1. leht 1-st

turbo diisel võtab õli?

Postitatud: 21.10.2008 20:12
Postitas Nusta
Et siis autoks on 89 aasta galant 1.8 TD ja õli kaob. Pakuti et turbol on puksid läbi ja sellepärast võtabki? Kas vastab tõele?

Postitatud: 21.10.2008 20:13
Postitas colin
see on üks paljudest võimalustest... :badgrin:

Postitatud: 21.10.2008 20:50
Postitas citizen
Interneti teel on tõesti väga hea selliseid asju ära arvata.
Kui enda pea ei lõika siis pöördu teenindusse.

Postitatud: 21.10.2008 21:03
Postitas puna
Puksid ei võta õli isegi kui need läbi.
Pigem pressib tihendite vahelt välja sealt juba radikasse jne...

Postitatud: 21.10.2008 22:01
Postitas ahto42
tagant sinist viskab?

Postitatud: 21.10.2008 23:04
Postitas erikred
palkju seda õli üldse kaob et kisa teed??

terv
erich

Postitatud: 22.10.2008 19:42
Postitas Nusta
ahto42 kirjutas:tagant sinist viskab?
Tagant ei viska sinist vaid tossab sutu, aga lõhnab nagu õli kärsa haisu järgi.

Postitatud: 22.10.2008 19:44
Postitas Nusta
erikred kirjutas:palkju seda õli üldse kaob et kisa teed??

terv
erich
liitri pean um,bes 500 kildi möödudes juurde valama.

Postitatud: 22.10.2008 20:24
Postitas erikred
Nusta kirjutas: Tagant ei viska sinist vaid tossab sutu, aga lõhnab nagu õli kärsa haisu järgi.
Klapisääre tihendid, karteri tuulutus, turbo võlli tihendid, kolvirõngad, hetkel rohkem võimalusi hoobilt meelde ei tule. Üks ei välista teist nii et kõikide kokku langedes võib õlikulu olla päris suur.

Mina alustaks karteri tuulutuse kontrollist ja sisselaske pesust. Pärast hea jälgida kust õli tuleb. Pilk klapikambri kaane alla, peaks sääre tihendid näha olema, kui seal mingi ulme kultuurikiht peal siis arvata on et läbi nad ka lasevad. Kolvirõngaste kontrolliks silindri surve kontroll ja leak down test.
Enne võiks muidugi kontrollida ega ta kuskilt niisama maha ei jookse :lol:

terv
erich

EDIT: ja remontimiseks on meil tegelikult teised foorumid, mitsufoorumist oskaks ilmselt keegi isegi mõnda tüüpviga selle mootori kohta öelda