1. leht 2-st
Diislile suurem cooler??
Postitatud: 19.09.2008 13:30
Postitas marco
Tekkis mõte, et paneks oma autole suurema cooleri. On kellelgi teadmisi selle kohta, et kui suurt coolerit oleks üldse mõtekam vahele panna ja palju ta üldse juurde annab, on sel asjal ikka mõtet. Mootor on autol 1,9 TDI, 66Kw.Olen kuulnud, et vw-i originaal coolerid pidid ikka väga vähe jahutama.
Postitatud: 19.09.2008 17:44
Postitas gaiar200
suurem kooler jahutab õhku rohkem ja mida jahedam on õhk seda rohkem mahub seda põlemis kambrisse ja seda suurem on efekt seda muidugi bensiini mootori teoorias aga kas sama lahendus ka diisli puhul toimib ei oska öelda isiklikult arvan et mõne kw ikka juurde saad

Postitatud: 19.09.2008 21:44
Postitas puna
See on hea mootor ära hakka seda ära rikkuma.
Diisel ei ole bensiin.
see auto on öko kolgur mitte rallikas.
Postitatud: 20.09.2008 8:55
Postitas marco
puna kirjutas:See on hea mootor ära hakka seda ära rikkuma.
Kas suurem cooler võib ka halba mõju mootorile tekitada?
Postitatud: 20.09.2008 9:38
Postitas gaiar200
halba ta ei tee kindlasti kui sa muid asju tuunima cipima ei hakka ja kas on mõtet üldse sinna tuhandeid suurema kuuleri ja läikivate torude ning siniste lõdvikute tarbebeks sisse laduda 0-100 aeg jääb ikka samaks ja ega see lõppkiirust ka ei mõjuta kui võimsust taga ajad osta bensiini mootoriga turbokas
Postitatud: 20.09.2008 11:52
Postitas ahto42
Mina panin diislile cooleri, millel seda tehasest välja tulles polnud, kW kohta ei oska öelda, aga momenti on jõhkralt juurde tulnud. arvan et sama on ka sinu autoga
Postitatud: 20.09.2008 23:54
Postitas marco
Nii,et päris tuulde see raha ja töö ei lähe?
Postitatud: 21.09.2008 0:04
Postitas puna
Kõik on siiski väga suhteline.
Näiteks mina ei hakkaks kunagi enda praegust autot turbotama '
vaid ostaks selle raha eest mis sinna alla läheks juba uuema ja oluliselt võimsama.
Eks lõplikud otsused peab igaüks ise tegema vastavalt rahakotile.
Postitatud: 21.09.2008 9:25
Postitas gaiar200
nu mul on sulle üks hea näide ka sõber nimelt tuunis oma bmw 2,5td mootorit algselt oli 85 kw ilma coolerita pani sinna bmw orginaal kuuleri ja vist lasi kuskil pumpa ka näppida ja tulemuseks ol mingi 2000km hiljem purunenud kolb aga ei tea kas see kõik juhtus just selle pärast
Postitatud: 21.09.2008 11:13
Postitas ahto42
mul möödas 7tkm ja pole hullu midagi
Postitatud: 21.09.2008 13:35
Postitas marco
gaiar200 kirjutas:vist lasi kuskil pumpa ka näppida
Jah pumba kaane näppimine head ei tõota. Pumba kaanega keerati küttesegu kõrgeks(arvatavasti), vahest isegi liiga kõrgeks. Enda autol oli ka ostes küttesegu kõrgeks krutitud, lasin normi panna. Arvata on, et kolb hea näoga ei vaata, kui talle kütust täiega pähe pressitakse... Ise tahaks just õhuga mängida.
Lisaks uurisin neid 1,9-seid mootoreid. Kuna neid on 47-st 96 Kw-ni, siis tekkis kahtlus, et äkki on kolbide ja klappide tugevused erinevad, aga ei ole. Nii, et arenguruumi on.
Miks ma ei osta võimsamat autot? Sellepärast, et ma olen enda auto sedavõrd korda teinud, et vaevalt ma samaväärset kuskilt leian. Kui kunagi läbi sõidan, eks siis vaatan ikka võimsamat mootorit.
Postitatud: 21.09.2008 16:17
Postitas anti555
cooleri vahetusega sul küll kolbe lendama ei hakka aga võid arvestada et lag suureneb (kui palju eks see näha ole) ja eks ta midagi annab juurde org. junn peaks suht mõttetu olema seal
Postitatud: 21.09.2008 17:49
Postitas marco
anti555 kirjutas: võid arvestada et lag suureneb
Mis asi või kes suureneb?
Postitatud: 21.09.2008 18:44
Postitas ziim
“Turbo lag” on põhimõtteliselt ajahulk alates mootori koormuse alustamisest, (gaasipedaali põhjavajutamine ning siduri vabastamine /või täielik konverteri lukustus automaatkasti puhul) lõpetades sellega, kui mootor toodab piisavalt kuuma paisuvat väljalaskegaasi, et panna väljalasketurbiin piisavalt kiirelt keerlema(et kompressor saaks tööle hakata).
(Definitsioon/mõiste pärit siit:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345)
Postitatud: 22.09.2008 0:56
Postitas ranz
Küsiks sinu käest hoopis vastu, mida sa sellega saavutada tahad? 66KW asemel 70KW?
Liitun siin juba eelkõnelejaga, see on hea, vastupidav ja ökonoomne mootor mille edasi arendamine on lihtsalt igaühe enda lõbuks mitte reaalse kasu saamiseks.