1. leht 1-st
Küttesegu gauge
Postitatud: 26.09.2008 11:58
Postitas Indrek_s
Selline lugu, et segukell laamendab näitudega väga lahjast kuni rikka segu piirimaile. Ma pean silmas, et pidevalt 1 sek amplituudiga siis pendeldab selles vahes. WOT puhul seisab ilusasti rich ala piirimail, käiguga pidurdades kukub alla.
Ise pole seda kella paigaldanud ja üldse on esimene turboauto.
- kas on normaalne, et segunäitur niimodi pendeldab?
Illustreeriv pilt kah:

Postitatud: 26.09.2008 12:28
Postitas ranz
Täpselt nii ta tegema peabki, nii tühikäigul kui ühtlasel sõidul, WOT asendis peavad põlema rohelised. Ehk siis... kõik on täiesti õige.
Postitatud: 26.09.2008 14:08
Postitas Indrek_s
Tänud vastamast.
Ühtlasi ei võta ka turbo timer pilti ette. kas see on eraldiseisva vooluallikaga (patarei/aku vms) või saab voolu autost?
Välja näeb täpselt selline, nagu siin pildil.

Postitatud: 26.09.2008 14:30
Postitas ranz
Too seade peaks ikka autost selle voolu võtma, batarei või mõne muu sellise toite pealt ei oleks nagu eriti mõtet sellisel asjal.
Eks tuleb lahti lammutada ja uurida milles värk, kuidas kaabeldatud, kas kõik ühendused on korras, kas kaitsmed terved jne.
Postitatud: 26.09.2008 14:46
Postitas Indrek_s
Selge.
Kahjuks ei tea ma sammuti, et mis mudel see on..manuaali mul pole, seega seda seadistada ei mõika.
Küllap lammutamise käigus selgub...
Postitatud: 26.09.2008 17:54
Postitas erik
Aga miks sa eelmise omaniku käest ei küsi?
Postitatud: 26.09.2008 18:22
Postitas erik
Tegelikult, saan ma aru, et küll sa küsiks, kui saaksid. Aga teise ehitatud autot defekteerides, kulub tohutu aeg, et aru saada, kuidas mingi asi on ehitatud - ühendatud. Sellepärast oleks väga mõistlik endise tuuningauto omanikuga häid suhteid hoida.
Ühesõnaga, tegin ühe mõtetu postituse

Postitatud: 28.09.2008 23:16
Postitas Indrek_s
eelmise omaniku käest saaks uurida küll, kuid kuna ta on autode modimise biznessist välja astund ja autod maha müünud, siis nagu ei tahaks tüütada eriti..