Dual Intercoolers - Vesi-õhk + õhk-õhk
Postitatud: 16.10.2008 20:16
Plaanin panna lisaks sisselaske veel paremaks jahutuseks vesicooleri (liquid to air, water to Air).
Seda võib ka nii sõnastada, et lähen üle vesicooleri peale aga, kasutan sissetuleva 3" toru asemel vana FMIC (kah 3" sisse ja välja), et too tõmbaks õhu tempi mõne kraadi veel enne vesicoolerit maha.
Samal ajal plaanin tõsta FMIC kapotti alla, ja sellega kaotan ära torustikust 360 kraadi jagu 2.5" põlvesid, mille asemele tuleb põhimõtteliselt 3" toru. Poleks paha, kui sisenev õhuvool jääb samaks. Aga plaan on panna ta jahutus radika ja mootori vahele.
Loodan, et sinna soojemasse kohta tõstmise miinused kompenseerib see parem torustik, ja et kokkuvõttes aitab FMIC nii palju tempi langetada, et tasub ära 3-6kg massi auto esi osas vedada. Arvutuslikult 1C sisselaske temp on sama kui 1kg auto massi.
Mootori jahutusradika tellisin 2" paksu ja sellele tellisin ühe 14" ja ühe 12" kokku (6A+7A) 3400CFM, ning coolerile tellisin veel 2x12" 6A+6A ventikad - täpselt nii palju vente sinna mahubki. Ventide mõte on siis kohapeal seistes radikas ja FMIC külmaks tõmmata.
Mix FMIC ei pane ette poole on nagu selles, et taha originaal radika kinnitustest loobuda.
Ega noh pärast pole raske ka proovida FMIC asemele lihtsalt 3" toru panna ja proovida, kumb parem on.
Vesicooler RICE BURNERi selle aasta 300ZX'ilt, ja hakkab istuma mu S13 aku koha peal. Lisaks tuleb ka jää-vee-paak.
Netist ma midagi sellise mõtte kohta ei leidnud, aga üldiselt 2 cooleri mõtet heaks pole kiidetud.
kiitke heaks või laitke maha
Seda võib ka nii sõnastada, et lähen üle vesicooleri peale aga, kasutan sissetuleva 3" toru asemel vana FMIC (kah 3" sisse ja välja), et too tõmbaks õhu tempi mõne kraadi veel enne vesicoolerit maha.
Samal ajal plaanin tõsta FMIC kapotti alla, ja sellega kaotan ära torustikust 360 kraadi jagu 2.5" põlvesid, mille asemele tuleb põhimõtteliselt 3" toru. Poleks paha, kui sisenev õhuvool jääb samaks. Aga plaan on panna ta jahutus radika ja mootori vahele.
Loodan, et sinna soojemasse kohta tõstmise miinused kompenseerib see parem torustik, ja et kokkuvõttes aitab FMIC nii palju tempi langetada, et tasub ära 3-6kg massi auto esi osas vedada. Arvutuslikult 1C sisselaske temp on sama kui 1kg auto massi.
Mootori jahutusradika tellisin 2" paksu ja sellele tellisin ühe 14" ja ühe 12" kokku (6A+7A) 3400CFM, ning coolerile tellisin veel 2x12" 6A+6A ventikad - täpselt nii palju vente sinna mahubki. Ventide mõte on siis kohapeal seistes radikas ja FMIC külmaks tõmmata.
Mix FMIC ei pane ette poole on nagu selles, et taha originaal radika kinnitustest loobuda.
Ega noh pärast pole raske ka proovida FMIC asemele lihtsalt 3" toru panna ja proovida, kumb parem on.
Vesicooler RICE BURNERi selle aasta 300ZX'ilt, ja hakkab istuma mu S13 aku koha peal. Lisaks tuleb ka jää-vee-paak.
Netist ma midagi sellise mõtte kohta ei leidnud, aga üldiselt 2 cooleri mõtet heaks pole kiidetud.
kiitke heaks või laitke maha