1. leht 1-st

boost vs CR

Postitatud: 12.07.2005 13:12
Postitas Kuuno
siin väike tabel kuidas mõjutab CR jõudu vastavalt boostile
http://www.datsuns.com/Tech/Tech_blowerintro.htm

kindlat joont ei jooksegi vist, kus peaks olema CR..vastavalt sellele kui hästi suudetakse õhku jahutada. kui 10.1 Cr'iga kõik maha jahutatakse ilusti ja kasutatakse head kytet siis sama rõhu juures on hp suuremja madalat otsa kah rohkem..aga kindlasti siis risk kah suurem?

Postitatud: 13.07.2005 1:42
Postitas Mihkel
Mingeid mega suuri hp vahesid tabelist minu nägemist mööda küll ei paista.

Eestis ei julgeks mina isiklikult kõrge surveastmega turbokat ehitada, sest kütus on meil vastav.
Igapäevaseks kasutamiseks mingit keemiat sisse segama hakata on ka tülikas.
Ok kaotad 10-20hp aga sõidumõnu ikka etem kui vabalthingava või detoneeriva mootoriga.
Boosti kannatab ka rohkem keerata.

Eelmisel vabalthingaval Golfil oli surveaste kõrgemaks aetud ja kogu aeg oli detonatsiooniga jama.
Keera nukka kuidas tahad või keera süüdet kuidas tahad.
Ainuke mis aitas oli oktaanarvu tõstja, performance ka muutus koheselt.
Võib-olla oli nukk sellise surveastme jaoks liiga lahja.

Postitatud: 13.07.2005 7:13
Postitas Raceboy
Kõik taandub eesmärkidele ja kahjuks ka kütusele. Suure (9 ja üle) surveastmega on teatud piir millest üle ei saa minna, olgu kui tahes hea kütus, viimase peal management vms. Pead süüdet tagasi keerama:= võimsuse langus. Sellepärast ongi tõsised turboautod suhteliselt madala (8.5 ja alla) surveastmega.