastada siis sureb mootor välja, kas võib viga olla tagasilöögis, kas annaks midagi vahele panna nö klapp vms mis ei lase mootoril välja surra? mida soovitaksite?
Re: auto sureb välja
Postitatud: 13.11.2008 16:52
Postitas Astrona
quintus kirjutas:lugu selline et sai vahetatud summutil välja tagumine osa koos pütiga, kuni pütini jookseb 76mm väike üleminek ja pütt ise 60mm läbimõõduga. kui tuurid põhja lüüa ja gaas vabastada siis sureb mootor välja, kas võib viga olla tagasilöögis, kas annaks midagi vahele panna nö klapp vms mis ei lase mootoril välja surra? mida soovitaksite?
Tühikäigu-klapp töötab ilusti?
Postitatud: 13.11.2008 17:48
Postitas quintus
enne sumpa modimist kõik toimis ilusti

Postitatud: 13.11.2008 17:53
Postitas Mihkel
Sul on sul juhuslikult MAF-iga autol BOV kasutusel?
Postitatud: 13.11.2008 18:19
Postitas quintus
ei ole BOV-i kuid MAF on küll ja see viimane suurem pandud kui originaalis, kuuma koja otsast kuni auto keskpaigani tuli ennegi 76mm ja siis edasi millegipärast 60mm, siis töötas ilusti, kuid nüüd viisin 76 lõpuni ja jama käes, mõni tark väidab et see ongi norm, kuna rallikad ka välja nii surevad, kuid mis saab turbost kui sedasi välja suretada, hull laks juu

siis ei jää muud üle kui lisada vahegaasi

Postitatud: 13.11.2008 23:21
Postitas Astrona
MAFi puhul piisab ka sellest kui tal suht suur turbo on ainult mingi 50cm kaugusel - turbo tekitab mafile "müra". Mul oli see keiss. Aga,et see juhtuks, pole vaja ilmtingimata kõrgeid pöördeid - piisaks ka kui 3-4K täisgaasilt siibri järsku lahti lased. Käiguga pidurdamist pidi veel rohkem kasutama ja fooritaga pidin niikaua varbaga gaasi hoidma kui turbo vähe aeglasemaks jäi 10-30sek.
Mõtle uuesti läbi, mida sa veel näppisid.