1. leht 1-st
Kütusesurveregulaator!?
Postitatud: 09.10.2008 19:06
Postitas juss
Selline küsimus siis, et kas on sellist kütuse surveregulaatorit, mis tõstab bensiini survet rohkem kui paraleelselt ülerõhuga!
Just, et kas on müügil?
Postitatud: 10.10.2008 22:59
Postitas juss
Kas keegi teab siis sellisest regulaatorist midagi mis tõstab bensiini survet topelt võrreldes boostiga!!?
Kas võimalik kuskilt osta?
Postitatud: 11.10.2008 12:19
Postitas Astrona
Võtmesõna on "Rising rate". Ja tavaliselt ei tõsta need rõhku topelt vaid midagi "1:1.4" vms. Üldiselt ei leita head põhjendust, milleks just "rising rate" vaja on.
ebay
Võid küsida ka Keisei Racingust.
Postitatud: 15.10.2008 19:39
Postitas juss
Ilmselt mõjutab "rising rate"-i ka bensiini surve tühikäigul.
OLETAME, et mul on tuhikäigul bensiini surve 0.1 bar, kui tavalise regulaatoriga tõuseb bensiini rõhk 1:1 ülerõhuga.
Aga kui asendada reguleerimis kruvi võlli/tõukuriga ja seda liikutama panna ülerõhk, sama mis mõjud vedru umber olevasse kambrisse, õhk ei tohi liikuda 2 kambri vahel.
Minu oma lolli peaga arvan, et siis peaks "rising rate" olema ligilähedane 1:2 aga ilmselt oleneb palju just bensiini rõhust tühikäigul, tõukuri liikuvusest (kui kergelt) ja tõukuri paigaldamisel tekkivate pindade õhu pidamisest
Postitatud: 16.10.2008 11:05
Postitas Astrona
juss kirjutas:Ilmselt mõjutab "rising rate"-i ka bensiini surve tühikäigul.
OLETAME, et mul on tuhikäigul bensiini surve 0.1 bar, kui tavalise regulaatoriga tõuseb bensiini rõhk 1:1 ülerõhuga.
Aga kui asendada reguleerimis kruvi võlli/tõukuriga ja seda liikutama panna ülerõhk, sama mis mõjud vedru umber olevasse kambrisse, õhk ei tohi liikuda 2 kambri vahel.
Minu oma lolli peaga arvan, et siis peaks "rising rate" olema ligilähedane 1:2 aga ilmselt oleneb palju just bensiini rõhust tühikäigul, tõukuri liikuvusest (kui kergelt) ja tõukuri paigaldamisel tekkivate pindade õhu pidamisest
Enne ööd juba nii väsind?
Asi palju lihtsam. Kujuta ette, kui paned std regulaatorile 2x suurema membraani (tagasivooluava ja vedru jäävad samaks), siis surutakse sama õhurõhu juures 2x kõvemini tagasivoolu klappi kinni.
Rising rate regulaatoriga saad mingis ühes punktis rõhu samaks kui stockis. ( Pead ei anna, et neil pole 0...100KPa vahemik kuidagi moditud lineaarseks) Kui 1.4x RisingRateRegulaatoriga tühikäigul (30KPa) keerad bena-rõhu stockiks(2.5bar ntx), siis 0bar boost juures (100KPa) tõuseb bena-rõhk +70KPa * 1.4 = +98KPa = ca 3.5bar. Stock regulaatoriga oleks 100KPa õhurõhu juures bena-rõhk +70KPa = 3.2bar.
1bar boost juures oleks bena-rõhk +1.4bar = 4.9bar (stock 4.2bar)
Kui tahad teada ka palju kütust selle rõhumuutusega juurde tuleb, siis valem on lihtne ruutjuur(Uus_rõhk/Vana_rõhk), kui vastus on 1.08 siis tähendabki see 108% ehk +8%.
sqrt(4.9/4.2) = 8.0% @ 200KPa
sqrt(3.5/3.2) = 4.6% @ 100KPa
0% @ 30KPa
see 4.6% 0-boost juures ei tohiks kedagi segada - lükkabki 13.5:1 tehase segu 12.9:1 peale.
Postitatud: 24.10.2008 19:20
Postitas juss
Aga huvitav kuis see 1:1.4 regulaator on ehitatud?
Panin ma ka siis enda 1:1 regulaatorile 2X suurema vedrukoja aga ei midagi!
Postitatud: 28.10.2008 23:17
Postitas juss
http://www.turbodiy.com/Mopar%20Pages/r ... detail.htm
Kuna kuskilt ei leidnud müügis olevar RR regulaatorit siis sain sellelt lehelt on ideele veel juurde infot. Sai siis regulaatori põhi jäetud vana ja tehtud uust ülerõhu pool.
Tulemuseks regulaator 1:2 aga minu masinale ikka vähe vist! Kuna jah ennist tahtis moto saada tühikäigu rõhuks 0,4 et piirajasse joosta. Aga nüüd tühikäigul bensiini rõhk 0,15 ja jookseb ka ilusti piirajsse aga rõhukell näitab, et rõhk tõuseb paraleelselt ülerõhuga

Postitatud: 29.10.2008 14:37
Postitas Astrona
bensiini rõhk 0,15
Ei saand täpselt aru, milles probleem on.
Nüüd boosti-mõõtmisvoolik lekib läbi ratsitud FPR'i ja kell valetab

Postitatud: 25.11.2008 22:16
Postitas juss
Nonni sai siis neid regulaatoreid omajagu tehtud.Nüüd se viimane, millest ka pildid, toimis 1:3 ja see suhe meeldis ka motole, AGA ta toimis ainult paar korda kui piirajasse lasin ja muidu ainul 1:2 kui moto käib. Niisama kui moto ei käi siis näitavad kellad, et regulaator toimetab 1:3 kui ülerõhku tekitada teistel meetoditel!
Panin tähele, et kui regulaator toimis ilusti, siis suure membraani vars oli ilusti sirgu aga kui 1:2 toimetas siis lõks vars viltu. Tolle vastu sai pandud varrele toru peale, mis ei laseks siis varrel eriti külgedele liikuda!
Aga ikka ei midagi ainult 1:2 toimetab, siis sai tehtud alla klapile to kahvel ümber, et klapp kindlapele ikka omal kohal püsik. Aga ikka ei midagi, siis sai pandud alumisele ülerõhu kambrile ka surve järgi (muidu toimetas ülemine kambar ainult) aga ikka ei midagi!
Sai ka proovitud, 2 bensiini pumbaga, ikka ei midagi.
Vot nüüd on mul mõistus otsas!
Ise veel kahtlustan, et mis võib näkku panna on to originaal vedru mis on siis suure membraani ja bensiini klapi vahel. Aga toda ei saa ka ära võtta, kuna kogu kupatus on näpuvahel tehtud ja ega to ülemie membraan ka ei suri seda jama ilmselt täitsa otse.
http://album.ee/album/288723/50140065
Postitatud: 25.11.2008 22:48
Postitas Robo
Ajamiljonär

Postitatud: 26.11.2008 0:52
Postitas juss
Robo kirjutas:Ajamiljonär

Pole parata, pritset ka ma rattale ei hakka peale aretama, tuleb kasvõi vägisi karpadega tõõle saada.
Postitatud: 28.11.2008 17:55
Postitas juss
No poisid ja tüdrukud pakkuge kas või ajuvabasi ideid mis võiks regulaatoril viga olla, et ei toimeta, nii kuis peab!