1. leht 1-st

2 küsimust

Postitatud: 16.07.2005 23:15
Postitas zoom1
Mis tähendab kui väljalasekekolle, turbo kuum osa ja tiivik seestpoolt on täiesti helepruunid, peaaegu et valged - tahmast pole jälgegi.

Kuidas teha kindlaks kas polokikaane tihend on terve kahe silindri vahepealt, tühikäigul käib ilusti aga rõhu all on asi väheke kahtlane - millised on tundemärgid kui natuke lekib?

Postitatud: 16.07.2005 23:25
Postitas Robo
Kas selle esimese küsimuse tagamaad ei võiks peituda lahjas segus :roll: :?:

Postitatud: 17.07.2005 0:07
Postitas Miq
Robo kirjutas:Kas selle esimese küsimuse tagamaad ei võiks peituda lahjas segus :roll: :?:
pakun kah, et midagi täieliku põlemise poole!
.2
kas kompresiooni mõõtmisega ei tule midagi ilmsiks??!

Postitatud: 17.07.2005 11:42
Postitas zoom1
Veel mingeid arvamusi?

Postitatud: 17.07.2005 13:34
Postitas Mihkel
Kui kardad et kahe silindri vahelt on tihend katki, siis peaks nendes kahes kõrvuti asetsevates silindrites kompressioon teistest silindritest erinema.

Kas mitte leek ei ole äkki turbo turbiini osa lihtsalt puhtaks põletanud?
Kuigi esimese asjana kahtlustaks ka lahjat segu, kui nüüüd küünaldega asja võrdlema hakata.
Aga kontrolli küünlad ka üle peale mõningast peenestamist.
Tühikäik võib küünlad ära tahmata uuesti, seega tühikäiku tasuks peale peenestamist võimalikult vähe kasutada (jahutamise jaoks ainult siis).

Postitatud: 17.07.2005 16:57
Postitas Miq
M-Tech kirjutas:Kas mitte leek ei ole äkki turbo turbiini osa lihtsalt puhtaks põletanud?
hiline nuka ajastus??!

Postitatud: 17.07.2005 18:22
Postitas zoom1
tagajärg teada - küünal on ära sulanud ja tihend vahelt peaaegu ära puhutud.

Võimalik et pihusti hakkas sittuma :(