1. leht 3-st
Kust leida 35-38(40)mm diameetriga throttle body?
Postitatud: 19.10.2008 1:21
Postitas mart154
Kõva turbokateema küll...
Sobiks mõne suurema turbomootori ühele silindrile vist?
Igatahes, otsin mingit autot, millel võiks olla gaasiklappi, mille läbimõõt oleks 35 ja 40mm vahel.
Auto võiks olla selline levinum. Et leiaks ka ikkagi...
Ahjaa, TB võiks olla selline lihtsakoeline. Ilma igasugu tühikäigumootorite jms crapita, mis tänapäevastele gaasiklappidele külge poogitud on... Või siis on see jama kergelt ja lihtsalt eemaldatav, nii et klapi funktsionaalsus säiliks.
Postitatud: 19.10.2008 22:38
Postitas HP
Fordi 1.6 doch 66kw motodel on suht väike see tb möödan homme ära kui võimalik.
Postitatud: 20.10.2008 0:04
Postitas Moss
Kas DIY variandina CAD-joonise järgi CNC-freesiga slide-throttle-süsteemi valmisleiutamine pole
option? (oh seda ilusat emakeelt

)
Muidu bike'ide pealt vahel ikka ITB'sid võetakse.
Postitatud: 20.10.2008 10:40
Postitas mart154
dtm-style slide throttle peale olen mõelnud küll, aga kui juba DTM-is see kasutuselt maha tõmmati seoses väikese töökindlusega, siis isetehes saab see ainult kehvem olla...
Lisaks, pole märganud, et keegi kusagil seda 6cyl mootoril kasutanud oleks. Teeb asja ainult ebakindlamaks
1 võimalus on muidugi TB-d ka cnc-s valmis teha... Selle jätaks viimaseks valikuks... Ehk mõnel mikromootoril on ikka pisikesi sisselaskeklappe
Gixxeri ITB-d on neljakaupa reas.. ei kujuta ette, kas sinna 2tk veel otsa "keevitada" õnnestub
Lisaks tähendab see üldjuhul 8 klapi ostmist ja kahe üleõla viskamist.
Postitatud: 20.10.2008 11:53
Postitas Reims
Postitatud: 20.10.2008 12:14
Postitas Fos
Näiteks Yamaha r1 või r6, TB koos pihusti kohaga leiad R1 puhul alates 2002 aasta masinalt ja R6 puhul alates 2003 aasta mudelilt. Tavalise TB siis näiteks R1 1998 kuni 2001. Kui on huvi, anna teada, tean ühte, kes müüb R1'te juppideks praegu.
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/20 ... a_R6_5.jpg
Pildil R6 TB'd 2003+ aasta.
Postitatud: 20.10.2008 12:37
Postitas Reims
Ilmselt on Mardile oluline,et need siibrid oleks kõik eraldatavad,et saaks vahed ise paika ajada
Postitatud: 20.10.2008 13:43
Postitas mart154
Reims kirjutas:Ilmselt on Mardile oluline,et need siibrid oleks kõik eraldatavad,et saaks vahed ise paika ajada
Justnimelt.
ja kokku on 6tk vaja...
Ja nii rikas ma vist pole, et 8tk osta ja 2 minema visata

Postitatud: 20.10.2008 14:22
Postitas Raceboy
6silindriliste mootorite puhul on kahe peale ostetud 3 komplekti tsikli ITB-sid.
Postitatud: 20.10.2008 14:26
Postitas hents99
Paaris ITB`d oleks jah kõikse mõistlikum, sest neid saab tsiklitelt. Tuuningosad on jube kallid.
Aga enivei on vaja adapterplaate vahele. Võimalus ise teha vastavalt vajadusele. Siin üks mersu oma nt. siis vahed paika ajada.

Postitatud: 20.10.2008 14:28
Postitas Raceboy
Eeeei, ma ei mõelnud paaris ITB'sid vaid leida teine huviline veel, kellega kahepeale osta 3 komplekti

Postitatud: 20.10.2008 14:40
Postitas hents99
Jah, seda küll. Aga kui 4 tk on kõik omavahel seotud sisselaske flantsi külge, siis 4`st poolitada pole kah mõtet.
Siiski pigem osta eBay`st R1/R6 kolm paaris ITB`d.
Postitatud: 20.10.2008 14:55
Postitas Raceboy
Kõige parem on osta eBayst 3 komplekti GSXR750 alates ITB-d, mis on igaüks eraldatavad ja nii saab silindrite vahe järgi nad täpselt paika

Postitatud: 20.10.2008 14:57
Postitas mart154
katsuks ikka algust teha üksikute throttle bodydega...
Mul seal paar asja veel, mis takistuseks võivad osutuda...
Postitatud: 20.10.2008 15:07
Postitas mart154
teie arutelu lugedes jooksis mõte korra valele rajale...
On ehk keegi kokku puutunud lahendusega, kus 2 silindri peale on üks throttle body?
ehk siis R6 mootoril 3tk? Või lausa 2tk?
Eitea, kas see oleks kompromiss pöördessemineku ja süsteemi keerukuse vahel või ÜksSuurPorno (tm) :D