1. leht 1-st
K: pihustid- kõrge ja madala takistusega
Postitatud: 09.10.2008 14:47
Postitas xTc
ehk keegi seletab millest tuleb selline asi.
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
siis veel see asi ka et nt. toode Bosch 0280150676 593cc 1.3oom
käib peal vw POLO 1.3 40kw mootoril
samas aga toode Bosch 0280155759 315cc 16.0oom
käib peal volvo 2.3 166kw turbokal.
Mõte siis selles, et kuna otsin oma säästu projektile pihusteid saaks ehk kasutada. 593cc on ju päris hea. kas neid pihusteid saaks kasutada või mitte?
Postitatud: 09.10.2008 15:06
Postitas mart154
1. VW pole puntot veel tootnud

Imho teeb seda Fiat või keegi..
2. See ei ole kusagilt otsast loogiline, pigem on seal komakohaga mööda pandud

59.3cc vms
Postitatud: 09.10.2008 15:13
Postitas sada1000
VW Puntodel ongi tehasest 593cc pihustid 1.3 motole arvestamaks hilisemat potensiaalset tuunimist kasutajate poolt ja sellega üritab VAG grupp hoida kokku tuunijate raha
Samuti on vl kolle juba tehasest õige flatsiga GT2871R jaoks ja lambda socketit ei ole vaja ringi teha wb jaoks

Postitatud: 09.10.2008 16:14
Postitas xTc
punto oli kirjaviga :D aga ok panen selle tabeli lingi ka siia et kui kellegil tekib veel isu ajalehte närida siis saab teematr ammutada!!
http://injectorcleaning.co.uk/flow.htm
Postitatud: 09.10.2008 16:25
Postitas Mihkel
Selle polo 593cc pihusti võid küll ära unustada.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
Re: K: pihustid- kõrge ja madala takistusega
Postitatud: 09.10.2008 16:32
Postitas taxu
xTc kirjutas:ehk keegi seletab millest tuleb selline asi.
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
Suure- ja väiksetakistuseliste pihustite juhtimine käib erinevalt, selles on vahe. Suuretakistuslikele antakse lihtsalt pinge et avada ja võetakse ära et sulgeda. Väiksetakistuslikel antakse täispinge ainult algusel korraks mis tõmbab suure vooluga pihusti kiiresti lahti. Seejärel jäädakse oluliselt väiksema pingega pihustit lahti hoidma. Suletakse jällegi pinge täieliku kaotamisega.
See takistuse ja juhtimise erinevus iseenesest mingit läbilaske vahet muidugi ei anna. Põhimõttelisellt saab ka suure läbilaskega pihustit teha suuretakistuslikku ja vastupidi. Väiksetakistuslik värk lihtsalt vähe arenenum. Aga ka keerulisem.
Postitatud: 09.10.2008 16:52
Postitas xTc
Mihkel kirjutas:Selle polo 593cc pihusti võid küll ära unustada.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
kui sul on nende pihustite peal see number 0280150676 või vw 030133025B siis ostan 25.-tk 5tk ära.
Selle asemel et mingit lambi juttu ajada võiks siis uurida kust viga tekkis.
Aga no pärast seda pastat mis siia tekkis siis järeldan et kataloog paneb segast.
Ja tänud taxu'le informatiivse jutu eest!!

Postitatud: 09.10.2008 17:29
Postitas Mihkel
Tuleb veidi reaalselt mõelda.
Oled sa kunagi proovinud 1.3 liitrit mootori pea 600cc pihustitega tööle saada vabalthingavana?
Ma mõtlen nii, et asi vastaks ilusti saastenormidele (võtmesõnaks pihustamise täpsus versus silindri suurus).
Üldiselt ära usu kinnisilmi neid tabeleid mis netis antud olen ise vähemalt 1x nii orki astunud.
Postitatud: 24.11.2008 20:09
Postitas Derik
Autol on peal praegu 12 ohmised pihustid, aga kavas panna võimekamad 2 ohmised pihustid. Mis probleeme võib tekkida? Kas aju saab hakkama väikese takistusega pihustitega?
Postitatud: 24.11.2008 22:13
Postitas taxu
Suure tõenäosusega lased lihtsalt aju väljundkanalid õhtale niimoodi. Igatahes midagi töötavat sealt ei tule.
Postitatud: 06.06.2009 20:26
Postitas Tan
Vaadates siin erinevaid tabeleid ja tekste siis tekkis selline küsimus ,et kui momendil on masinal kasutusel Boschi 12 oomised pihustid (0280150464, 258cc/min @3bar) ja paigaldan näiteks 16 oomised a´la 350-380cc/min. siis milliseid anomaaliad võivad tekkida?
Arvestades ,et ajus on juba praegu teine soft.
Postitatud: 07.06.2009 1:20
Postitas Mihkel
Ei teki mingeid anomaaliaid, üle 12ohm on kõik kõrge oomised.
Tere
Postitatud: 10.06.2009 0:45
Postitas Sportlane
Küsimus pihustite kohta.
Eelpool tabeli järgi:
"yellow top"
nr: 0280150205
0280150205 200 cc/min@3bar 16.2ohm
Red top
nr: 5WK 90761
GM 90501588
ja peal veel selline märge 299H.Kas sellest võib oletada, et 299cc ja kõrgeoomised.Oskab keegi öelda pihustite"red top"ide kohta täpsemalt, millega tegu on.
Postitatud: 10.06.2009 7:13
Postitas rst
Part No's on injector 5KW90761 / 90501588
Vectra 1.8 2.0 Flowing around 250cc@3bar pressure. 14.2 Ohm
Tänud
Postitatud: 10.06.2009 12:47
Postitas Sportlane
Need red topid on tõesti vectra 2.0 pealt pärit.Tegu ecoteci x20xev mootoriga.