1. leht 1-st

s13 mootor

Postitatud: 01.10.2008 18:38
Postitas gaiar200
oskab keegi öelda mis firma või tootja saalesi kasutada ca18det mootoris 0,25rem mõõdus ja kust neid saaks tänud abistajaile

Postitatud: 01.10.2008 19:28
Postitas zoom1

Postitatud: 01.10.2008 19:47
Postitas gaiar200
ja mis moodi selle eestisse saaks mul kogemus puudub

Postitatud: 01.10.2008 19:50
Postitas Er!k
uuri eesti tjuuning firmadest,kas äkki mõni toob neid maale vms.
Natuke võiks vast uurida ka,ära ei võta tükki.

Postitatud: 01.10.2008 20:43
Postitas RFL
futurez.fi

ise tellisin sealt punametallsaaled ja saadeti ilusti eestisse ka

Postitatud: 01.10.2008 21:15
Postitas gaiar200
keseist olavi pakkus midagi raam ja keps kokku üle 1000tonni aga kas on ka normaalsed asjad seda ma ei tea

Postitatud: 01.10.2008 22:00
Postitas Astrona
olen kuulnud, et nissani enda saaled pidid käima küll.

Postitatud: 02.10.2008 11:04
Postitas Motary1
Astrona kirjutas:olen kuulnud, et nissani enda saaled pidid käima küll.
ACL on ikkagi parem, märgatavalt laiem õlikanal ja tegemist on ikkagi performance jupiga, mis on ette nähtud kannatama kõrgemaid koormusi, kui OEM.

Postitatud: 02.10.2008 12:28
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:
Astrona kirjutas:olen kuulnud, et nissani enda saaled pidid käima küll.
ACL on ikkagi parem, märgatavalt laiem õlikanal ja tegemist on ikkagi performance jupiga, mis on ette nähtud kannatama kõrgemaid koormusi, kui OEM.
Usun, et on parem. Ja raketikütus on kah parem kui 98, küsimus selles, et kas on ikkagi vaja.
Kas keegi on testinud, ja järeldanud, et stock saale pole piisav? Aftermarketil üritatakse müüa igasugu häid asju, aga tihti peale on nõrgmaid lülisid, kuhu seda pappi taguda.

Kui 9000-10000RPM oleks igapäevane siis mõtleks kindlasti rohkem aftermarket toodetele. Ja tõenäoliselt modiks ka väntvõlli enne kui saaled peale läheks.
Aga kui sõidad tehase lubatud pööretevahemikus ja ei plaani seda teha 200 000km vaid 20 000km, kas on põhjust muretseda et topelt kõva pöördemoment kulutab kiiremini kui 10x kiiremini saaled läbi või põhjustab muid probleeme. Viljaril olid vist kah std saaled.
Aga kui 2000EEK on märkamatu kulutus su 100-200K eek maksvasse mootorisse, ja teadmine, et sees on ACL saaled, toob naeratuse näole, siis tasub need kindlasti ära võtta. :) Või kui sees on uus väntvõll ja selle tervisekindlustuse lubad rahulikumalt magada, siis ostame ACL saaled ära.

Pole ju mõtet maksta saalede eest rohkem kui õlipump jääb vana ja väntvõlli tasakaalustus on kah üle vaatamata või mis.

Postitatud: 02.10.2008 12:50
Postitas zoom1
gaiar200 kirjutas:ja mis moodi selle eestisse saaks mul kogemus puudub
teed ennast kasutajaks, lisad asjad ostukorvi ja vormistad ostu.
Kui asi ei ole rahas siis võid ju kallimad saaled osta, ehk orig. :)

ACL ~2700.- koos saatmisega
orig. ~3100.-

Postitatud: 02.10.2008 13:40
Postitas parm
Astrona kirjutas: Pole ju mõtet maksta saalede eest rohkem kui õlipump jääb vana ja väntvõlli tasakaalustus on kah üle vaatamata või mis.
Tere,

Täpselt , õlipump kannataks ka ära vahetada, sest need 200kkm ls-ga pumbad on teada oma omadustelt juba. Saad varsti uuesti saalekolina kätte...

ACL saaled saab minukäest 2540eek komplekt raam+keps (suurused STD,0,25,0,5 ja X-lisa õlituskanaliga)

Tarneaeg 3-4 päeva

Olavi

Postitatud: 10.10.2008 22:51
Postitas gaiar200
saan ACL id hinnaga alla tonni tutvused japan partsiga