1. leht 1-st

K:Võimalikud probleemid?

Postitatud: 31.10.2008 18:57
Postitas texas0303
Tere
Selline küsimus, et kuna ehitan ise enda autole turbot peale, siis et surveastme saaks kahe ploki kaane tihendiga 9,3 peale, et kas on piisav, või peaks laskma treialil sinna vahe kaane meisterdada. Soov sinna mingit suurt survet pole taha ajada, et 0.5 bar. piisaks mulle.Et mis juhtuda võib, kui jätan surveastme 9.3 peale?

Postitatud: 31.10.2008 19:06
Postitas jeff01
Palju surveaste ühe tihendiga on? umbes 10:1 või veidi allagi?
Ka üle 10:1 surveastmega turbotatud autosid liigub ;)
Usun, et poole Bariga töötab su auto ka ühe tihendiga kuna seadistades pead niiehknaa hoolikas olema ja igasugust detonatsiooni vältima. Tihend+ tihend ühendus jääb minu silmis lihtsalt veidi kahtlane kuna annab veel pikka aega järgi ja järelpingutusi peab ilmselt korduvalt tegema aga võin ka eksida :roll:
Kui aga suuremat rõhku plaanid siis telli paks tihend ja sebi reguleeritav nukaratas või rattad.

Postitatud: 31.10.2008 19:48
Postitas cthen
Mis mootorist üldse jutt?

Postitatud: 31.10.2008 20:30
Postitas jeff01
Kui teemaalgataju vanu poste lugeda siis on tegu ilmselt vectra B-ga millel x18xe ehk 1,8 liitrine ecotec surveastmega 10,8:1 ???
Kui nii siis võtan sõnad tagasi ühe tihendi asjus ja originaal surveaste ligineb juba 11nele. aga ei usu et 1 lisa tihend selle surveastne 9,3mele langetaks ;)

Postitatud: 31.10.2008 21:37
Postitas texas0303
Aga kust oleks võimalik paksemat tihendit tellida?

Postitatud: 31.10.2008 21:51
Postitas texas0303
vabandust jah, arvutasin anta vaesti, et uue arvutuse järgi tuli 9.5, parandage kui midagi valesti arvutasin

Mootori surveaste 10.8
Silindri diameeter 81,6mm
Mootori kubatuur 1799cc
Ühe silindri ruumala 1799/4 = 449,75cc
Kahe plokikaane tihendiga 9.5

Ülemise osa ruumala = ühe silindri ruumala/(surveaste-1)
Ülemise osa ruumala originaalis = 449,75/(10,8-1)=45,89



Ülemise osa ruumala 449,75/(9.5-1)=52.91cc

Järelikult on vaja suurendada ruumala 52.91-45,89=7.02cc

Silindri ruumala valem: pii*r2*h

pii= 3.141593
r= 81,6/2 =40,8mm
h= 1

cc= 3141593*40,8*40.8*1mm/1000 = 5,22962cc

7.02cc/5,22962cc= 1.34mm

plokikaane tihend on 1.30mm paks

Postitatud: 31.10.2008 22:03
Postitas jeff01
Kahtlen et plokikaane tihend peale kokku surumist 1,3mm on :roll:
Paksu tihendit võidküsida temalt: http://foorum.turboclub.ee/profile.php? ... file&u=525

Postitatud: 01.11.2008 1:26
Postitas texas0303
aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?

Postitatud: 01.11.2008 10:37
Postitas jeff01
Kui paned paksu tihendi või 2 tihendit ja metallplaadi nende vahele siis tõuseb plokikaan ja muutub klapiajastus. Reguleeritava ratta abil on võimalik vähemalt originaal asend taastada.

Postitatud: 01.11.2008 20:27
Postitas zoom1
jeff01 kirjutas:Kui paned paksu tihendi või 2 tihendit ja metallplaadi nende vahele siis tõuseb plokikaan ja muutub klapiajastus. Reguleeritava ratta abil on võimalik vähemalt originaal asend taastada.
Lihtsamalt öeldes ei lähe enam rihma märgid kokku, mis on paha paha.

Postitatud: 02.11.2008 16:37
Postitas silver7
texas0303 kirjutas:aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?
Pilt

Postitatud: 02.11.2008 18:15
Postitas umka
silver7 kirjutas:
texas0303 kirjutas:aga mida see reguleeritav nukkvõlliratas endas kujutab? et mis ta paremaks siis teeb?
Pilt
Naiteks selle reguleeritava nukkvolliga Leedus leiti +60HP turbotatud Prelude VTI-l ;)