1. leht 1-st
C20NE turbotamine
Postitatud: 09.11.2008 20:44
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Miks sa siis kolbide treimisega üldse aega raiskad?
Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud ehk siis tehasekonditsioonis mootorid.
GT17 peaks olema ju mingi Smart-ile paras turbo suuruse poolest.

Netisaitiel väidetakse et kuni 300hj...
Kui see ongi nii väike, siis peaks juba esimse käiguga rõhk taha tulema?
Postitatud: 09.11.2008 20:46
Postitas Mihkel
Anna migni täpsem kood või pilt, mille järgi hinnata saaks.
Mina hindasin GT markeeringu järgi.
Postitatud: 09.11.2008 20:49
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Anna migni täpsem kood või pilt, mille järgi hinnata saaks.
Mina hindasin GT markeeringu järgi.
GARRETT HONEYWELL
28200-4A101
733952-1
GK 404638K

Väike video ka lisaks, kuidas tühikäigul töötab.
http://www.youtube.com/watch?v=_-q9rnKHMsQ
Postitatud: 09.11.2008 21:21
Postitas Mihkel
Niipalju kui netist kiiruga silma jäi arvavad vähemalt Saabi omanikud, et see turbo puhub max 200hj kanti.
Postitatud: 09.11.2008 21:23
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Niipalju kui netist kiiruga silma jäi arvavad vähemalt Saabi omanikud, et see turbo puhub max 200hj kanti.
Aga rohkem ei olegi vaja.
Postitatud: 09.11.2008 21:24
Postitas Mihkel
Aga mis sa siis nende kolbide treimisega vaeva näed, pane korralik mootorijutimine ja anna tuld.
Postitatud: 09.11.2008 21:29
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Aga mis sa siis nende kolbide treimisega vaeva näed, pane korralik mootorijutimine ja anna tuld.
Ei, hetkel ei olegi plaanis treida lasta, kunagi hiljem kui rõhku juure keeran siis ehk.
Mis sellest tühikäigust arvad?
Postitatud: 09.11.2008 21:32
Postitas Mihkel
Mis sellest ikka arvata, turbo ei peagi boosti tekitama tühikäigul.
Sel hetkel oli sul vist wg varras lahti?
Kas kaanest kuni turboni on kõik ühendused ilusti lekkevabad?
Et boost sõidu ajal normaalseks saada pane väiksema rõhu tarbeks mõeldud acutaator.
Postitatud: 09.11.2008 21:34
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Mis sellest ikka arvata, turbo ei peagi boosti tekitama tühikäigul.
Sel hetkel oli sul vist wg varras lahti?
Kas kaanest kuni turboni on kõik ühendused ilusti lekkevabad?
Et boost sõidu ajal normaalseks saada pane väiksema rõhu tarbeks mõeldud acutaator.
Asi hakkab muidugi teemast kõrvale kalduma juba ja peaks ilmselt asja splittima.
Jah seal on WG lahti. Ja selle kella järgi nagu vahet tühikäigul ei näinud kas WG lahti või kinni.
Postitatud: 09.11.2008 21:38
Postitas Mihkel
No ma kella näidu ja reageerimise järgi vaatasin, et peaks WG lahti olema

Sest wg korralikult kinni ja järsult gaasi vajutades peaks nii väikse turboga ilusti 0-ini ära käima seier.
Postitatud: 09.11.2008 21:41
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:No ma kella näidu ja reageerimise järgi vaatasin, et peaks WG lahti olema

Sest wg korralikult kinni ja järsult gaasi vajutades peaks nii väikse turboga ilusti 0-ini ära käima seier.
Käis peagu 0-is isegi videos ära. Aga kuidas seda komenteerid, et esimese käiguga rõhku põhimõteliselt ei olegi? (Max 0.1-0.2bar ehk.)
Ehk ma lisan su MSN-i räägi parem seal?
Postitatud: 09.11.2008 21:59
Postitas Mihkel
See on ju normaalne, et esimese käiguga on vähem boosti kui teiste käikudega, kuna ei ole piisavalt gaase et turbot ringi ajada.
Nii madal rõhk on muidugi imelik aga ma ju ei tea mis sul wg-ga täpselt toimub ja kuidas süsteem ehitatud.
Postitatud: 09.11.2008 23:09
Postitas kasparius
Mihkel kirjutas:Niipalju kui netist kiiruga silma jäi arvavad vähemalt Saabi omanikud, et see turbo puhub max 200hj kanti.
Pigem on nii, et pea 250hj tuleb sellest välja küll @1,3bar 2,0 või 2,3 Saabi mootoriga.
Postitatud: 09.11.2008 23:31
Postitas Mihkel
Sai asjasse veidi selgust veel toodud ja ka oma soovitused inimesele jagatud.
Turbo on tal teisejärguline, mille pärast hetkel muretseda
